Leșin!Vestea mă copleșise.Mă trezesc peste o oră într-un salon din spital.
-Ești bine?
-Da sunt bine.Nu trebuie să afle Derek,bine?Doctore te rog.
-Bine nu va afla.
Zilele treceau,treceau și lunile și burta începuseră să crească.Sunt în a treia lună.Era seară când Derek intră în cameră.
-Ce faci aici?
-Vanessa!
-Ai băut cumva?
-Nu!Vanessa te rog.Hai să ne împăcăm.
-Derek nu mă atinge.
-Vanessa!
-Nu mă atinge!
Voia să mă violeze iar.Nu voiam să pățesc ceva.Nu acum.Nu acum când îi port copilul.Nu când pierdeam lupta cu cancerul.
-Vanessa?
Mă împinsese și am dat cu capul de noptieră.Curgea sânge!Tot ce aud îmi e numele.Derek mă duce jos.
-Frate?Frate ce ai făcut?
-Nimic!Nu am făcut nimic Larisa doar taci.
Din camera Larisei ieșea și Matei.
-Surioară?Ce i-ai făcut?
-Nimic din câte i-ai făcut tu surorii mele.Vom vorbi mai târziu despre asta.Ori veniți acum cu mine ori...
-Haideți odată la spital!spune Rhain din spatele lui Derek.
Ei mă duc la spital dar nu era Klaus pe tură și adevărul va ieși la iveală cât de curând.
-Cum e soția mea,doamnă doctor?
-Este bine la fel și copilul.
-Copil?întreabă mirat Rhain.
-De cât timp e însărcinată?
-După cum am văzut e de trei luni.
-Ziua aia...spune Derek după ce doctorița pleca.
-Ce s-a întâmplat?Ce ai făcut?Ce zi?întreabă Matei.
-Eu...ăăămm....eu....
-Spune ce ai făcut nenorocitule!zice Rhain luându-l de gât.
-Nu am făcut nimic rău...
-Doar că mai violat,spun eu.
-Ce spui?întreabă Derek.Am făcut asta?Dar e imposibil să rămâi însărcinată.
-Vanessa!
-Nu pot să zic nimic Larisa!
-Despre ce vorbiți?întreabă Matei.Ce a pățit Vanessa?Să-mi explice careva ceva!Larisa!
-Nu vorbi așa cu sora mea.Vezi că aveți să-mi dați niște explicații.Vanessa ai fost la doctor?
-Klaus m-a supravegheat.Am avut un sex dur spre un viol de gradul 1 în care pot rămâne însărcinată.În ziua aia aveam sânge pe corp.Sunt însărcinată și e din cauza ta.
-Despre ce a vorbit Larisa.Ce ai să ne spui?
-Nimic!Nu am să vă spun nimic Matei.
-Vanessa nu e bine să facem asta.Ascundem de câțiva ani buni.
-Larisa nu mai vorbi.
-Despre ce vorbiți!?spun deodată Derek și Rhain.
-Nu contează!spun eu.
-Mergem acasă și discutăm!spune Derek hotărât.
Derek conducea.Eu eram pe scaunul din dreapta.În spate Larisa era în spatele scaunul meu și Matei lângă ea urmat se Rhain.Nu scoteam niciun sunet.Îmi pun mâna pe burtă.Derek se uita.Întindea mâna să o pună pe burta mea dar și-o pune înapoi pe volan.Acasă voiam să mă duc în cameră dar Derek m-a oprit.
-Nu mergi nicăieri.Vom sta și vorbi.
-E patru dimineața!
-Și ce Vanessa?Vreau să înțeleg câteva lucruri.Începem cu Larisa și Matei.Ce naiba căutai în camera surorii mele?
-Ai fost în camera Larisei?întreb eu și Rhain înainte să ne uităm unul la altul.
-Bine recunosc,avem o relație și ca în orice relație mai avem și noi momentele noastre,spune Matei.
-Aveți o relație?Și când aveați de când să ne spuneți?Când rămânea însărcinată?Nu e deajuns că are un copil,a mai avea și cu tine unu.
-Mă enervezi frate!Bine că eu mă pot înțelege bine cu cumnata și tu cu el nicidecum.
-Vanessa pe lângă Matei e bună.
-Și o stricată...
-Vanessa!
-Ce e Derek?Nu vreau să te mai aud deloc.Nu avem ce vorbi.
-Vei sta aici și vom vorbi și de vrei și de nu vrei.
-Nu o fac!Nu ești șeful meu.
-VANESSA!strigă nervos Derek.
-Nu mai țipa la mama!spune Lucas luându-mă în brațe.
Toți au auzit asta.Toți au văzut că m-a luat în brațe.
-Cum adică mama?Nu Larisa e mama lui?
-Nu e!Eu sunt mama lui Lucas și?Nu trebuia Derek să mă lase însărcinată înainte să dispară și nu se întâmpla asta.Hai Lucas!
Eu îl iau pe Lucas de mână și plecăm în camera lui.Îl pun la culcare și mă duc în camera mea dar ce era acolo nu mă așteptam deloc.
-Ce naiba a fost asta?întreabă Elena.
-Larisa zi ceva dacă ști,spune Darrin.
-Larisa!
-Vanessa mă căutase înainte să plece subit Derek.Nici nu a stat în comă cât a zis.A stat în comă doi ani.Copilul a fost în grija mea.A trebuit să mintă ca să nu afle nimeni.Alex ne-a ajutat!
-Fac orice pentru Vanessa.
-Și noi putem muri de grijă că nu se trezește,spune Ella.
-Ella ști destul de bine cum e Vanessa.
-Îmi pare rău că vă întrerup dar ușa camerei voastre nu se deschide Derek.
-Ce spui mamă?Cum să nu se deschidă?
-Nu se deschide!
Derek cu restul ajung sus.După ce Derek sparge ușa mă observă.Eram ținută cu pistolul la cap de către Blake în timp ce Ionuț mă viola.
-Lasă-mi soția în pace!spune Derek luându-l pe Ionuț de pe mine.
-Un pas mai faci iar iubita ta soțioară va fi împușcată.
-Atâta îți trebuie să faci!
-Derek...
-Nu-ți fă griji Vanessa!Te scăpăm!
-Ce cuvinte frumoase!Îmi amintește că asta i-ai zis și când am violat-o.
-Tată?spune Sara.
-Reuniune de familie.Ce drăguț!
-Sara du-te la copii!
-Derek...
-Du-te la copii!
Sara se duce la copii dar Tor era acolo.
-Ce faci aici?
-Se zice bună,Sara!
-Pleacă de aici!
-Vrei să-i omor?
-Pleacă!
-Uite că nu plec.
-Darrin,Chad veniți repede.
-Vrei să te împușc?
-Doar fă-o!
Băieții ajung la timp la Sara.
-Eram sigur că și tu ești aici.
-Încă asculți de Derek ca înainte,Darrin?
Darrin îl pune la pământ și-l leagă.Între timp,în camera mea și a lui Derek era altă poveste.Eu eram ținută ostatică.
-Ți-au ajuns zilele la sfârșit,Derek!
Când să-l împuște pe Derek,Miranda se pune în fața lui.
-Mamă!
Derek o prinde înainte de a cădea jos.Glonțul intrase direct în inima ei.
-Mamă vei fi bine!Te voi duce la spital.
-Fiule eu am suportat destule.Voi fi bine cât timp nu voi trăi.
-Nu poți muri acum.Nu acum când ai revenit.
-Ai grijă de copii și dr Vanessa.Voi trebui să trăiți.
Iar Miranda își dă ultima suflare nu înainte de a spune un mare te iubesc fiului ei.
-E doar vina ta!
-Stai liniștit,o vei urma.
Rick îndreaptă arma spre capul lui Derek.
-Derek!
Atunci mă eliberez din strânsoarea lui Blake dându-i un picior între picioarele lui și un pumn în gură pentru ai lua pistolul și mă pun în fața lui Derek.Când apasă Rick pe trăgaci apăs și eu.Glonțul de la arma din mâna mea a mers direct în capul lui iar glonțul de la arma lui în umărul meu.
-Vanessa!
-Voi fi bine,Derek.
-Copilul...spune el punându-și mâna pe burta mea.
-Vom fi bine.
Atunci intră poliția și îi arestează pe Blake,Ionuț și Tor.Copiii intră în cameră.
-Mamă!spune Lucas punându-se lângă mine și Derek.
Brianna vine și ea în timp ce Cleo plângea în brațele Sarei.
-Ce a pățit mama?întreabă Lucas.
-Va fi bine fiule.Promit!
-Te vei face bine mamă!Știu asta.
Pentru prima dată Brianna îmi spusese mamă.Nu o obligam să-mi zică dacă nu voia.
-Se va face bine copii!Asta e sigur,spune Derek.
Aveam lacrimi în ochi.
-Nu plânge mamă,spune Lucas.
La spital,glonțul mi-a fost scos și rana cusută.Klaus îmi făcuse o ecografie să se asigure că copilul e bine dar ce aflasem ne tulbura viețile.Violul nu mă afectase deloc.
-Intrați intrați!
-Am vrut să vedem dacă mami e bine.
-Sunt bine Derek.
Brianna îmi vine pe o parte de pat iar Lucas pe altă parte.
-Copii cred că ați aflat că sunteți frați.Frați de tată...
-Pentru mine tu ești mama mea.Mamă este cea care te crește nu cea care te naște.Mama mea a murit.Nici măcar nu am cunoscut-o și nu a fost deloc lângă mine.Nu știu cine e.Tu m-ai crescut.Pe tine te cunosc și tu ești mama mea Vanessa.Desigur dacă vrei.
-Sigur că vreau scumpo,iar eu o sărut pe frunte.
-Vanessa ar trebui să le dăm vestea.
-A da!Copii sunt însărcinată!
-O să aveți încă un frățior sau o surioară,spune Derek.
-Defapt vor avea ambele.
-Cum adică?Vanessa ce zici?
Eu mă ridic din pat pentru a fi față în față cu Derek.
-Derek,sunt însărcinată cu gemeni.Vom avea încă un băiețel și încă o fetiță.
-Nu-mi vine să cred!
Derek mă învârte.
-Au!
-Scuze scuze!Ești minunată!
-Sărutul!Sărutul!Sărutul!spun copii.
-Ce zici?Le dăm ce vor?îl întreb pe Derek.
-Hai s-o facem!
Eu și Derek ne sărutăm în timp ce copii aplaudau.De atunci trecuseră șase luni.Venea ziua în care nasc.Derek umbla dintr-o parte în alta în holul maternității!
-Băi calmează-te!
-Nu ști câte emoții am Nicholas.
-Ne dăm seama!Suntem toți prima oară lângă ea când naște,spune Matei.
-La mine e a doua oară,spune Larisa.
-Tu ești o excepție surioară,spune Chad.
-O excepție minunată,iar Matei o sărută.
-Ho mă!Lăsați asta până acasă.Nu vrem să vedem cum se fac copii!spune Derek.
-Chiar că!Nu o faceți aici de față cu alți copii!spune Matilda.
-Iese doctorul!spune Rhain.Cum e sora mea?
-Cum e Vanessa?
-Atât Vanessa cât și copii sunt bine.
-Doctore,faza cu cancerul.În ce stadiu e?
-Cancerul a dispărut!Nu știu ce minune a fost dar nu mai are cancer Alex.Toate probleme de sănătate care le avea au dispărut la fel și la Rhain.
-Serios?zice Derek mirat.
-Da!Vanessa va fi transferată în salon alături de copii.O veți putea vizita în cinci minute.
După cele cinci minute,toți veniră la mine în salon.
-Ce frumoși sunt!spune Lucas.
-Parcă seamănă cu mine și Lucas,spune Brianna.
-Seamănă și cu mine,spune Cleo.
-Te-ai gândit la nume?întreabă Sara.
-Da cumnată!El e Alexandru Ethan și ea e Miranda Maria.
-Te iubesc iubito!iar Derek mă sărută.
Seara,după ce toți adorm,eu eram pe balconul camerei noastre.Derek vine prin spatele meu și ne învelește cu o pătură.Mă ia în brațe prin spate.Eu mă întorc și îl sărut.
-Totul s-a terminat cu bine.
-Mi-a fost atât de dor de tine cel bun.
-Și mie mi-a fost dor de tine.
El mă sărută.
-Te iubesc Vanessa!
-Și eu te iubesc Derek!
Și ne sărutăm.Iar acum povestea noastră se termină aici.Avem o familie minunată.Una mare și frumoasă.Ne iubim ca înainte și acum chiar mai mult.Poate că povestea noastră se termină aici dar alte povești de dragoste se întâmplă în lumea asta și sunt la fel de frumoase.SFÂRȘIT ♡
CITEȘTI
Negocieri Periculoase
RomanceCând inima devine monedă de schimb și viața ta va fi exact ca o bancnotă care se plimbă dintr-o mână-n alta negăsindu-şi locul.Vanessa trece prin multe lucruri nedorite,fiind forțată să fie soția unui mafiot cu inimă rea care o modelează cum vrea.Nu...