Name: Levina Thanatosʟᴇᴠɪɴᴀ; ʟɪɢʜᴛɴɪɴɢ ʙᴏʟᴛ
ᴛʜᴀɴᴀᴛᴏꜱ; (ɴᴏᴜɴ)
ᴛʜᴇ ᴅᴇᴀᴛʜ ɪɴꜱᴛɪɴᴄᴛAge: 23 Years Old
Power Signet:
██▓▒░⡷⠂𝚂𝚝𝚘𝚛𝚖 𝙼𝚊𝚗𝚒𝚙𝚞𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 & 𝙻𝚒𝚐𝚑𝚝𝚗𝚒𝚗𝚐⠐⢾░▒▓██
Backstory:
𝙻𝚎𝚟𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚘𝚛𝚗 𝚝𝚘 𝚊 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙲𝚊𝚕𝚒𝚏𝚘𝚛𝚗𝚒𝚊'𝚜 𝚐𝚘𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚌𝚘𝚊𝚜𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚗𝚘 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚏𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚜𝚒𝚝𝚞𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝚃𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍, 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝙰𝚕𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚏𝚏. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚠𝚎𝚕𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛'𝚜 𝚝𝚊𝚛𝚐𝚎𝚝. 𝙻𝚎𝚟𝚒𝚗𝚊 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕, 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚗. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎. 𝙻𝚎𝚟𝚒𝚗𝚊'𝚜 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚠𝚘 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚊𝚗𝚝𝚛𝚞𝚖 𝚕𝚎𝚟𝚎𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚎𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚛𝚒𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚢. 𝙷𝚎𝚛 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚡𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍. 𝙱𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚘𝚜 𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙻𝚎𝚟𝚒𝚗𝚊 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛, 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚠𝚑𝚎𝚕𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛𝚘𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝙾𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚠𝚎𝚗𝚝𝚒𝚎𝚝𝚑 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚋𝚢 𝚊 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚏 𝚑𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚢 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚞𝚗𝚕𝚎𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚛𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚕𝚎𝚌𝚝𝚛𝚘𝚌𝚞𝚝𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚗 𝚊 𝚏𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚛𝚊𝚍𝚒𝚞𝚜 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛, 𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍. 𝚃𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚜𝚜 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚊 𝚏𝚛𝚎𝚗𝚣𝚢 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚡𝚒𝚎𝚝𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛, 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚗, 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚢.
YOU ARE READING
𝕃𝕖𝕧𝕚𝕟𝕒 𝕋𝕙𝕒𝕟𝕒𝕥𝕠𝕤
FantasyDaughter Of The Sky Official RP book for this OC Rules: ⲯ﹍︿﹍︿﹍ 𝟷. 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘𝚕𝚎𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚊𝚛𝚊𝚜𝚜𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍...