H&H|BAB 5

2 1 0
                                    

setelah beberapa hari anak buah Hazrin mencari dalang yang sabotage knights.Akhirnya terbongkar semuanya.

Hazrin ke markas dengan muka yang sangat amarah dan bengis.

"Bangunkan dia"

Salah satu anak buah Hazrin menyiram satu baldi air ke lelaki itu.

"Uhuk"

Hazrin mengambil tempat duduk di hadapan lelaki itu.

"Hazrin aku minta maaf,aku terpaksa sabotage kau,aku dipaksa oleh ayden,kalau aku tak buat ni nyawa isteri dengan anak aku terkoban.

Hazrin ketawa sambil bertepuk tanganya.Hazrin menyepak perut lelaki itu sangat kuat.

"Hazrin,kau boleh sakitkan aku tapi tolong jangan anak gan isteri aku"

"Hebat juga kau ek nak jadi pahlawan keluarga,macam mana lah kalau keluarga besar kau tahu kau buat kerja macam ni kan?"

Hazrin menumbuk muka lelaki itu dan pergi dari markas sambil berkata kepada anak buahnya.

"Settelkan dia tapi jangan sampai mati "

"Baik Tuan Lik"

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Hazrin pulang ke apartmentnya untuk bersiap ke acara birthday adik perempuanya.

Hazrin memakai baju melayu putih kosong yang nampak sangat segak.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Ketika sampai di mansion kedua orang tua nya.

Hazrin berjalan ke dapur untuk ketemu mummy nya yang sedang sibuk menyiapkan barang.

"Mummy where are you?"

"Hai anak sulong mummy ,awalnya datang mansion,lambat lagi acara kita start."

"Rin nan tolong mummy lah"

"Ye ke nak tolong mummy"

Hazrin menarik muka ke mummynya.Suka je mummy mengusik dia ni.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝

Ketika Hawa dan yang lain sedang menyiapkan kek dan juga balon di rumah Hazrin buat acara itu.

Hawa menaiki tangga untuk mensiapkan ballon itu tetapi secara tidak sengaja Hawa tersilap langkah dan hampir jatoh tetapi di tangkap oleh Hazrin.

Hazrin mendukung Hawa ke sofa.

"Saya minta maaf banyak tengku,saya tak sengaja."

"Its okey"

Hazrin berjalan pergi dari situ.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟𓆝 𓆟 𓆞 𓆝



                          SEPARUH NAFASKU

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SEPARUH NAFASKU

SEPARUH NAFASKUWhere stories live. Discover now