Bu bildirimi daha önce almış olabilirsiniz ama bu sefer gerçekten geldi.. karışıklık adına özür dilerim bir takım saçmalıklar yaşandı ben ve beceriksizliğim sayesinde ama hallettik
Bir konunun kapanması gerekiyordu o yüzden bunu geçiş bölümü olarak görebilirsiniz.. Yorumlarınızı eksik etmezseniz sizi mıncırabilirim 😊 çok teşekkür ederim şimdidenBu arada gelen bölüm özeti çok güzeldi özür dilerim özetçi bey/bayan <3
İyi okumalar
----------------------------
Soysalanlarda yapılan kalabalık ve eğlenceli kahvaltıdan sonra Asi ve Alaz arabada bara doğru yola koyulmuştu. Alaz'ın mesajlarda söylediği gibi Ece, iki kıza biraz bozuktu ve hayır, gece abisiyle beraber ağlamamışlardı...
Biraz daha büyüyünce onunla her yere gideceklerinin sözünü veren Çağla kardeşini öpücük yağmuruna tutmuştu. Kısa küslük böylelikle son bulmuştu.Alaz ve Asi masadan beraber kalkıp, evden çıktılar. Çağla arkalarından bakarken
"Bunların bu kadar aşık olmasına bayılıyorum. Alaz'a bakın aklını çıldıracak en sonunda Asi diye diye.. tuvalete bile beraber gidecekler yakında"Masadaki herkes sırıttı ve Çağlayı onayladı
"Gidiyorlar zaten" dedi Ece tabağındaki son kahvaltılıkları yerken. Havanın ne kadar güneşli olduğunu söyler gibi normal bir sohbet cümlesinin rahatlığı ile söylemişti.
Diğer herkes dönüp Ece'ye neyden bahsettiğini sorarcasına baktıUslu uslu yemeğini yemeye devam eden minik Soysalan dikkatlerin üzerinde olduğunu fark edince ağzına götürmek üzere olduğu çatalı durdurup hemen söze devam etti.
"Hiç fark etmediniz mi? Asi abla 2 dakika yanından ayrılacak olsa kuyruğu gibi peşinden gidiyor. Tuvaletteyken de kapıda beklediğine eminim"
Tekrardan gülmeye başladılar aslında duşa da beraber giriyorlardı ama ailenin tüm üyelerinin bunu bilmelerine gerek yoktu. Özellikle Yaman'ın psikolojisini kimse bozmak istemezdi.
Alaz ve Asi arabada giderken Asi fark etmeden bacağını sallıyordu. Aklı hala gördüğü rüyada olduğundan dolayı elleri ve ayakları ile ne yapacağını bilemiyor, baş parmaklarının tırnak etleri ile oynarken tek bacağını aşağı yukarı sallıyordu tıpkı kucağında zıpladığı....
Bacağında hissettiği bir el ile tüm düşünceleri ve hareketleri durdu.
Alaz yol boyunca kaçamak bakışları ile Asi'yi izliyordu anlayamadığı bir sebepten dolayı stres yaptığını salladığı bacağından ve tırnakları ile oynamasından anlamıştı ama sebebini anlamıyordu.. zaten sabahta bir garipti. Kızın bacağına elini koyup onu sakinleştirmeye çalıştı.
"İyi misin güzelim?" Kibarca sormuştu hafifçe de bacağını sıkıp yanında olduğunu belirtmek istemişti.
Yanında olduğunun gayet farkındaydı Asi. Hatta keşke bu kadar farkında olmasaydı.
Yüzüne sevimli bir gülümseme kondurup başıyla onayladı "iyiyim"
Cevabının üzerine elini çekmesini beklemişti ama herhangi bir tepki alamamıştı hatta çok lazımmış gibi elini aşağı yukarı oynatıp sıvazlamıştı.
Bir milyonuncu kez kendine bir daha içki falan içmeyeceğine hatırlatıyordu. Daha önce sarhoşluğun üzerindeki etkisini görmüştü ama istediğini elde edemeyince bu durumun sabaha kadar devam etmesini beklememişti. Bir de ıslak rüyası vardı... Ne gerek vardı sanki? Alaz zaten yanındaydı, bulabildikleri her an da beraber olmuyorlarmış gibi bir de rüyaları eklenmişti bu listeye. Çağla duysa gurur duyabilirdi. İkizi ile aynı beyin yapısına sahiptiler. Gece yarısı sohbetlerinin birinde şarkı söyleyerek, melodik sesiyle iç çekerek "wiiildest dreeam hhhaaaaaahhh aahhh" dediğini hatırlıyordu bu konu üzerinden eğlenceli bir sohbet etmişlerdi. Hatta Asi, arkadaşıyla dalga da geçmişti.