9.Kapitola

9 1 1
                                    

Rozprávač : Určite každý pozná tie chvíle že keď sa zamiluje , človek neviem čo od radosti skôr či má rozmýšľať nad robotou alebo zas na ňu 🫤 chlapec v robote robil veľa chýb ale neuvedomoval si dôsledky čo sa diali prečo vedúci po ňom kričia že ty taký ........ a taký ........ ale počase si uvedomil že vo vnútri mal chaos 😃 . Táto kapitola bude otom čo človek robí keď nerozmýšľa . Tam si už musíte domyslieť očo ide . Pete a jeho robota NEMetro 2033 . Kapitola začne pomaly .

Pete W : Ahh akurát idem do práce a som nejako naštartovaný umyjem sa , dám si nové veci na seba obujem sa , zoberiem si osobné veci mobil a peňaženku aj kartu na vstup do roboty . "Pozriem v mobile kedy ide MHD,, Prídem práve včas . Akurát som nástup na MHD cesta do práce trvalá tak 15 minút .

Prišiel som namiesto akurát ma zastavil SBS pýta sa či ste mali nejaký alkohol aby mi dal fúkať 😅 sa som mu povedal že nepijem !

SBS: Ale musím vás aj tak preveriť je to moja povinosť 👍🏻 tak si do toho fúkníte ( dreger tester na látky ) .

Pete W : No čo je to   0,00 %00 veď vám vravím že som stále okej .

SBS : Dobré splnili ste čo sa žiada 👍🏻 slušný pracovník .

Pete W : Paráda že budem zas meškať dole pár minút 😬 akurát idem pozdraviť vedenie 😀 .
Ahojte všetci !!!
Pozdravil som koordinatorou , vedúceho oddelenia , aj kolegou boli sme super partia zasmiali sme sa 😂 a ja keď som pustil môj smiech na celé oddelenie bolo počuť nakonci NeMetra 2033 .

" Akurát začala smena ,, všetko začalo vynikajúco čo mi prišiel celý tovar za sebou tak som ho ukladal tam kde má na miesta kde ráno mal ísť na ten smer a po správnosti odísť.

Ako to býva že mal som za sebou dozor a pozerali sa koordinátori či správne ukladám na miesto a nakoniec bola to katastrofa 😬.

Koordinátor : Pete kde to ukladáš ten tovar veď všetko domiešáš 😡 spamätaj sa a dávaj to na poriadok nebudem to tu robiť za teba upratovať ten bordel čo sa sebou robíš a nerozmýšľaš nad robotou 😡 .

Skús sa spamätať a dávaj tovar do 📦 ( to je akože bedňa ) všetko to musí byť v poriadku žiadna chyba 🫤😡 chápeš ma .

Pete : Áno dám všetko do pôvodného stavu ale ostatný nech robia čo vedia a mňa nech nevyrušujú 👏🏻.

Koordinátor : Zariadim to Pete ale aspoň sa už poučíš že súkromie musíš nechať doma , ak si sa zamiloval ja to chápem každý si tým už prešiel je to kolobeh života a láska je silná robí neuveriteľné veci 😀 . Dúfam že nabudúce budeš viac opatrný a nemiešať tovar .

Pete : Budem už opatrný  po skončení smeny si všetko prehodnotím v hlave . Čaute uvidíme sa nabudúce .

Ďakujem za prečítanú časť a ďalší diel bude čo skoro dúfam že sa poučíme z naších chýb .

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 17 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Príbeh o vojakovi čo sa chcel stať nesmrteľným { pozastavené } Donde viven las historias. Descúbrelo ahora