Мансуурал💨

6 1 0
                                    



*өглөө*

Нарны алтан туяа нүд гялбуулхад өөрийн эрхгүй сэрсэн юм. Тэр одоо болтол унтаж байна... Зугтаах хэрэгтэй юу?

Босоод тэрний хувцаснуудаас цамц болон ууттай миний нэрийг бичсэн юүпка олж өмсөөд шар тайлах шөл хийж орхиод гуталаа өмсөөд тэрний түрүүвчийг аваад дэлгүүр орхоор гархаар шийдсэн юм. "Гэрт нь хүний урманд идчих ганц олигтой үйрмэгч алга шив... "

Seungmin's POV

Нүдээ аниатай хэвээрээ гараараа тэмтэртэл тэр байсангүй... Дотор харанхуйлж сандран босоод хартал тэрний минь хийсэн шөлнөөс уур савсаж гэр минь одоо л хүн амьдардаг мэт үнэртэй болсон байлаа... Магадгүй угаалгын өрөөнд байгаа байх гэж бодоод ширээн лээр суун хооллож эхэллээ... нэлээн удсан ч ямар ч чимээгүй байхаар нь шалгатал ТЭР байсангүй...

Уур, гуниг зэрэг мэдрэгдэж хайхаар гарах гэж байхдаа түрүүвч байхгүй байгааг анзааран түрүүвчиндээ хийсэн байршил тогтоогчоо санаад утасаараа шалгаад холдож амжаагүй байгаад нь баярлан түргэхэн гарсан юм...

Байршил зааж байгаа газар ирхэд манай гэрийн хажуухан байдаг маркет дээр байсан юм... ороод тэрнийг хайж ийш тийш харж яваад түүнийгээ үзэгслэнтэй гэгч нь инээмсэглээд өөр эртэй ярилцаж байхыг нь харав... Миний хүсээд хүсээд хүртээгүй энэ инээмсэглэл над руу биш өөр нэгэн рүү чиглэн буйг харах мэдрэмж... намайг зүгээр л тасчиж байгаа мэт...

Хүйтэн харцаар тэдэн рүү ширтэж байгаад тэр залууг явах үед нь очиод бугуйнаас нь чанга гэхдээ өвтгөхөөргүй атгаж ууртай харц шидхэд тэрний минь нүд гэмгүй гэрэлтэн гайхсан байртай ширтнэ...

Sena's POV

Гэнэт л хүн гар бариад авхаар нь гайхаад хартал Kim Seungmin... унтаж байгаа гэж бодож байтал гэнэт гараад ирхэд нь их гайхсан

"Чи яагаад энд?" гэж асуухад тэр ууртай харцаар ширтэж намайг чирээд шууд л гэр рүүгээ явчихав.

Гэрт нь орж ирхэд тэр намайг хана болон өөрийн биеийн хооронд шахан
"Хэн. Хэн чамд гарах зугтах эрх өгсөн юм?! Тэгтлээ зугтмаар байна уу???" гээд хашгичихад нь айдас уур гайхширал дүүрч байлаа.. гэхдээ юу юунаас илүү уур хүрж цус буцалах шиг л болсон юм...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Escape... if u canWhere stories live. Discover now