Part.3

43 1 0
                                    

,,Terezo vstávej za 10minut tam budeme" řekl taťka kterej řídil

Já jsem si nasadila znova sluchátka, který mi sundal beztak Filip a dívala se z okna.

Dojeli jsme k bratrovi, kterej bydlí prej ještě se 3 borci. Samozdrejme, ze jsem se to dozvěděla až teď.

Kamo já su celkem introvertní člověk když se mám seznamovat s novými lidmi atd., ale když jsem s lidmi který znám tak jsem extrovert. Samozdrejme ze si neobjednavam sama jídlo a další, ale jinak víc mluvím a takový věci.

Ale vole já se mám seznamovat ne s 1 borcem, ale rovnou se 3 borcami, no to jste se ze me posrali ne?

Vystoupili jsme z auta, vzali jsme kufry z kufru a oni už odjeli.

,,Terezino vem za nás ty kufry" řekl Dominik

,,proc??! Vy snad nemáte ruce nebo co jako?"rekla jsem

,,Kamo vole proste to vem nebo ti jednu natahnu" řekl podrazdene Dominik

,,fajn!" řeknu naštvane

Musí to furt řešit bitkou? Jakoze já bych možná taky něco řešila bitkou jo, ale ne toto třeba vole.

Oni už se vole vydali dovnitř  se přivítat s Calinem a  ostatními.

Jakoze ne, ze by mi to vadilo jo, ale už si chci lehnout.

,,tyvole já snad budu mít víc modřín než teď Kamo" řeknu si spis prodeje když zase zakopnu o svoji nohujako vždycky

,,čau kluci tyvole, jste nejak moc vyrostly ne?" Zeptal se Calda

,,no tak asi jo když jsme se neviděli skoro 12let tyvole" řekl Dominik

,,no jo tyvole, a kde mate Terču?" Zeptal se Calin

,,jo tak ta bude asi ještě před domem, protože nám má donist kufry" ty poslední 4 slova řekl celkem potichu, ale podle Calinova obličeje to asi slyšel.

No takže oni si dali ještě ten klucici pozdrav co to maj. A Calin se sel podívat na me co tam dělám.

Já tam zatím rozplacla na zemi sedím a zavazuju si boty, zatím co Calin se opírá o futra dveří a směje se mi.

Já se na nej s vražedným pohledem a bezim za nim ho obejmout.

,,ahoj, jezis co se ti zase stalo?!" Uchetl se, ale zvaznel

_____________

Omlouvám se za chyby🥲💗

Z nenávisti láska/stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat