נאור

55 4 0
                                    

השתחררתי מהמעצר ולקחתי מונית לבית .

נכנסתי לחדרי והורדתי חולצה שהייתה ממש מסריחה מעליי,
התקדמתי לחדר של אמור ופתחתי את הדלת וראיתי את המזגן על 16 מעלות וכול החדר חתיכות של לגו בכול הצבעים , המשכתי להתקדם וראיתי את האפרוחית שלי שכובה על הרצפה אם סווצרט שלי שענק עליה בכמה מידות "מטורפת קטנה שלי" אני לוחש והיא ממלמלת משהו תוך כדי שינה עמוקה ,
שערה הגלי פזור על הרצפה סביבה והשפתיים שלה העבור קוראות לי לטרוף אותם.
הרמתי את גופה הקטן בזרועותי והיא מילמלה "נאור תציל אותי " אני מבולבל "תציל אותי מעצמי" האפורחית שלי.

השכבתי אותה מתחת לשמיכה שלי  במיטה
"אני הרגתי אותו" היא אמרה. מה?! את מי? "את מי אמור?" שאלתי בעדינות כדי לחדור לה לחלום "את האנס" היא ענתה בשקט "מה הוא עשה?" שאלתי שוב "הוא-" שח היא הפסיקה והתפכה .

כול הלילה המחשבות על האנס טהאצח לא יצאו מראשי, מה לעשות אם המידע.

הגיעה השעה 3 והיא קמה בבהלה .

אמור:
נבהלתי , קמתי מהסיוט שרודף אותי כבר שנתיים.
"אמור ?" נאור שאל אותי, רגע מה אני עטשה אם נאור במיטה רגעע!!! מה אני עושה אם נאור שלבוש בבוקסר במיטה ?! , "נאור?" שאלתי והוא נישק את שפתיי  והתרומם מעלי כך שאני שכובה מתחתיו "התגעגעתי עליך " אמרנו בו זמנית ואז הוא קם והתיישב לידי וגם אני התרוממתי "מה קרה אסיר?" שאלתי בצחוק אבל הוא לא צחק "מי זה?" הוא שאל.

"מי זה מי?" שאלתי בבלבול "מי זה האנס?"

עולמי קרס לתוך עצמו. איך הוא יודע גאד.  ידיי התחילו לרעוד בפאניקה והוא מחבק אותי
"אני איתך אפרוחית, אף אחד לא יגע בך שאץ איתי, לנצח תהיה איתי " זה מרגיע. ידיי הפסיקו לרעוד והוא הביט בי בעיניו המהפנטות "את בסדר אפרוח?" שאל והתרוממתי ונעמדתי והוא היה מבולבל "איך אתה יודע? לא סיפרתי לאף אחד." אמרתי והוא נעמד ושריריו היפנטו אותי "תביטי בי " אמר וזה מה שעשיתי, הוא החזיק את פניו והציד את מצחנו "הוא אנס אותך ?" הוא שאל והנדתי את ראשי "לא" אמרתי בשקט "אז את מי ?" שאל "את רוני היא הייתה חברה הכי טובה שלי" עניתי והוא הביט בי עמוק וקרא אותי כספר פתוח "היא?" הוא שאל בעצב "נרצחה על ידו" אמרתי והתיישבתי על המיטה והבטתי לרצפה ונזכרתי בפנים היפות שלה.

עבר:
רוני הביטה בי אם עיניה החומות ושערה הבלונדיני התנפנף ברוח של ארגנטינה בתקופת החורף "נו מה קרה אמיגו?" שאלה "רון הציע לי חברות" אמרתי בתמימות והיא קפצה "אימאאאא את קולטת? יפה שלי את מושלמת איך הוא לא יצע לך" אמרה "אני לא כמוך" אמרתי והתביישתי "נכון את לא כמוני. אני כמו כול הבנות אבל את, את מיוחדת חברה שלי" אמרה וחיבקתי אותה "לנצח חברות?" שאלתי והיא תפסה והצמידה את ידי לידה ובלחיצת יד "לנצח".

הוה:
זה לא לנצח.
זה נגמר בגיל 13 שהיא נרצחה לנגד עיניי והייתי צריכה לדקור את מישרצח ואנס אותה כדי שלא יאנוס גם אותי.
איחו דה פוטה (בן זונה בספרית)

             המשך יבוא?

אהבה בהפתעהWhere stories live. Discover now