BAB 10 MAKAN MALAM

71 13 0
                                    

Di perpustakaan

"Hai cik adik manis"

Irin mendongak

"Hei Becky, babe korang buat apa dekat sini?" Tanya irin.

"Aku datang menghantar kekasih Billy dekat sini" goda Becky.

Babe memukul bahu becky, mukanya kemerahan kerana malu.

Becky dan irin ketawa kecil.

"Hai babe"

Babe tersenyum lalu merangkul manja lengan Billy.

"Dah start dah manja dia" ledek becky

"Ni dah makan ke belum?"

"Belum"

"Kalau macam tu jomlah kita pergi makan sekali" ajak Billy diangguki oleh mereka bertiga.

Saat dalam perjalanan ke kantin babe dan Billy tidak berhenti memamirkan kemesraan mereka di depan irin.

"Nasib lah noey tak ada dekat sini kalau tak..."

"Kalau tak kau pun akan bergayut di lengan dia 24 jam kan"

"Eleh kau dengan freen pun sama dulu bukan main lagi tak boleh berenggang dengan dia sekarang..."

"Upss sorry bec aku tak sengaja" ucap irin merasa bersalah apabila melihat wajah becky berubah sedih.

"Tak ada masalah lah, aku okay je" kata Becky.

"Guys aku nak buang air kecil, toilet dekat mana?" Tanya babe.

"Meh aku temankan"

"Eh! Tak apa bec biar aku je yang temankan babe jom babe"

Billy menarik tangan babe, becky dan irin melanjutkan makannya.

"Pergi lah ma..."

Cup

Babe mencium bibir Billy membuatkan Billy terdiam seketika.

"What are doing? Nanti ada orang nampak"

"Saya tak kisah kalau orang nampak biar diorang tahu yang Billy patchanon ounsa ard hanya milik tanatat phanviriyakool sekarang dan sampai bila²" kata babe.

Billy mencium babe lalu dia menolak babe masuk ke dalam tandas.

Kembali ke irin dan becky, becky melihat jam di tangannya.

"Lama diorang dekat tandas... Diorang buat apa"

"Buat apa lagi kalau bukan ehem ehem macam lah kau tak biasa buat dengan freen"

"A...aku mana pernah buat ehem ehem dengan freen, sepanjang kitorang bercinta aku tak pernah sentuh atau pun cium dia" jawab Becky, irin mengerutkan dahinya.

"Serius lah tak pernah?" Tanya irin tidak percaya dengan pengakuan becky.

Becky mengangguk.

"Yup aku dengan dia tak pernah buat lebih hanya memegang tangan dan berpeluk tu je" kata Becky

"Tapi takkan kau tak teringin nak buat lebih dari berpeluk dan berpegang tangan" becky menggeleng.

"Jujur aku memang rasa nak, tapi bila aku fikirkan balik aku tak nak buat lebih² sebelum kitorang ada apa ikatan maksud aku kahwin"
Irin mengangguk

"Babe saya masuk dulu pulang kolej nanti saya akan jemput awak dekat kelas" kata Billy saat ini dia dan babe berada di perpustakaan, irin sudah masuk ke setelah selesai makan bersama becky.

"Baiklah saya pergi dulu bye, i love you" ucap babe.

"I love you too" balas Billy.

"Billy"

JADIKAN AKU YANG PERTAMA Where stories live. Discover now