Hajnal van,de még mindig nem alszom... Azon gondolkozom hogy mit tehetnék hogy hejre hozzam az eddig is kicsit szépen fogalmazva szar életem...
Anyukám 2 hónapja fel dobta a taccsot... elment. Apám alkoholista... A többi az majd kiderül .
Mint mondtam azon gondolkozom hogy hozzam hejre az életem. Miután anyukám elment... Minden megváltozott. Többet bulizok, többet vagyok egyedül, többet sírok, és tobbet vagyok a barátaimmal...
Lilla itt van mellettem, alszik. A többiek pedig a többi szobába... Koncertezni voltunk, van egy-két feat em de mint pocsék szerintem.
6.12. ezen a napon majdnem meghaltam... Ez azután volt miután anyukám lelépett...
Már reggel van ... Ébredeznek az alkoholista barátaim... Lilla kb 12. Alszik, én meg egy percet sem aludtam.
Romokban vagyok... Kb fél éve túlságosan sokat fogytam...nem tudom mi lett... Két hónap alatt 8kgt fogytam... Aztán rájöttem hogy stressz miatt van ...
De ennyi elég az ő sajnálat bol! Basszus már eltelt egy óra,kell kaja!
Legjobb barátnőm mellől próbáltam kiszállni amikor észrevettem egy ismeretlen személyt a padlón...
Egy fiú volt, nem látom az arcát. Na mindegy.
Amikor kimentem megláttam Lilla pasiját. Lórándot.
-Mizu öcsi?
-Készítek valami kaját,te?
-Készülök haza
-Akkor siess, mindjárt felkelnek a puják
-Okok-mondtam és már vettem is a kabátom,majd a cipőm
Kiléptem az ajtón majd hazafelé mentem. Láttam egy mercit a tömbház előtt,nem ismerem.
Mikor hazaértem apám aludt. Nem kedvelem,kis koromban vert. Azóta utálom amióta az eszemet tudom.
És hogy miért nem lépek le? Azért mert 17 éves vagyok... Ha elmegyek akkor megkeresnek és akkor turhetem a verést.
-Hé! Hol voltál?-lehet hogy egy kicsit túl hangosan csuktam be az ajtót - miért nem jöttél haza ?
-Lillánál aludtam
-Ajanlom hogy ne hazudj
-Miért hazudnék?
-Hogy ne kapj egy-két taslit
-Nem csináltam semmi olyant ami miatt kaphattam volna
-Takarodj a szobádba
-Este komcertre megyek,nem jövök haza...
-Menj kurválkodni
-Azert az túl korai
-Tűnj már el!
-Ok- majd elmentem a szobámba, megnéztem magam, tűrhető
Következő a szobám volt. Levettem az egyik könyvem a polcról és olvasni kezdtem.
Dörömbölésre keltem, apám biztos elment, azok akiktől pénzt kér azok meg fix olyankor jönnek amikor alszok
Rá néztem az órára. 19:17
Az fasza, mindjárt koncert. Lementem a foldcintre majd kinyitottam az ajtót.
-Igen?
-Az apád hol van?
-Nem tudom, most keltem fel.
-Holnap jövök a pénzért,ha nem lesz itt akkor megölöm!
-Renben.
-Szia cica!
-pápá!
Bezártam az ajtót és felfutottam. Lilla is hívott, Dzsebó is, Márió is... Bari és anyám is...
Letettem a telefonom. Elkezdtem keresni egy jó szettet, nyár van... és meleg. Ruha? Vagy rövid nadrág topp kombó?
Egy fekete kivágott haspolot vettem fel, egy feketés, szürkés rövidnadrággal, amiből majdnem kilátszott a seggem. De hát ha meleg van?
Arra vettem egy fehér inget, amit apától csórtam. Majd a fehér fekete converse cipőm. Akkor most mehetek fürödni
Fürdés után megszáritottam a hajam,egyenesre vasaltam,majd feltettem a szokásos sminkem csak most piros rúzs is került rám,még egy tus vonal. Okay,a nyakláncom amit még anyától kaptam, és egy pár ezüst kiegészítő.
Oké,nem tetszik a szettem, talán ha!Igen vettem a haspolóra egy oversized pólót. Jó az úgy!
Felhívtam Lillát.
-Hánykor indultok?
-Már úton vagyunk, de téged fel tudunk venni. Amúgy csak szerintem otl koncira érünk oda.
-Jó az úgy! Na várlak pusz -majd leraktam
Kb 4 perc múlva értem is jöttek,majd elindultunk a koncira.
Mikor odaértünk már menteegy lejátszás. Ja és valahogy fél tíz körül van. Valami ekhoe van itt.
Beértünk és vettem egy erős italt,kezdésnek! Majd jött egy új énekes,ő baromira helyes,magas, buzzcut, kék szem, és kibaszott cuki mosoly.
-Kérek még eggyet!
Már meg is ittam. Aztán mentem az első sorok közé táncolni.
Majd jött a mámor. Az énekes odajött hozzánk és oda tette a mikrofont hozzám.
-Tudsz énekelni?
-Csak ha kell
-Szeretnéd énekelni?
-Igen!
Aztán kezdődött.
- lásd, égek mostmár
Lángol a bőröm alatt
Ez a láz,te hoztad rám
Pedig nem kértem,de ígérem,
Nem vártam rád,
de félek hogy kár
Ez nem az az élet ,mi kettőnket megvár
Éget a láz,de addig így érzem , hogy voltál
Mást sem kérnek
Ha nem lennél, hogy csodát láss belém
Ez a mámor,de szép~~- amíg énekeltem, addig mind rám nézett, és furcsán,majd megkezdte a zene többi részét amit kívülről vágtam,Igen ismerem a zenét,de nem ismerem a szerzőjét. Nem nézem hogy ki írta,vagy adta ki, csak azt hogy mi a lényege a számnak.
Kicsit később vissza keveredtem Dzsebóékhoz,majd utána még táncoltam.
Mikor táncoltam, valaki rám tapadt, megfordultam, és láttam hogy az az énekes az,de egy fekete magas nyakú volt rajta.
-Mit keresel itt?
-Jöttem táncolni veled
-akkor táncoljunk!
-Renben...
Sokat táncoltunk,majd szóltak a többiek hogy ők mennek haza,mert még akarnak otthon bulizni, én még maradok . Olyan jó vele táncolni.
-át jössz hozzám?
-ahha,hol laksz?
-Majd megmutatom
To be continued...
YOU ARE READING
Beléd Havarodva-Pogány Induló ff.-
FanfictionEgy koncertel kezdődött? Igen. Megéri? Ki tudja. Szerelmesek? Nagyon. Fájdalmas? Igen. Nehéz? Igen... Na hello,ez egy új könyv...az előzőt megúntam... Ez most olyan új... És remélem ezt fogom tudni folytatni,az előzővel az volt a baj, hogy túl hamar...