✯Kdy soutěž začne a skončí?✯
Soutěž začne na začátku příštího měsíce, což znamená 1.11.
Do té doby se může hlásit, kdokoliv chce. Po začátku soutěže se může přihlásit pouze ten, kdo si to se mnou domluví!
Skončí zhruba v únoru, podle počtu zadání a tak dále.
(Ale ze soutěže dobrovolně může odejít, kdokoliv kdo bude chtít. Stačí napsat pod nějaké zadání, že už nechce dále pokračovat, a já ho vyškrtnu)
✯Pravidla:✯
Bude probíhat několik kol, kdy vám dám nějaké zadání a na základě něho, napíšete nějakou kratší povídku.
Zadání bude trvat vždy měsíc a vy své příběhy budete přihlašovat do komentářů, pod zadání. (Napíšete tam jméno své povídky, a odkaz)
Po té bude hlasování, kdo z kola vypadne.
Vždy vypadne jen jeden člověk!
Pro povídky, může hlasovat úplně kdokoliv, i ten, který v soutěži zapojen není.
Vždy, až budou přihlášeny všechny příběhy, napíšu do komentářů, všechna jména povídek (nebo knížek) a vy budete odpovídat, podle toho, kdo se vám líbí.
Můžete vybrat pouze dva lidi, kteří se vám líbí. Více ne.
Ten kdo bude mít nejméně hlasů, vypadává z kola ven.
✯Jak se přihlásit?✯
Po téhle kapitole, bude následovat další kapitola, ktera se bude jmenovat, "Účastníci".
Pod tuto kapitolu budete psát, zda se chcete zúčastnit a já ji budu podle toho, aktualizovat.
✯A co výherce vyhraje?✯
Výherce má možnost si vybrat tři odměny, jakékoliv chce + dostane nálepku na cover své knihy, že tuto soutěž vyhrál. ;)
(pozn. když už se do soutěže přihlásíte, prosím plňte všechny zadání, i když možnost přeskočení nějakého kola je..)
ČTEŠ
Soutěž v psaní MVP 2024/25
Short StoryChceš se přihlásit do soutěže psaní a zjistit, jak na tom doopravdy jseš? Chceš se více zviditelnit na Wattu a a získat nějaké kamarády? Tak právě pro to, je tu nová soutěž MPV, která ti umožní tohle všechno zažít!