22. Ο Μάξιμος φέρνει σκύλο στην Ραφαέλλα. Η Λάουρα περνά χρόνο μαζί της.

3 1 0
                                    

Η Μαλλού πήγε στην Ελλάδα και έψαχνε ζευγάρι να δώσει το μωρό της όταν γεννήσει. Βρήκε ένα ζευγάρι που είχε χάσει το δεύτερο μωρό τους στην γέννα και δυσκολευόταν να κάνουν άλλο. 

Η Ραφαέλλα έπαιρνε κανονικά τα χάπια της και τις βιταμίνες της για να είναι καλά αυτή και το μωρό της. Έκλεισε ραντεβού στον γυναικόλογο για να πάνα αυτή και ο Μάξιμος να δούνε σε υπερηχό το μωρό τους.

Η Λάουρα άρχησε να περνά πιο πολύ ώρα με την Ραφαέλλα και να την βοηθάει αρκετά.

Λάουρα- Ραφαέλλα μου μην βγαίνεις πολύ στον ήλιο. Μπορούμε να πηγαίνουμε βόλτες την νύχτα που είναι ήρεμα. Το περπάτημα κάνει καλό στην κατάσταση σου.

Ρείνα- Ασχοληθητέ λιγάκι με την Ιζαμπέλα. Δεν θέλω το μικρό κοριτσάκι λυπημένο. Δεν ξέρω γιατί. Αν κάποιος την πείραξε θα τον σκοτώσω. Δεν θέλω να πάρει τον άσχημο δρόμο που πήρε η Ελίζαμπεθ.

Ραφαέλλα- Γιατί δεν σου μιλάει η Ιζαμπέλλα αναρωτήθηκες ποτέ για αυτό? Μπορεί να αισθάνεται ότι δεν την αγαπάς αρκετά επείδη έχει αγορίστικο στυλ.

Λάουρα- Μπορούμε αν θέλεις να πάμε σινεμά. Αν σε αφήνει ο Μάξιμος σου εννοείτε. Να δούμε καμία ταινία της Μέριλιν Μονρόε ή της Άνδρει Χέμπορθ. Τα μαλλία σου είναι ίδια με αυτής όπως τα πιάνεις έτσι πάνω.

Ο Μάξιμος είχε μια έκπληξη στην Ραφαέλλα.  Αυτό θα την βοηθούσε να προετοιμαστεί για να γίνει μαμά. Ένα σκύλο να της κάνει παρέα και να πηγάινουν βόλτες μαζί και να περπατάνε. Η Ραφαέλλα πότε δεν είχε κατοικίδιο και ενθουσιάστηκε.

Η Λάουρα ήταν χαρούμενη που έβλεπε την κόρη της Ραφαέλλα και τον Μάξιμο χαρούμενους και ερωτευμένους. Αυτή δυστυχώς δεν μπορούσε να το έχει αυτό. Μετά που περπάτησαν λίγο καθησαν στο παγκάκι να ξεκουραστούν. Το σκυλάκι καθόταν στα πόδια του Μάξιμου. Η Ραφαέλλα άρχησε να χαιδέυει την κοιλία της και να τραγουδάει στο μωράκι που είχε μέσα της. Η φωνή της ήταν τόσο όμορφη και γαλήνια και ο Μάξιμος μαγεύτηκε από αυτή.

Μάξιμος-Έχεις πολύ όμορφη αγγελίκη φωνή αγάπη μου. Σαν να άκουω ένα άγγελο να τραγουδάει.

Ραφαέλλα- Μην ξαναπείς αυτό το όνομα με ταράζει.

Η Λάουρα ήξερε γιατί το είπε αυτό. Στην άλλη ζωή μια Αγγελίκη θα κατέστρεφε την ευτυχία της κόρης της.

Η Βαλέρια δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει σαν Βερόνικα στο οίκο ανοχής. Ο Ματίας άρχισε να την υποψιάζεται ότι αυτή δεν ήταν η Βερόνικα.

The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora