13. Letadlo

10 2 0
                                    

RYZZY

Jen, co se kluci uzdravili, čekalo je další kolo tréningu, kde se Igor předváděl a Zbyňa fňukal. Jenže dlouho se na tréningu neohřáli. Přišla totiž zpráva, kde se nachází třetí Postrach. A to byl Ryzzyho čas. Ryzzymu bylo nabídnuto, že si s sebou může vzít, koho chce, a on si, k překvapení všech, vybral Tondu, Zbyňu a Igora. právě proto, že byli u boje s Rokuem.

,, Proč pro Boha my?" Vyjekl Zbyňa.

,, No, setkali jste se s šestým Postrachem, aniž byste to čekali, a přežili. Tohle vám může vynést povýšení. Zatím se tak nestalo, ale dnes odejdete jako kadeti, a vrátíte se nejméně jako rekruti. Něco mi říká, že máte potenciál. Tak co, jdete do toho se mnou?"

,, Je to velká čest, pane Ryzzy, ale nejsem si jistý, že jsme na to ti praví. Zcela upřímně, před Rokuem jsme hlavně utíkali." Ozval se nesměle Tonda. Na jeho slovech bylo hodně pravdy, s Rokuem hráli tu jeho hru na schovávanou, a i tu prohráli. Kdyby nepřišlo Tomas a Forta, byli by nahraní.

,, Jo, vy noví jste slabí, ale právě proto musíte zesílit, a zkušenosti jsou klíčové. Tak co? Jdete do toho vy tři se mnou?" Igor vyskočil na židli a stáhl si kápi hlouběji do čela.

,, Raubíře podřežem, ať krev stříká pod nožem! Raubířům uřežem hlavy! Dostaneme vrtulníky!"

,, Ten konec se ti nerýmuje." Zamumlal Zbyňa.

,, Ty se nerýmuješ!"

,, Dost vy dva, stojí před vámi Nejvyšší!" Opravil je Tonda Ryzzy se jen zasmál.

,, Jste skvělí. Trochu karikatury, ale skvělí. Tak co? Jdeme?"

,, A co bude s Nelou, co budu pryč?" Ptal se Tonda. To se ale ozvala Fortuna.

,, Já se o Nelu ráda postarám!" Vyskočila. ,, Uděláme si dámskou jízdu, koupím rýžové sušenky a kvantum marmelády, uděláme si účesy, a budeme vyprávět historky! No, já jí budu vyprávět historky."

,, Neli, co říkáš, chtěla bys tu zůstat se slečnou Fortunou?" Nela přikývla, a nasáčkovala se Fortuně do náruče.

,, To spolu zvládneme, že, Nells?" Dala jí novou přezdívku. Nela jí zatahala za culík, a ukázala na svoje vlasy. ,, Chceš stejný účes? Udělám ti ho!"

,, Slečno Fortuno, jestli se mi postaráte o sestru, budu vám vděčný!" Předal jí Nelu. Po poslední eskapádě ji rozhodně nechtěl brát s sebou.

,, Tak jdeme, vy tři mušketýři." Vzal je Ryzzy s sebou. Jenže s nimi jel na letiště.

,, Vážení, Trius se nachází poměrně daleko odsud, takže si zkrátíme několikahodinovou cestu autobusem, a poletíme letadlem." Vedl je k letadlu.

,, Opravdovým letadlem?" Vyhrkl Tonda.

,, Jo."

,, Tys ještě neletěl?" Ptal se Zbyňa.

,, Ne. Nikdy."

,, A jak jste létali na dovolenou?" Tonda jen nevěřícně vyvalil oči.

,, Na žádnou dovolenou jsme nikdy neletěli. Na to jsme neměli peníze." To Zbyňu umlčelo. Jenže jakmile došli k letadlu, Igor začal vyvádět.

,, Hustý! To je ten největší létající autobus, kterej jsem kdy viděl! Můžu řídit?"

,, Nemůžeš řídit, ty pitomče, nejsi pilot!"

,, Ne, nejsem žádnej plot, kolem plotu jsme zrovna šli, ty uječenáBlondýno! Možná tak hulákáš proto, že seš nadrženej, běž si vyhonit na záchod. Nebo rovnou přede mnou, a já ti řeknu, jak se to dělá!"

Hyper Toxic OdbojKde žijí příběhy. Začni objevovat