21💗

275 14 0
                                    

lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyinn
çok iyi ilerliyoruz bu bana çok ilham veriyor hepinize çok teşekkür ederim.

sizin için güzel bir bölüm yazmaya çalıştım beğenilir umarımm.

21💗

Kalbimin hızı Semihin yanına ne zaman gitsem tavan oluyordu. ve şuanda o anlardan birindeydim. Semihle buluşmak için bizim evin arkasında kalan parka doğru ilerliyordum ve her bir adımımda heyecanım daha da artıyordu.

En sonunda parka geldiğimde onun benden önce vardığını gördüm. banka oturmuş beni bekliyordu sessizce. siyahlara bürünmüştü ve siyah ona çok yakışıyordu.

"Semih" dedim yanına yaklaştığımda sesimi duyar duymaz o güzel bakışları anında bana döndü ve ayağa kalktı.

"Elif hoşgeldin." dedi elini uzatırken, elini tuttum ve hafifçe sıktım. teni tenime temas ettiği an sanki birşey olacakmış gibi hissediyordum.

"Hoşbuldum." dedim ve beraber banka oturduk, aramızda az bir mesafe vardı.

"Önemli birşey demiştin iyisin değil mi?" diye sordu merakla ve gözleri beni inceledi yavaşça.

"ben iyiyim merak etme." dedim gülümseyerek ve derin bir nefes alıp kendimi toparladım tekrar.

"Ben sana önemli bir açıklama da bulunacağım." dedim kaşlarını çattı ve ciddi bir yüz ifadesiyle beni izlemeye başladı.

"Neymiş o?" diye sordu merakla kendini tutamayarak, gülümsemeye çalıştım fakat çok gerilmiştim.

"Ben" dedim korkuyordum ya kötü birşey olursa. Derin bir nefesi bukez verdim ve boğazımı temizleyip konuşmaya devam ettim.

"Ben bir süredir farkında olmadan senden hoşlanıyorum." dudaklarımdan çıkan bu kelimelerle gözleri büyüdü, şaşkın bakışları tam gözlerimin içine bakıyordu. Lütfen arkadaş olarak görmesin lütfen.

bir süre yüzüme baktı daha sonrasında derin bir nefes aldı oda ve kendine gelmeye çalıştı.

"Sen" dedi gözlerime çevirdi tekrar bakışlarını "sen benden mi hoşlanıyorsun?" diye sordu kendi kendine.

"evet." dedim cesur bir şekilde.

"Biz..." dedi ve durakladı, "Bu çok ani oldu." dedi gülümserken bana cesaret vermek ister gibiydi.

"Evet biliyorum fakat daha fazla içimde tutmak istemedim." dedim bana gelen ani bir cesaretle, normalde olsa utanır hiçbir şey diyemezdim fakat şuan öyle değildi.

"İyi yapmışsın." dedi kalbimin hızı çoğalırken kaşlarım çatık ona baktım. "çünkü bende senden hoşlanıyorum."

bölüm sonu

burda bitsin eksinli bölümler yaratmayı düşünüyorum

iyi geceler artık bende yatıyorum geç oldu

lütfen oy ve yorum istek degil ihtiyacc

💕

Semih Kılıçsoy | FutbolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin