Sebaik sahaja mereka berdiri,Mandor Yem segera memeluk Kak Iffah yang akur membiarkan sahaja tindakan itu bagai sedia mengerti dan menanti."Betul ke Boss nak main dengan saya"?tanya Kak Iffah." Awak kata nak tolong saya kan" balas Mandor Yem."Boss pun kena lah tolong saya kan"? soal Kak Iffah."iyalah kita sama sama tolong menolong lah yer"balas Mandor Yem sambil mencium dahi dan pipi Kak Iffah.Mereka terus berdakapan dan berkucupan dengan agak lama serta bersungguh sungguh bagai bohjan melepaskan rindu dendam.Tangan Mandor Yem segera meraba dada dan belakang tubuh Kak Iffa hingga ke punggung dan meramas agak lama punggong Kak Iffa yang lebar dan tonggek sedikit itu. "Boss,excuse me kejap ,nak ke bilik air untuk cuci apa yang patut,"pinta Kak Iffah sambil mengambil kain tuala yang di beri oleh Mandor Yem sebelum mula mengurut tadi.
Kak Iffah keluar dari bilik air dengan hanya berkemban dengan tuala sahaja dan terus merapatkan dirinya ke arah Mandor Yem yang segera memeluk Kak Iffah dan terus meleraikan simpulan tuala kembanan yang membuat Kak Iffah berbogel "Eei Boss ni terus bogel kan saya "ujar Kak Iffah sambil cuba menutup buah dada dan celah pehanya."Apalah nak di malu kan ,kita kan sama sama dewasa dan saling memerlukan "balas Mandor Yem."Tapi Boss tu masih berseluar "balas Kak Iffah membuatkan Mandor Yem menarik tangan Kak Iffah untuk menarikboxer yang di pakainya. "Hei Boss,besar nya batang Boss,seram saya "ujar Kak Iffah sebaik dia menanggalkan boxer yang di pakai oleh Mandor Yem."Kalau kita sedang berasmara,jangan lah panggil saya Boss,panggil lah abang ke atau sayang, saya akan panggil awak Iffah sahaja"ujar mandor Yem memberi cadangan." Baik Abang ,Iffah ikut sahaja"balas Iffah sambil dia menarik lengan Mandor Yem dan duduk di atas katil.
Mandor Yem kini meneruskan ramasan ke buah dada Iffah sambil sebelah tapak tangan nya mula meraba celah kelengkang dan meramas tundun iffah."Wah masih tembam lagi cipap Iffah ni,memang selalu trim bulu ke" usik Mandor Yem." Apa yang tembam,dah kecut lah Bang,mungkin lama tak di pakai itu yang nampak tembam ,Iffah memang selalu cukur bulu.tak selesa kalau semak,Abang suka yang macam mana?" balas Iffah."Abang suka semua nya tak kira semak atau licin,asalkan lubang nya boleh di guna"balas Mandor Yem sambil terus mengorek lubang cipap Iffah dan mencuit biji kelintit yang terjojol." Amboi besar juga kacang Iffah ye"usik Mandor Yem lagi."Tenguk lah orang nya pun besar,Abang suka tak macam tu?" balas Iffah."Mestilah suka,kejap lagi Abangnak hisap dan kemambiji Iffah tu" ujar Mandor Yem."tak sabar Iffah nak tunggu kena romen dengan Abang,dah lama tak rasa beromen "balas Iffah yang membuat Mandor Yem teruja lalu dia memulakan mengomol Iffah dengan mencium dahi dan muka sebelum menjilat leher dan tengkok serta serata dada Iffah.
Kedua dua buah dada Iffah menjadi sasaran untuk di hisap,ramas dan gentel puting nya oleh MAndor Yem.Iffah terus mengerang sambil mengeliat kan tubuhnya menikmati dan melayan serangan Mandor Yem ,Kegersangan nya selama ini kini sedang di rawat oleh lelaki sebaya dengan nya dengan penuh berselera.Tangan Iffah pun tidak duduk diam bila dia meraba dan mengusap belakang tubuh MAndor Yem dan dis elangi dengan jari jari nya meraba batang kote Mandor Yem yang makin menegak dan mengeras." Abang ,Iffah nak hisap batang ni boleh ke"tanya Iffah sambil hari jari tangan kanan nya terus mengelus dan mengocok batang kote Mandor Yem."Mestilah boleh "balas Mandor Yem sambil dia mengambil posisi untuk bersandar menelentang di kepala katildan membiarkan Iffah membongkok kan badan nya untuk muka nya menekap di batang kote MAndor.Tanpa menunggu masa lagi iIffah terus memasukkan kepala dan batang kote Mandor Yem ke dalammulutnya dan terus di hisap dengan agak rakus .
Sambil menikmati hisapan dan permainan Iffah,mandor Yem menaksir seluruh batang tubuh Iffah dan meraba raba segala pelusuk sabil mengusap dan memciit nya melepaskan geram nya kepada batang tubuh yang sudagh agak berusia tapi masih mantop .Beberpa minit kemudian Iffah melepaskan hisapan untuk mencari nafas dan berkata "Abang puny ani makin di hisap semakin keras dan mengembang di dalammulut ,penat mulut Iffah nak kolom dan hisap" ujar Iffah bagai mengeluh."Kita teruskan main lah bang,Iffah dah taktahan "pinta Iffah."Bagi lah Abang peluang nak jilat dan hisap cipap Iffah"ujar Mandor Yem sambil mengubah posisi dan meminta Iffah pula untuk berbaring .Dia segera memekap mukanya ke pintu faraj Iffah dan mula menjilat permukaan dan bibir faraj,MAndor Yem menggunakan dua jari untuk membuat fingers fucking membuat Iffah makin kuat mengerang dan menggelincang.
"Abang ,sedapnya abang buat Iffah macam ni,"iffah makin mengeluh dan mengerang.Tangan nya terus meramas kepala Mandor Yem dan nafasnya makin kuat dan mendengus .Abang Iffah tak tahan nak pancut ni"ujar Iffah yang hampir mencapai klimak dek permainan lidah dan jari Mandor Yem.Tidak lama kemudian Iffah menjerit dan mendengus kuat melepaskan pancutan yang menyembur mengenai muka MAndor Yem. Iffah menggelupur melayan klimaks ny abuat beberapa seketika. Setelah lega Iffah terus meminta Mandor Yem untuk meneruskan permainan seterusnya iaitu mensetubuhinya secara missionary.Kedua dua mereka mengambil posisi dengan Mandor Yem becelapak di celah kedua kaki Iffah.Mandor Yem terus memacu batang kote nya untuk memasuki ke dalam faraj Iffah yang telah sedia membuka luas kedua dua kakinya.
Iffah terus memeluk erat Mandor Yem sambil mengayak batang kote Mandor Yem yang sedang laju mengasak faraj Iffah yang telah banjir berair. Kedua dua mereka beradu dalam acara sorong tarik hingga lah mereka mencapai klimaks bersama .
YOU ARE READING
D.2:Mandor Ladang
RomanceRAHIM @ Mandor Rahim mandor kanan yangmenjaga halehwal pekerja ladang yang majoriti berbangsa Melayu di sebuah LAdang Getah milik Syarikat British .Dengan kuasa dan kepercayaan yang di beri oleh Tuan Reed selaku Pengurus Ladang ,MAndor Rahm mengambi...