12.🎉

91 7 8
                                    

Oy vermeyi unutmayalım, böyle gitmeye devam ederse sanırım oy sınırlaması koyacağımm

~iyi okumalar~

Oturma odasında tüm aile olarak oturuyorduk, baş suçlu olarak ise baş koltuğa oturulmanın gururunu yaşıyordum.

Üzerimi değiştirmeye üşenmiştim ve onun içinde bir ton azar yiyordum, üçüz müsveddeleri bana gülerken ben ise Hem Emre ağabeyime hemde aklımızı okuyan adama bakıyordum.

"Baba benim gerçekten bir suçum yok, sözde Emre ağabeyim ile bizimkilere şaka yapacaktık ama işler beklediğim gibi olmadı, şu yabancı yüzünden de ıslandım." Dediğimde derin bir nefes aldım. Yabancı şahıs ise bana tip tip bakıyordu. Tamer ağabeyim uykunun eşiğinde devam ederken, Timur ağabeyim ise bana sinirle bakan yabancı adama bakıyordu.

"Gecenin bir yarısı ne işin var be oğlum." Dedi babam.

"Öyle gerekti be eniştem ayırca Sudan çıkmış balık, ben senin kuzeninim, yabancı değil." Dediğinde göz devirdim.

"Yoo sen yabancısın hem odama gizli girdiğin için şikayet edeceğim seni."

"Burak siktir git kardeşim Ayperi'm senin yüzünden hasta olursa, selanı çek." Diyen Timur ağabeyim ile ona gülümsedim.

"Timur," diye uyarıcı seste bulunan babamdı.

"Tamam susun, Ayperi sen üstünü değiştir. Uyuyanlar gitsin, geri kalanlarda yemek yiyecekse kalsın acıktım ben." Diyen annem ile gülümsedim.

Tamer ağabeyim çoktan giderken, bende üşenip yerime kuruldum. Burak yabancısına olağanüstü öfkeli bakışlarımı atarken o ise gülerek bakıyordu, maldı bu.

"Pizza yiyelim mi?" Dediğimde üçüzlerin gözleri parladı adeta.

"Olur güzel kızım." Diyen babamdı.

"Burak abi senin gece yarısı burda ne işin var hem."

"Sorma Berk babam kovdu evden benide arkadaşlar almadı bende biricik halama geleyim dedim."

"İyi yapmışsın oğlum." Diyen anneme öpücük attı.

"Lan karımın yeğeni demem atarım evden uslu dur." Babamın alaya karışık sinirli sesi ile üçüzler ve ben aynı anda oh olsun der gibi elmizi göğsümüzde gezdirdik.

"Tamam enişte sende yani, hah Hala babam ziyarete geleceğiz dedi yeni kuzeni görmek için." Dediğinde şaşırdım.

"Evet biliyorum ama kızım hazır değil henüz daha var." Dedi annem.

"Hala söylemek istemezdim ama dedem kızmış, demiş ki bir kızlarına bile bakamıyorlar." Dediğinde kaşlarım çatıldı.

"Deden kendi yaptıklarının hesabını ödesin sonra bizim aile işlerine karışsın. Onun bu ailede bir söz hakkı yok, olamaz da!" Diyen öfkeli babam ile daha çok şaşırdım. Ne yani dedemler ile aramız kötü müydü?

"Haklısın enişte bir şey diyemem."

"Haklı zaten babam, dedem bu aralar herşeyin içine burnunu sokuyor." Timur ağabeyim ayağa kalkıp yanıma geldi.

"Kalk sende hasta olacaksın." Dediğinde hapşırmıştım.

"Utandın mı kızz?" Diyen Aynur'du.

FARKLI BİR RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin