1.rész: Vége a sulinak!

26 2 0
                                    

Midoriya szemszöge:

- Nem mehetsz el! -jelenti ki Yoro-
- Nekem nem parancsolsz Yoro! -szólok vissza-
- A pasid vagyok!
- Csak voltál! Már 1 éve szakítottunk de már mindegy, kezdesz az agyamra menni!
- Kérlek Izuku bocsáss meg nekem, meg tudok változni!
- Fejezd be! Megmondtam, hogy nem érdekelsz és kész!
- De miért?
- Yoro a füleden ülsz vagy süket vagy?
- Jól hallok de nem értelek! Szeretlek Izuku és aggódom miattad!
- Ha rajtad múlna ki se mehetnék innen! Te engemet nem szeretsz hanem birtokolni akarsz és azt, hogy minden szavadnak engedelmeskednek de ez nem fog meg történni!
- De Izuku... -meg akar szólalni de nem hagyom-
- Most én beszélek! Ha tetszik ha nem! Nem egyszer mondtam el neked de nem elégszer! Van egy álmom amit szeretnék meg valósítani és az első lépést ennek érdekében, hogy felvételizek a UA-ba! S ebben nem tudsz megállítani, más szóval nem szólj bele az életembe!
- Mit képzelsz magadról? Idősebb vagyok, tisztelned kell engemet!
- A tisztelet kölcsönös kell legyen és ki érdemelni lehet, nem követelni! -mondom és ahogy mondat végére értem pofon vágott de úgy, hogy a szekrénynek estem-
- Nem mész sehova! Értve vagyok?
- Hagy békén! Nem fogod meg mondani, hogy mit csináljak!
- Ismerlek Izuku!
- Melyik részen? Nem tudod a vezeték nevemet, nem ismered a múltamat, a családomat, a szokásaimat de sajnálatos módon nem is fogod ezeket meg tudni rólam mert tettél ennek érdekében!
- Meg bántam azt a napot!
- Csak ennyit tudsz mondani? Már az agyamra mész! Hagy békén! Ha meg bocsájtasz, én távozok mert már nem bírok a közeledben lenni!
- Hova mész?
- Ahova akarok! -mondom és kirohanok a viskóból-

Megint ez történt. Yoro kiabál de nem értettem, hogy mit mondott de nem is érdekel! Az árvaház felé mentem ott már jobb a hangulat! Hamar oda értem, az udvar üres, hol vannak a gyerek? Kopogok de válasz nem jött! Be lépek az épületben de üres a folyosó! Hol vannak? Tovább sétálok semmi! Ez az árvaház csak akkor ilyen csendes ha éjjel van de mi történt vajon?

- Izuku?

A megszólítás olyan hirtelen ért, hogy majdnem ajtó tokostól mentem volna be egy zárt ajtón!

- Elnézést Izuku! -mondja Aja nővér-
- Bocsásson meg nővér! Hogy vannak?
- Jól vagyunk, minden beteg gyerek meg gyógyult és ez neked köszönhető!
- De nem csináltat semmit!
- Vissza hoztad a jó kedvet, a boldogságot és reményt a drága gyereknek és nem csak nekik hanem nekünk is nővéreknek! Ezért nagyon hálásak vagyunk!
- Nagyon szívesen! Heiwa fő nővérrel tudok beszélni?
- Természetesen, gyere utánam!

Pár perc múlva is értünk, Heiwa fő nővér valami papírokat olvas. Aja nővér kopog és szól, hogy itt vagyok. Azonnal fogad is és ketten maradtunk!

- Szia Izuku, hogy vagy?
- Jó napot Heiwa fő nővér! Köszönöm szépen, jól vagyok!
- Akkor mi történt az arcoddal? Yoro úgy e?
- Igen!
- Még mindig azt kezdi és végzi?
- Igen!
- Te mit szeretnél Izuku?
- Meg valósítani az álmomat de nincs elég erőm hozzá!
- Ne butáskodj kislányom, te igen is erős vagy!
- De...
- Hadd fejezem be! -mondja és bólintok- 5 éve élsz itt a nyomorban, egyedül! De te nem sírtál hanem az élet felé kapaszkodtál! Éj nappal volt segítettél az itt élő szegény családoknak és akkor még csak 11 éves voltál! Mindig mosolyogtál a helyzet ellenére! Tanítottad az itteni gyereket és közben te is iskolába jártál! Befejezted az iskolát és szeretnél még tanulni, az a létező legjobb dolog! Csendes környéket alakítottál ki itt, nincs üvöltözés, nincs verekedés se gyújtogatás! Békét hoztál nekünk. El tudod képzelni, hogy régen mi volt itt a környéken? Káosz! A hősök ide nem jártak! A képességeddel meg gyógyítottad a beteg gyereket, karban tartottad ezt az építményt! Azt hiszed nem vettem észre, hogy edzettél, az legyen nappal vagy éjszaka és egy napot sem hagytál ki az 5 év alatt! Soha nem beszéltél a képességedről de még azt sem, hogy van neked! Nálad jobb megfigyelőt nem ismerek! Mindig gondoltál arra, hogy a gyerekeknek legyen játéka és mindent saját kezűleg készítettél! Mosolyt csaltál a gyerekek arcára és ehhez is tehetség kell! Nem tudom, hogy honnan jöttél de nem is érdekel! Jó ember vagy de nehéz múltad van, a szemeid elárulnak! Soha nem beszéltél a múltadról, a családodról, a barátaidról és egyszer mondtad, hogy hős szeretnél lenni.
- Önök is sokat segítettek, meg mutatták, hogyan gondoskodjak magamról és be fogadtak, egy 11 éves kislányt aki...
- Hát ezt itt fejezd be!
- Jó!
- Mosolyogj kislányom! Nagyon szép vagy, ritka szépség és nagyon erős is egyben!
- Heiwa fő nővér?
- Igen?
- Engemet ki raktak otthonról! Apával soha nem volt olyan jó a kapcsolatom, mindig le szidott és néha, könnyen el járt a keze. Soha nem láttam a szemében, hogy szeretne de reménykedtem. Ritkán volt otthon, mert sokat dolgozott! De egy nap amikor haza mentem az iskolából... Apa ott állt a nappali közepén, kezében egy papír volt! Édesanyám sírt, oda siettem hozzá, ő magához ölelt. Apa odalépett és kirántot anyám karjai közül azt mondta, hogy hagyjam el a házat, mert nem vagyok az ő lánya! Még a holmijaimat sem hagyta, hogy össze szedjem! -mondtam már sírva-
- Szegény kislányom!
- Ez már a múlt és múlt le kell zárni! Ha nem baj legközelebb folytatjuk?
- Természetesen kislányom!
- El mehetek sétálni?
- Menj csak!
- Izuku!
- Igen?
- Hallgass a szívedre, az meg mondja, hogy mit tegyél!
- Köszönöm szépen!
- Ügyelj magadra!
- Önök is! Viszontlátásra!

Ki sétálok az árvaházból, már szürkület van! A sisakot a fejemre húzom és sötét utcákat járom! Nem tudom, hogy hány óra! Falnak támaszkodom és sírni kezdek!

- Mester?
- Stain?
- Igen Mesterem?
- Olyan rég láttalak Hero Killer Stain!
- Én is tégedet Mesterem!
- Mondtam, hogy ne szólíts így!
- Tisztelek és ezen nem fogok változtani!
- Jaj szegény fejem!
- Mi történt?
- Semmi extra! A múltról beszélgettem Heiwa fő nővérrel!
- Értem! Az arcoddal mi történt?
- Yoro!
- Az a idióta! Simán legyőzte volna! Beszélgessek vele egy kicsit?
- Nem szükséges, ismerem már a beszélgetési stílusodat!
- Gyere menjünk egyet a kedvenc helyünkre! Egy versenyhez mit szólsz?
- Ma ne! Nem tudok figyelni és félek, hogy az épületről le essek!
- Akkor gyere!

Erős karjaival fel emelt és a nyakát át öleltem. Hamar fel ért az épület tetejére. Olyan gyorsan haladtunk, hogy a táj el mosódót. Stain-hez bújok, érzem, hogy furcsállja a helyzet de nem szól semmit.

- Éhes vagy e?
- Nincs pénz nálam!
- Nem ezt kérdeztem!
- Egy kicsit igen! Miért?
- Itt a közelben van egy kis bolt, meg állunk ott!
- Oké!

Stain megáll az épület tetején és rá mutatott egy kis vegyes üzletre ami szembelevő blokk földszintjén van. Kezembe ad jócskán pénzt.

- Siess! Engemet nem vehetnek észre!
- Oké!
- Valahol itt lakik a második legnagyobb hős!
- Már nem vagyok oda a hősökért!
- Akkor nem mész autogramot kérni?
- Nem! Induljak meg, mindjárt bezár a bolt!
- Éjjel nappal nyitva van!
- Jó tudni!
- Vigyáz mert elég feltűnő a pirosra sírt szemeid!

Már az orrom alatt dörmögtem mert közben elkezdtem lefelé mászni az épületről.

Sziasztok!
Köszönöm szépen, hogy el olvastad és remélem tetszett!

Kétségbe eső szerelem (Bnha)Where stories live. Discover now