ម៉ោង4:27នាទីព្រឹកកាយមាំរើបម្រាស់ខ្លួនដែលដៃទាំងគូររបស់គាត់ពេលនេះកំពុងស្រាក់អោបរុំចង្កេះរបស់ក្មេងដែលគាត់កំពុងគេងជាមួយ !!
ផ្ទៃមុខស្មើធេងសម្លឹងមើលទៅកាន់ក្មេងដែលគេងមិនដឹងអ្វី គាត់លើកដៃរបស់ខ្លួនទៅអង្អែលនៅលើថ្ពាល់របស់រាងតូចតិចៗ !
«អូនតូចរបស់បង ស្អាតមិនធម្មតា!!តែពេលយប់បងគិតថាអូនស្អាតជាង»គាត់ញញឹមយ៉ាងមានមោទនភាពដូចមនុស្សដែលកំពុងងប់ងល់និងសេចក្តីស្នេហា !! បបូរមាត់ក្រាស់ឆ្មក់ទៅក្រេបជញ្ជក់បបូរមាត់តូចស្តើងយករសជាតិផ្អែមនៅក្នុងក្រអូមមាត់!
បន្ទាប់ពីបំបោសអង្អែលកាយតូចឆ្អែតឆ្អន់ គាត់ក៏ងើបចេញពីគ្រែទំហំធំដាក់រាងតូចឲគេងឲបានស្រួល មុននិងទាញកន្សែងចូលក្នុងបន្ទប់ទឹក!15នាទីបន្ទាប់
រាងក្រាស់អង្គុយនៅលើសាឡុងមានចម្ងាយ5mពីគ្រែគេង នាយអង្គុយគងអន្ទាក់ខ្លា ដៃមាំទាំលើកកន្សែងតូចស្តើងលើកមកជូតសក់សើមខ្លួនឯងថើរៗកែវភ្នែកសម្លឹងមើលទៅលើគ្រែជាញឹកញយ !!
កូនប្រុសទោល ត្រកូលរេរ៉ាវែល ក្នុងឈុតសម្លៀកបំពាក់ដែលថេយ៉ុងយកមកជូនកាលពីពេលល្ងាច! ខោខាប៊យរឹបរាងពណ៍ខ្មៅបូករួមជាមួយខ្សែក្រវ៉ាត់តូច អាវយឺតស្តើងពណ៍សរដៃខ្លីនិងពាក់អាវក្រៅសាច់ក្រណាត់ពណ៍ខ្មៅដៃវែង ស្រោបជាមួយខោ រាងកាយដ៏ល្អឥតខ្ចោះរបស់គាត់!!
ថេយ៉ុងដេកដូចមនុស្សស្លាប់ផ្ទៃបន្ទប់ពោពេញទៅដោយភ្លើងដែលគាត់បានបើក !រាងក្រាស់បន្ទោសខ្លួនឯងមិនតិចដែលដែលលេងរាងតូចដល់ទ្រោមខ្លួនបែបនេះ ថ្នាំសម្រើបបង្វក់គាត់មួយកម្រិតហើយ តែរាងកាយដ៏ស្រស់ស្អាតរបស់ថេយ៉ុងកាន់តែបង្វក់គាត់ថែមមួយកម្រិតទៀត !!
«យើងសំទោសដែលលេងអូនដល់ទ្រោមខ្លួនបែបនេះ»គាត់លើករាងកាយដែលគេងមិនដឹងអីមកអង្គុយនៅភ្លៅរបស់គាត់និងអោបកាយតូចជាប់ទ្រូង ពោលពាក្យសំទោស!
គេមិនដែលនិយាយពាក្យសុំទោស បើទោះបីខ្លួនឯងខុសក៏ដោយ តែនាយព្រមនិយាយពាក្យសំទោសចំពោះក្មេងម្នាក់ដែលនាយស្រលាញ់ពេញចិត្ត ក្នុងមួយជីវិតរបស់គាត់ តែថេយ៉ុងជាមនុស្សទី1ដែលទទួលបានពាក្យសំទោសពីនាយមុនដំបូងគេ!
YOU ARE READING
♡ បណ្តូលចិត្តរេរ៉ាវែល ♡
Action[ Strange man on a gloomy night ] សុំទោសចំពោះកំហុសអចេតនាណាមួយក្នុងសាច់រឿង