Slutet av förra kap~
Han tog av mig tröjan och jag tog av hans vi la oss i sängen han kysste min nacke och jag stönade till som en liten viskning och sa åh Omar...
________________________________
Linneas perspektiv~
Veckorna gick och de blev den 12 september som innebar att vi skulle gå på konsert! Yey! Och dessutom backstage, jag och Omar hade blivit ett "par" men vi tänkte gå ut med de vid konserten typ så de va inte så många som visste än men vi hade iaf fortsatt att träffas och vi älskar verkligen varandra de va kärlek vid första ögonblicket.
Jag och Fanny vaknade på morgonen och åkte till globen för att träffa killarna när dom repade Fanny va ganska spänd för hon hade bara träffat dom en gång tidigare medans jag hade hängt lite me dom men mestadels med Omar. När vi väl kom fram till globen var de två säkerhetsvakter som släppte in oss och vi såg massa foooers som va där redan, dom gav oss blickar som visade att dom va riktigt avundsjuka på oss. När vi kom in till scenen stod killarna och väntade på oss jag gick fram och kramade Omar och gav honom en kyss medans alla skrek wooohooo men vi bara skrattade, Fanny kramade om killarna och Felix verkade ha fått öga för henne nu när han hade gjort slut med lovisa för ett litet tag sedan.
Felix perspektiv~
De va ju Omars brud och hennes kompis som skulle hänga med oss hela dan och nör jag tittade närmare så va ju faktiskt Linneas kompis riktigt snygg hon va het asså.
Båda dom va ju yngre men de va inget som vi la märke till, vi hade jätte kul ihop och asså de kanske låter konstigt men jag började falla för Fanny mer och mer.Fannys perspektiv:
Asså Felix tittade mycket på mig och när vi mötte varandras blickar log vi och jag gillar verkligen honom asså mer än att han va en snygg idol...Linneas perspektiv: Vi hängde med dom under dan och alla hade kul sen när vi skulle dra hem till Felix på kvällen för att ha mys kväll efter en jobbig dag så klickade Fanny och Felix och de började gå hett till....
YOU ARE READING
Bara i mörka natten || O.R
RomanceLinnea är en vanlig 15 årig tjej som fangirlar the fooo så mycket de är det ända hon gör. Fast hon gillar Omar mest.. Och Omar får hon träffa men bara i den mörka natten.. Eller?