BAB 11 KEMBALI MENYATU

89 11 0
                                    

"Awak tak pernah salah sayang... Saya minta maaf sebab saya tak datang pujuk awak saya cintakan awak freen sampai bila² pun tetap saya cinta, tak peduli apa yang akan terjadi di kemudian hari saya cuma nak awak tahu cinta saya takkan berubah pada awak... Awak tahu sejak awak mengabaikan saya, awak reject semua panggilan saya tapi saya tak pernah merasa tenang. Saya ingin bertemu dengan awak tapi saya tahu awak tak nak berjumpa dengan saya seketika hati saya rasa rasa kosong saya rasa hidup saya tak lengkap semua yang saya lakukan tidak membuatkan saya bahagia. Jika saya harus kehilangan awak sama seperti saya kehilangan dunia saya. Saya rela mati daripada saya harus kehilangan awak freen. Waktu tu saya tak sengaja bertemu dengan babe dekat mall. Dia ajak saya beli sesuatu untuk Billy sebagai hadiah. Dia tak tahu nak beli hadiah apa sebab tu dia ajak saya. Dan dekat kedai bunga tu dia hanya berlatih sebab dia gugup setelah lama dia tidak bertemu dengan Billy sebab tu dia suruh saya ajarkan dia cara nak bagi bunga kepada orang yang dia cintai secara romantik" jelas becky panjang lebar.

Freen menatap wajah Becky untuk mencari kebohongan namun dia langsung tidak nampak kebohongan selain dengan kebenaran membuatnya merasa sangat bersalah.

Freen memeluk Becky.

"Hiks... Hiks... Saya minta maaf becky sebab tak percaya pada awak Hiks.. Hiks"

Becky mengusap punggung freen sambil tersenyum.

"Stop menangis freen... Awak buat saya menjadi orang jahat kerana membuat orang yang saya cinta menangis" kata Becky sambil mengelap air mata freen.

Mereka kembali berpeluk.

-----

Freen menghentikan keretanya di depan rumah becky.

"Terima kasih" ucap becky.

Freen memeluk Becky.

"Terima kasih bec saya tak pernah menyesal jatuh cinta dengan perempuan setulus awak, terima kasih sebab awak still maafkan saya sedangkan saya sudah melukai hati awak beberapa kali saya rasa saya kekasih yang tak berguna" Kata² freen terpotong apabila becky menutup mulut freen menggunakan jarinya.

"Saya akan selalu memaafkan awak freen, saya tak peduli sesakit apa pun yang telah awak lakukan pada saya. Saya sangat sayangkan awak freen" ucap becky

"Saya pun sayang kan awak juga bec" balas freen.

Cup

Clark pintu bilik dibuka

Dua wanita masuk ke dalam bilik dengan keadaan bibir melekat antara satu sama lain, becky membaringkan tubuh freen tanpa melepaskan ciuman panas mereka.

Freen meliarkan tangannya keseluruh badan becky giliran freen ingin membuka baju becky dengan cepat becky memegangnya.

"I'm sorry freen but I can't this one saya harap awak faham" kata Becky.

Freen menolak tubuh becky ke tepi lalu dia bangun masuk ke dalam bilik mandi.

'I'm sorry freen' Guman Becky.

Keesokan paginya

Tak

Tak

Bunyi suara pisau beradu di dapur membangunkan freen yang sedang lena tidur.

Freen turun kebawah dapat dia lihat Becky sedang memotong sayur².

"Hy morning, sorry kalau bunyi bising mengganggu awak" ucap becky sambil tersenyum.

"Saya nak minta maaf pasal semalam"

"It's okay freen saya tahu awak teringin. Saya tak salahkan awak. Saya pun teringin tapi saya tak nak lakukan sebelum kita berkahwin" kata Becky, freen mengangguk lalu dia menawarkan pertolongan.

JADIKAN AKU YANG PERTAMA Where stories live. Discover now