Досиетата Х

201 13 1
                                    

На следващата сутрин се събудих от алармата на телефона си . Станах и набързо си хвърлих един душ . Подсуших се и си извадих дрехи ( на снимката ) . Слезнах да закуся , а по пътя видях една стара снимка на мен , мама и татко . Мама почина преди две години в престрелка . Тя също беше част от екипа на татко . Няколко сълзи се спуснаха от окото ми , но бързо ги премахнах . Мама винаги ми казваше да бъда силна , и че да оцелееш е най-доброто отмъщение . Оставих снимката на мястото й и слезнах в трапезарията . Там забелязах татко с чаша кафе в ръка преглеждащ вестник .

- Добро утро ,татко ! - казах сядайки на стола срещо него .

- Добро утро мила . - той ми отговори като отпиваше от латето си .

- Е нали не си забравила за подготовката ти днес ?

- Разбира се че не съм . Даже съм много развълнувана . - отговорих с едва доловима усмивка .

- Е щом е така нека да започваме . - каза щастливо той и се запътихме към стелбището . След няколко изморителни часа стреляне с пистолет , картечница и всякакви други оръжия най-накрая се научих да стрелям перфектно .

- Хъм справи се чудесно скъпа моя . - похвали ме баща ми докато ми ръкопляскаше .

- Благодаря , уча се от най-добрия . - казах като и двамата се засмяхме , а после влезнахме в къщата . Започнах да изкачвам стълбите , когато гласът на татко ме спря .

- Вики , мосля че е време да се запоснаеш с враговете ни .

- Да добре , е слушам те . - казах като седнах на дивана .

- Чувала ли си за семейство Стайлс ? - попита той

- Ами не много знам само че ти и Дез Стайлс не се разбирате много добре и че сте врагове от години .

- Да е искам да прегледаш досиетат им и на Дезмънт и на сина му . Оставих ги на леглото ти . След като си готова ела , за да обсъдим някой подробности .

- Добре . - отговорих бързо и се качих в стаята си . Седнах на леглото и започнах да преглеждам досиетата им . Този Дез се оказа изпечен убиец . Занимаеал се е с трафик на наркотици и трафик на хора . След малко оставих неговото и всех това на сина му - Хари Едуарт Стайлс . Прегледах набързо и после се порових още малко за него в интернет . Видях негови снимки и хъм...... той беше много красив . Къдрава коса и зелени очи . Ах обожавах зелени очи . Как можах , та аз го видях едва на снимка , а вече се влюбих в него . Ще е трудно да кажа на тате че съмвлюбена във врага . Обадих се тук-там и се оказа , че той е разбивач на женски сърца . Хъм .... интересно . Приключих и се отправих при татко .

- Добре порових се и разбрах всичко за тях . Мисля че няма да ми е много трудно . - казах въздишайки .

- Хах не се и съмнявам , но внимавай Хари е опасен . Е искам да ти кажа , че утре е съветът на диларите . И ти ще дойдеш с мен , за да се запознаеш лично със своя враг - Хари .

- Добре къде ще бъде ?

- В къщата на Стайлс .

- Хъм та си и мислех . - итговорих като завъртях очи .

- Длъшай утре ще ти дам еди пистолет със заглушител при спеше случай .

- Добре .

- Аз сега ще се нахраним и ще си лягаме , защото утребе голям ден . Нахраних се и си легнах . Мислех само за този Хари , но най-накрая заспах

Ролева играWhere stories live. Discover now