pilot bölüm

0 0 0
                                    

Merhaba, ben Luke. Ve burası tüm arcları birbirine bağlayan portalları bulunduran arc ve buranın astronotuyum. Garip mi geldi? Herşey çok karışık ve çok heyecanlıyım, herseyi anlatırken elimin ayağımın birbirine dolandığını hayal edebilirsiniz. Öncelikle kendimden bahsedeyim çünkü kendi hikayemin ana karakteri tabiki benim. Düz insan düşünün; aklınıza Luke deyince nasıl bir tip geliyorsa o benim. En başta söylediğim arclar neyin nesi derseniz çok fazla evren olduğu için kafa karışıklığı olmasın diye evren içindeki evrenlere ben arc diyorum. Evren 2 kısımdan oluşur aydınlık zaman ve karanlık zaman. Şu an karanlık zaman ama karanlık zaman sadece temsili bir isim denilebilir çünkü burası aydınlık zamandan çok daha iyi. Çok fazla anlatmam gereken şey olduğu için bazı şeylere arada girip düzeltme yapacağım ve bir önemli şeyi daha söyleyip artık yolculuğa başlayacağım. Ben astronotum demiştim, astronotların görevi sorun çıkan arcları(kabus arc) sorunları düzeltmek ve evrendeki düzeni sağlamak. Sadece kabus arclar değil rüya arclar da var tabiki. Rüya arclar arasında arc temsilcileri kendi arasında müsabakalar yaparak sıralamalar oluşturur ve bu sıralamadaki ilk 12'ye ustalar denir. Şimdilik yeterli bilgi ile maceramıza başlayabiliriz. Evim dışarıdan büyük bir mantara benziyor ama içeriden 2 katlı kocaman bir ev. Bu arcların özelliklerinden kaynaklanıyor, tüm arcların kendi kanunu var. Bizim arcımızda evler disardan küçücük ama icerden kocaman gözükür ve tüm arclara gidilebilecek yol vardır. Burda uyku olmadığı için sadece kahvaltı yapıyoruz ama neden yatağımdan kalkarak başladığımı banada sormayın. Aşağı katta annem kazanda birseyler pişiriyor, bu arada annem bir cadı ve genelde tokluk iksiri ile uzun saatler ayakta kalırız ve bu bizim için sorun olmaz. Babamsa bir büyücü ama bu aralar memleketi olan arc'ı ziyaret etmiş durumda.

- tatlım çıkmadan birseyler içmek istermisin?

Maceramıza bir fincan tokluk iksiri ile devam ediyorum.
Sanırım size maceralara tek başıma değil arkadaşım , arc temsilcimiz Leo ile katıldığımı söylemedim. Beraber maceralara katılıyoruz ve böylece hem ben görevimi yapıyorum hemde o usta olma yolunda ilerliyor. Evin kapısını kapatır kapatmaz bir ürperti gelir çünkü evrenin tüm büyüsü kapılarda. Tüm evrenler arasındaki geçiş sadece burası yani "multivercity" yada uzay sayesinde yapılır. Burası portallarla doludur ve tüm kapılar aslında portal potansiyeli taşır. Yerdeki kilometrelerce uzanan şeffaf taş yolu yani "camlı rota" üzerinden giderken Leo'nun evi tam o hizada oluyor. Leo'nun evi tamamen camdan oluştuğu için çok farklı bir havası var. Evler dışardan küçük icerden geniş olduğu icin dışardan içerisi gozukmesede içeriden dışarısı gözüküyor. İşin garibi yapımında siyah camlar değil normal camlar kullanıldı. Kapıyı çaldım ve elimi "tık" sesini çıkartmam ve kapının açılması bir oldu.
Birden bir hucumla "luke neredesin seni çok özledim" diye atladı
-bir daha beni terk edersen gerçekten bu sefer kötü olucak
- Elimde olan birsey değil Leo, sende biliyorsun
-Umurumda değil artık evde boş boş oturmaktan bıktım macera istiyorum
-ben yokken gitmemiz gereken birsürü kabus olduğunu düşünüyorum

Araya gireceğim; kabus görevlerini veren warrior diye bilgin biri var. Dışarıdan küçük gözüktüğü için içi kale olan evi disardan sanki oyuncak bir kale gibi duruyor ve bu biraz komik bir detay. Sadede gelince, Warrior ile konuştuğumuz yere anlatsam yeter sanırım.

evet çocuklar, bu sefer gideceğiniz yer mantar adası. normalde mantardan başka hiçbir canlı olmayan mantar arcında küçük bir kız çocuğu var. arcların kanunları vardır ve bu kural bozulmamalı, çocuğunda korkmuş olucağını düşünüyo-
Leo:yani tek başına, peki nasıl yaşıyor oraya nasıl gelmiş
SENDEN BÜYÜKLERİN SESİNİ KESME LEO
portal bu arctaki tek büyük mantar, portalı şimdi açıyorum çocuklar
-yani bizim ev mi?
tüm kapılar portal potansiyalidir Luke, son uyarım yanınıza su alın.

benim evim portal olduğu için leonun evinden eşyaları alıp ortak bir çanta hazırladık ve sıra ile, portaldan biraz öncesinden koşarak portala atladık.
Portaldan geçer geçmez tuhaf bir koku tüm ciğerlerimin yanmasına sebep oldu, kokunun kaynağı etrafımızdaki 3 katlı apartman boyu mantarların deliklerinden çıkan dumanlardı
Leo: DUR BİR SANİYE EĞER MANTARDAN HİÇBİR CANLI YOKSA BİTKİLERDE YOK, BİZ NASIL NEFES ALIYORUZ
-ACABA BOĞULUYORMUYUZ
Leo: İMDAAAAATTT
?: O- orada birisi mi var?

mantar dumanlarının arasından yaşı bize yakın, mantardan bir cadı şapkası takan,uzun mor saçlı bir kız çocuğu ve yanında kafasında kafası kadar mantar olan gözleri bem beyazbir kedi belirdi

S-sizde kimsiniz?
-ben Luke ve buda arkadaşım Leo. Ben astronotum ve seni kurtarmaya geldik.
-bende Lily, ne söylemeliyim bilmyorum, buraya kedim Gece ile beraber geldiğimizde çok küçüktüm ve şu an hiçbirşey hatırlamıyorum ama o şu an yaşamıyor.
-nasıl yani?
burada mantardan başka birşey yok, ve gece öldükten sonra beynini bir parazit mantarı ele geçirdi ve o artık bedeni olan bir mantar. adı mushy.
-Lily burada hiç oksijen var mı yani daha doğrusu hiç bitki olmayan bir yerde nasıl nefes alabiliyoruz?
-Sebebi etraftaki mantarlar altındaki toprağın enerjisini sömürmesi ve enerji oluşturması gibi birşey aslında bende çok bilmiyorum ama burada bulunduğunuz her saniye tehlikedesiniz
-...
-...
-...
-eee?
-ne eee?
Nasıl geri gidiyoruz?
Leo: Luke'un bir tılsımlı var ve bu tılsım bir harita çıkartacak
-Lily bize rotacılık yapar mısın, sonuçta burayı sen iyi biliyorsun?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Misty MindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin