Part 38

105 12 2
                                    

Robert POV

'Uh nothing', zei ik. Hij probeerde de telefoon uit mijn handen te pakken, maar dat was hem niet gelukt. Hij greep mij vast en trok aan mijn kraag. 'You, stay away from my girlfriend' zei hij. 'Dude calm down, and let me go!', schreeuwde ik. Ashton schrok ervan en liet mij meteen los. Selena rende naar de gang. 'What is happening here', vroeg ze bezorgd. 'Nothing' zei ik en worp een boze blik naar Ashton. 'Okay let's have some breakfast guys', hoorde ik Selena aankondigen. 'I am not hungry anymore', zei Ashton en liep het gangetje uit. 'Ashton where are u going', vroeg Selena. 'I will not come back if this dude is around us, he needs to leave', zei Ashton boos en verliet het huis.

'Okay Robert what happened', vroeg Selena. 'I don't even know', zei ik. Ik had haar telefoon nog en klikte meteen op verwijderen voor ze haar telefoon weer terug wilde. 'Well okay', zei ze en we gingen samen naar de keuken. 'Here ya go, thanks for letting me use your phone', zei ik met een glimlachje. Ze gaf een glimlachje terug. Uiteindelijk na alles op tafel te hebben gezet zijn we samen gaan ontbijten. 'Selena maybe it's better if I leave', zei ik. Ze was een boterham naar binnen aan het werken en keek mij verbaasd aan. 'no, you can't leave Robert, you have no home, no food, like nothing, how are u going to take care of yourself?'. 'Actually...', zei ik en ze onderbrak mij. 'Robert no, stay with me okay, Ashton has to leave in a week and if u leave too I'll be alone.' Ik voelde ineens een steek in mijn hart. Ze heeft inderdaad niemand. Ik maak het nu voor haar allemaal erger. Wat nou als ik haar vertel dat ik het gewoon ben? Ze zal woest zijn. Ik denk eerder toch zwaar teleurgesteld. 'Selena what about the blonde one, you like him too right?', vroeg ik heel voorzichtig. 'I don't know, I'm a little bit confused, whenever I'm with Ashton it feels great, whenever I'm with Luke it feels magical'. 'Magical is better than great don't ya think?, vroeg ik. 'Yeah you're right, but still'. 'Thanks Robert for reminding'. 'For what', vroeg ik. 'Well maybe I'm dating the wrong guy'. 'Oh..'. 'Anyways I'm going out with some friends tonight, you wanna come too?. 'Uh i don't know, maybe'. 'Oh c'mon Robert we are gonna have so much fun please'. Ze keek mij toen met haar puppy ogen aan, waar ik absoluut geen nee tegen kan zeggen. 'Allright', zei ik en zuchte. 'Thankyou thankyou', zei ze en ging van tafel af. Voor ze de keuken verliet gaf ze nog een kusje op mijn hoofd. Ik kreeg het onwijs warm van binnen. 

Selena POV

Het is al avond en ik ben druk bezig met het zoeken van de juiste outfit. We gaan namelijk naar een chique restaurant met Carlijn en Daniella. Ze zijn al ondertussen weer terug van Australie. Nu is het weer eens tijd om met hen af te spreken. Ik zag een jurkje in mijn kast hangen die ik van mijn moeder had gekregen om bij het eindejaarsfeest te dragen. Ik zag het jurkje sprankelen. Ik haalde het uit mijn kast en legde het voorzichtig op bed. Het was een kort jurkje met witte kralen erop. De kleur was gebroken wit. Ik stelde mijzelf voor hoe ik eruit zou zien in het jurkje. Ineens hoorde ik geklop op de deur. 'Selena you ready', vroeg Robert. 'No, not yet', zong ik terug. Ik had mijn haar een aantal uur geleden al in rollers gezet, die kon dus ook eruit gehaald worden. Ik werkte mijn make up nog even bij en deed mijn jurkje aan. Ik stond voor de spiegel en zag dat het jurkje niet meer zo goed paste als voorheen. Ik merk ook wel dat ik een beetje vermagerd ben, maar ik heb de laatste tijden niet meer zo'n eetlust en geen trek dus het zou vast daar aan liggen. Ik haalde nog een paar hakken uit een doos. Ik blies alseerst alle stof weg en opende daarna de doos. Het waren hakken van ongeveer 15 cm met een wit mag laagje erop. Ik trok ze voorzichtig aan en stond weer voor de spiegel. Ik zag er geweldig uit al zeg ik het zelf. Ik had dit moment toch met mama willen meemaken, maar het is niet anders. Ik weet zeker dat ze nu naar mij aan het kijken is. 

Ik ging de deur uit en liep de woonkamer in. 

Robert keek mij aan en kon geen woord uitbrengen. 'So how do I look Robby', vroeg ik. 'Amazing' en gaf een glimlachje weg. 'Aw thankyou', zei ik en gaf hem een knipoogje. Toen hoorde ik al stemmen voor de voordeur. Dat moeten vast Daan en Car zijn. Ik opende de deur en stormde meteen naar binnen en gaven een knuffel. Na het knuffelmomentje kwamen ze ook de woonkamer binnen en zagen daar Robert zitten. 'U must be Robert right', vroeg Car en gaf een hand aan hem. 'I'm Carlijn, but u can call me Car if u find that easier', zei ze. Daan stelde zich ook voor aan Robert en gaf hij een hand terug. 'Sel ga je Ashton niet meevragen?', vroeg Daniella. 'Ik weet het niet, zal ik?' Daan knikte en zei 'Gewoon meevragen, het is tot slot je vriendje'. 'Okay ik ga hem even appen'.

Selena: Ashton we are about to go to a restaurant, are you coming as well? Let me know. This is the address X

Okay ik heb hem geappt, hij zal vast wel later komen. Samen gingen we deur uit en gingen en stapten de auto in. Car zat achter het stuur. Daniella zat ook voorin. Robert en ik zaten achterin. Robert was een beetje stilletjes. 'Robert everything allright?'. 'Oh y-yeah, it's just', en hij maakte zijn zin niet af. 'Just what, tell me?'. 'Nothing nevermind', zei hij en gaf een fake glimlachje weg. Er is iets mis..

We zaten uiteindelijk aan tafel en we hebben allemaal een menu genomen. Ik besloot om naar de wc te gaan. Ik trok Daniella met mij mee. 'We'll be right back guys', zei ik en liepen naar de wc. 

Carlijn pov

Het duurt wel erg lang, wat doen ze nou toch in de wc. De serveerster kwam naar onze tafel en vroeg wat wij graag wilden drinken. Ik heb wel een beetje zin in alcohol, maar ik zal nooit een glaasje kunnen krijgen. 'psst, Robert', fluisterde ik. Can u buy me beer, I'm underaged'. Robert gaf een knipoogje en zei '2 beer please'. Sir may I see your ID. Huh waarom vragen ze naar zijn ID, dat hoeft toch helemaal niet. 'Mevrouw hij is al rond de dertig hoor, het is nergens voor nodig', zei ik. 'Nou dan heb je het mooi mis, want hij is 18'. 'Wat dat kan helemaal niet!'. 'Nou het staat op zijn ID, kijk maar'. 'No give me my ID back', zei Robert. 'Omg, you're not just Robert...'

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu