Eve geldiğimizde bir karar aldım.
Artık Berke'ye eskisi kadar sert davranmamaya çalışıcam.
Bakın fazla ümitlenmeyin sadece çalışıcam diyorum.
"Berke ben daha fazla poşet taşıyamicam kollarım koptu"diyip elimdeki 4 poşeti yere koydum.
"Tamam sen geç içeri biz taşırız"hayır mandacıklar bunu diyen Berke değildi."Saol Cenk "diyip evin içine geçtim,geçtiğim gibi de kendimi yumşak koltuğa bıraktım.
"Aysuuuunn!"diye böğürdüm.
Duymuyo mal!
"Aysuuuun!"
"Ne böğürüp duruyon?"
Hayır Aysun beni duymamıştı.
Bi dakika bu bir erkek sesiydi ve Berke ya da Cenk'e ait değil.Arkamı döndüm ve bu sesin sahibine baktım.
Abi!
"Abi !"
"Ne sandın sığır!Kızın ismi senin ağzında çirkinleşti!Neyse tek gelmedim gelirken bak kimleri getirdim!"
Kapının arkasından annem ve babam çıkınca gözlerim yerlere fırlicak zannettim.Annem ve babam mı?!
Ya ben kafa dinlemeye geldim bunlar nereden çıktı ya?!!!
"Kuzum seni çok özledik ,sende bizi özlemişsindir diye bir uğrayalım dedik"dedi annem.
"Cenk oğlum"
"Efendim Hülya abla(annem)"
"Ay alem çocuk !Ne ablası anne de anne !"
Bu anneme ne oluyo lan?!!!!"Bi dakika anne Cenk sana neden anne deyyo?!!"dedim annemin tahmin ettiğim şeyi söylememesi için dua ederken,
Tahmin ettiğim şey =Cenk'in üvey kardeşim ya da daha kötüsü 2. Abi'm olması
"Evet anne neden Cenk kardeşim sana anne diyo"
Allah abim de Cenk'e kardeşim diyo kesin Cenk benim bilmediğim abim.
"Bizim kızla çok yakışmıyorlarmı Nihat (babam)"
Babam anneme yavaş çekimde kafasını çevirdi ve ölümcül,cani,sadist,piskopat planları olduğunu anlatır gibi bakınca annem ağzının fermuarını çektiAnnemin dediği laf ile Cenk ile aynı anda kafalarımızı birbirimize çevirdik ve hızla önümüze döndük
Tamam!
Cenk yakışıklı,Ultra muhteşem,Dabıl harika bir 8.harika olsada annemin bizi yakıştırması garibime gitti hemde baya garibime gitti.
Berke içeri girdi ve annemleri selamlayıp kendini kalktığım pofuduk koltuğa bıraktı.
"Hülya teyze ,Nihat amca hoşgeldiniz ,Hülya teyze demek olmadı Hülya abla desem?""Berke ?Oğlum ne kadar büyümüşsün,koskocaman delikanlı olmuşsun,küçükken Burçak'la az oynamazdınız"dedi babam ve Berke'ye kocaman sarıldı.
Lan annem Cenk'i tutmuş,babam Berke'yi!Bi dakika biz küçükken Berke ile arkadaşmıymışız?
"Annöğ Berke ile ben küçükken arkadaşmıydık?"diye sordum ve hararetim gitsin diye Berke'nin yere bıraktığı poşetten bir ice tea aldım.
"Berke 'ler bizim komşumuzdu,siz de küçükken sürekli kavga ederdiniz ama yediğiniz içtiğinizde ayrı gitme-"
Abi'm annemin lafını kesti.
"Berke,Hatırlıyor musun?Ben seni Burçak'ı öperken yakalamı-"
Abimin sözünü kesen ise yüzüne püskürttüğüm ice tea oldu."Ne yaptı!?Ne yaptı?!!!!!"
"Ne dedin sen!??!!"
"Ne yapmışım?!!!"Babam ,Berke ve ben aynı anda konuşmuştuk.
"Ben niye hatırlamıyorum"
"Ben niye hatırlamıyorum"
Yine Berke ile aynı anda konuşmuştuk,sonumuz hayrola!"Oğlum iki şaka yapim dedim !Ne şey yaptınız ya!"dedi abim ve anırmaya başladı
"Ağahağahağajaüah""Abi hayvan gibi şiy yapıyonuz yaüğ!"dedim ve ice tea yi içmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oldu Canım!
Humor"Yaz biter bizim eğlencemiz bitmez. Artık diğer mevsimlerde de bizim hikayemizi okuyabilirsiniz." "Burçak hikayemizin özetini geçmeyecek misin? " "Berke şimdi ben başka birşeyin üstünden geçecem!" "Hep bir asabiyet,bir laf sokma çabaları,şebeklik,ta...