Este o noua zi. O zi ploioasa. Ma trezesc putin ca suparata deoarece am auzit tot ce a vorbit doamna Rina ieri la telefon. Ma duc si ma spal pe fata,apoi ma imbrac cu o pereche de pantaloni gri cu petice in genunchi.
Apoi ma iau o bluzita grena tot asa peticita in coate.
Dupa ce ma imbrac,imi fac patul ma duc la geam. Niciodata nu iesisem din curtea caminului. " oare cum o fi dincolo de aceste porti ? " ma intreb. Stau si ma gandesc,copii aceia sunt asa fericiti,insa eu..
Ei se joaca,mananca dulciuri,nu au atatea greutati,si au pe cineva aproape... Dar eu ?!!
Eu sunt a nimanui...nimeni nu ma vrea...
Asa se gandea micuta,Maria,in timp ce se uita pe geam si vedea copii cum se distreaza. Ii curge o lacrima pe o braza,insa si-o sterge repede atunci cand vede o domnisoara cam de 19-25 de ani,ca vine sa adopte o fetita.
Rina vine cu domnisoara,sa ne faca cunostinta.
- Ele sunt fetitele:
- Maria ( 13 ani )
- Alina ( 8 ani )
- Elena ( 4 ani )
- Anca ( 14 ani )
- Antonia ( 12 ani )
- Alexandra ( 10 ani )
- Monica ( 7 ani )
- Natalia ( 5 ani jumate )
- Acum,domnisoara,alegeti-va o fetita.
- Ce scumpe sunt... Am sa o aleg pe... Maria.
- A-ti facut o alegere nemaipomenita !! Felicitari. Sa mergem sa facem actele,zic.
- Desigur.
Dupa 1 h,trebuia sa imi iau la revedere de la prietenii mei. Imi era asa mila de ei... As fi vrut sa ii iau pe toti dar.. :((
Plecam. Ma ia de mana,ma pupa si ma urca in masina.
- Dar ce ti-a placut la mine ?
- Totul.
- Cum te cheama ? Cati ani ai ? Nu cumva vrei sa imi faci rau ?
- Ma numesc Lorelay. Am 20 de ani. Si cand te-am vazut pe tine mi-am dat seama caci cu tine ma voi intelege de minune. Nu ti-as face rau pentru nimic in lume.
- Aaa... Bine... Dar... Sper sa fim prietene !!
Maria se simtea in al 9-lea cer. Parca era un vis. Iesise din acel camin. Trecuse de porti si admira totul.
Se uita stanga dreapta ca o ciudata.DESCRIERE PERSONAJ,LORELAY:
Fata de 20 de ani,par negru a abanosul,ochii verzi ca un cristal,buzele rose si carnoase,1,67,slabuta,dar frumoasa foc. Insa,ce nu stie Maria,este faptul ca,Lorelay este ruda cu ea. Lorelay are un suflet mare si bun. A venit si si-a salvat verisoara si o va creste ea.
HEY DRAGILOR,SPER SA VA PLACA SI SA CITITI DARA SI VOTATI !!! SCUZATI GRESELILE,SI LASATI COMENTARII !!
KISS .... ....