48. Bölüm

22 5 0
                                    

Harry onlar ilerlerken gözlerini kapalı tuttu. Yarı yarıya yanıldığını ve labirentin dışına, alkış sesleri arasında ineceğini umuyordu... ve Hogwarts'ı tercih etmeyen herkesin şaşkınlık içinde kalacağını. Elbette bu, neler olup bittiğine dair hiçbir fikri olmadığı ve Voldemort'un daha kötüsünü yapabileceği anlamına gelecekti ama en azından o zaman kimse ona eşlik etmekte ısrar etmeden Voldemort'la yüzleşmeyi başarabilirdi. Ne de olsa, Dumbledore dışında, kendini Karanlık Lord ilan edenlerle başa çıkma konusunda en iyi sicile sahip olan oydu.

Harry gözlerini açtığında, bir kez daha Riddle ailesinin mezarlığının yakınındaki bir mezarlıkta yattığını görünce hayal kırıklığına uğradı. Etrafına hızlıca bir göz attığında görünürde başka kimse yoktu, yani Fred ve Cedric hâlâ pelerinin altındaydı ve Voldemort ile Çapulcu olmayan suç ortağı daha uzakta olacaktı, bu da onlara biraz zaman kazandıracaktı.

"Muffliato. Siz orada mısınız?" Harry sessizce sordu.

"Evet," diye fısıldadı Fred. "Gerçekten haklı olduğuna inanamıyorum."

"Olur böyle şeyler," diye onayladı Harry. "Ya sen Cedric?"

Cedric dürüstçe, "Sanırım bu yılki tüm o şartlanmaların yüzünden panik atak geçiriyorum," diye cevap verdi.

"Koşmak harika bir fikir olurdu ama Görünmezlik Pelerini'nin altında iki kişiyle biraz zor olur. Yine de yoldan çekilmeniz gerek," dedi Harry onlara.

"Neler oluyor, Harry?" Fred sordu.

"Vaktimiz yok, sonra açıklarım. Unutma, dev yılanı öldürmeniz gerekiyor. Onları Basilisk zehiriyle kapladığım için o hançerlere çok dikkat edin ve hayır, nedenini şimdi açıklamayacağım. Bir noktada muhtemelen ölmüş gibi görüneceğim, ama beni 'öldüren' kişi de çökerse, iyi olacağım. Değilse, sadece Anahtarı alın ve gidin. Mecbur kalırsanız, Muffliato kullanın. Lanet olsun," diye küfür ettiHarry, planındaki olası bir kusur aklına gelince.

"Ne?" Cedric biraz endişeli bir sesle sordu.

"Kardeş asalarımız var. Birinizle asa değiştirmem gerek, yoksa hiçbir şey yapamam," diye açıkladı Harry.

"İşte," diye teklif etti Cedric, asasını uzatarak. Birdenbire ortaya çıkıp havada süzülen bir asa görmek biraz gerçeküstüydü. "Seni 'seçmediği' için senin asan kadar iyi çalışmayacaktır, ama en azından... karşılaşacağın her kimse onunla talihsiz bir bağlantısı yok."

"Teşekkürler Cedric," dedi Harry minnetle, asayı kabul ederken. Doğru hatırlıyorsa, tek boynuzlu at kıllarıyla kül ağacından yapılmıştı. Onunkinden belki bir, belki bir buçuk santim daha uzundu. Cedric'in alması için kendi asasını uzattı. "Lütfen ölmemeye çalış. Sen de Fred."

"Bu gece çok hastalıklısın," dedi Fred. "Bu beni korkutmaya başladı."

Harry omuz silkti. "Evet, her şey çok çabuk cehenneme dönebilir. Unutmayın, burada değilsiniz, o yüzden elinizden geliyorsa dikkatleri üzerinize çekmeyin."

"Anladım," dedi Cedric. "Bundan emin misin?"

Harry başını salladı. "Pek sayılmaz, ama ikinci bir tahmin için biraz geç kaldık."

"Sen de ölme, Harry," dedi Fred ciddi bir sesle. "Çünkü sana şunu söyleyeyim, eğer ölmene izin verirsem, ailem... şey, muhtemelen kendimi seninle bir Avada Kedavra arasına atmam daha iyi olur."

"Ölmemeye çalışacağım," diye söz verdi Harry.

"Gidelim," dedi Cedric.

Harry, Muffliato'yu iptal etmeden önce arkadaşlarının artık kendi bölgesinde olmadığından oldukça emin olana kadar bekledi. "Aman Tanrım!" hemen ayağa fırlayarak bağırdı. "Mezarlık mı? Bize üçüncü görevin başka bir parçası olduğunu söylemediler!"

Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin