13. bölüm

1.3K 182 6
                                    

Özgür 2 : Neden öyle bakıyorsun ekrana

Sevgili mi yaptın sonunda

Yada birini mi beğendin

Sertaç : Valla yalan söyleyemem

Birinin fotoğrafına bakıyorum

Ama onlar nasıl kaslar adamdaki

Karşımda görsem bayılırım kesin

Özgür 2 : Anladım

Benim işim var

Görüşürüz

Sertaç sinirle dükkanı kapatıp giden adama bakakaldı, kıskançlığı hoşuna gidiyordu fazlasıyla. Ekrana getirdiği fotoğrafı büyütüp kaslarına yakınlaştı ve iki gündür her gördüğünde yaptığı gibi işaret parmağını ısırdı.

Adam gerçekten terminatör gibiydi, mahallenin tek beyaz eşyacısıydı ve herkes ondan alırdı. Tamir falan da yaptığı için oldukça da sevilirdi...

Adamın fotoğrafına dalmışken bildirim geldi, instadan Özgür'ün yeni attığı fotoğrafa baktı. Sanırım tüm sokağa rezil olacaktı, çünkü kaldırmasına ramak kalmıştı.

 Sanırım tüm sokağa rezil olacaktı, çünkü kaldırmasına ramak kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özgür Deniz🌊🌊 : Herşey onun için ama... o benim için mi? 🫂

Sertaç Arı🐝 : Senin olması için bir teklifte bulunmadıysan🤷‍♂️🤷‍♂️ asla bilemeyeceksin😉😊

Attığı yorumdan sonra hemen evine kaçtı, abisi evdeydi ve ona garip garip bakıyordu. Anlamayarak odasına geçecekti ki ismini seslendi abisi..

"Sertaç... gel bakayım bir abim..." korka korka gitti yanına. Bir şey yapmamıştı ki, neden çağırıyordu abisi onu.

"Ne oldu abi, valla bir şey yapmadım ben. Oturup oralet içtim kahvede, oradan geliyorum." Abisi hafifçe gülümsedi bu sözlerle.

"Oğlum, bir şey yaptın demedim ki sana. Senin sevgilin mi var diye soracaktım..." Sertaç kızarınca hafifçe güldü abisi.

"Özgür mü?" Diye sordu abisi. Bir an istemsizce yükseltti sesini.

"OHAAA...ayyy, özür dilerim ama ne alaka abi yaaa... salak o biraz ve çocukluktan beri arkadaşım, seninle nasılsam onunla da öyleyim." Abisi gülüp kafasını iki yana salladı, kardeşinin tepkilerini her zaman çok sevmişti.

"Diğer Özgür'ü diyorum... beyaz eşyacı olan.. aranızda bir şey varsa bilmek istiyorum." Sertaç utançla dudağını ısırdı, hemen de nasıl anlamıştı bu adam yaaa...

"Yalan söyleyemediğimi biliyorsun, ama sana sadece şunu diyebilirim... şu anlık yok abi, olursa... belli ederim zaten ben bu salaklıkla.." Abisi büyük bir kahkaha attı, kendisini nasıl da biliyordu sıpa.

"İlk başta çok tepki gösterdim ama artık büyüdüğün için herhalde... daha rahatım. Sadece... seni üzmelerini istemiyorum ve bunu yapmayacak tek insan Özgür olabilir. Sana bakışlarını bir süredir fark ediyordum, sonra bugün instada yorumunu görünce... yanlış anlama ama yaş farkınıza rağmen onunla olmanı sıkıntı etmeyeceğimi söylemek istedim."

Sertaç hem utanmış, hem de duygulanmıştı. Gözleri dolmuş ve abisine sımsıkı sarılmıştı, abisi her zaman ki gibi yanaklarını ve gıdığını öpücüklere boğunca kıkırdadı. Çok seviyordu öpülmeyi, ne yapabilirdi ki...

Abisi onu sıkıca sarıp alnını da öptü bir çok kez, gülümseyerek kapıya bakarken babası girdi içeri. Oğullarının sevgi dolu hallerine bayılıyordu, uzun uzun izledi onları. İşten gelip böyle sevgi dolu bir manzarayla karşılaşmak herkese nasip olmazdı.

İlk başta küçük oğlunun eşcinsel olmasını kabul edemese de alışıp kabullenmişti sonunda, tabi bunda psikiyatrist olan kız kardeşinin etkisi büyüktü. Yanlarına gidip ikisinin de saçlarını öptü.

"Babaaaa..." ikisi de babalarına sarılınca bir anneleri eksik kalmıştı, o da mesaiydi maalesef.

"Yarın Ali'nin asker eğlencesi var, gider miyiz baba?" Adam sadece kafa sallayıp mutfağa girdi, neyse ki büyük oğlu yemekleri hazırlamıştı.

"Aferin len sana sıpa, mis gibi kokuyor yemekler." Abisi havalanmadan Sertaç hemen lafa atladı.

"Abim şef olacak baba, zamanla bunlar yanında sönük kalacak. Sadece biraz sabretmemiz lazım." Abisi sürekli söylediği repliğin çalınmasıyla yüzünü buruşturdu.

"O benim lafımdı..." dedi bozuk bir sesle.

"Biliyoruz master chef...." Babası ve kardeşi aynı anda gülerek konuştuklarında ise oflayarak odasına gitti.

Özgür ama hangisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin