Alexia Rollins vagyok, anyámmal nemrég költöztünk Outer Banks-be. Kiskoromban itt laktunk csak valami miatt elköltöztünk, mai napig nem tudom miért. Apámra nem nagyon emlekszek, arra viszont igen, hogy mintha lett volna egy fiú tesóm. Hosszú szőke hajam van és kék szemem. Nagyapám miatt költöztünk vissza, mert beteg lett és nem volt senkije rajtunk kivül.
-Lex, nyugodtan menj addig felfedezni a szigetet.-mosolygott rám pakolás közben. Én vissza mosolyogtam és már futottam is. Imádtam a szabadban lenni, megnyugtatott. Nem voltak barátaim, se itt se ott. Körül néztem, sok ház volt, mi a déli oldalon lakunk a cut-on, azaz a snecik között. Nem volt bajom, így öltözködtem otthon is. Egy kocsit láttam meg elég menő volt, így közelebb mentem és megnéztem erre egy csapat kb velem egy korú fiatalok jöttek.
-Hé te ki vagy?-orditotta messziről egy szőke hajú fiú. Eskü ismerős volt az arca.
-JJ nyugi.-nyugtatta az egyik barátja gondolom.-Mit keresel itt?
-Öhm most költöztünk ide és sétáltam és hát öhm megláttam a kocsi és megnéztem, bocs.-mentegetőztem.
-Semmi, van kedved velünk tartani?
-Ne már Johnny.-ütögette hátba a szőke.
-J, ne már.-utánozza.-Mi baj lehet?Végül velük mentem, egy házhoz vittek. Hasonló volt, mint a miénk.Útközben bemutatkoztak, John B, Kiara, Pope és JJ volt a bandában.
-Ez a kastély.-mutatta be John B.
Útközben mindenki bemutatkozott.-Azta.-csodálkoztam el.
-És hogy-hogy ide költöztetek?-kérdezte Kie.
-A nagyapám beteg lett és csak mi voltunk neki anyámmal. Meg régen itt laktunk csak valami miatt elköltöztünk.-feleltem.
-Akkor üdv újra itt.-mondta Pope kedvesen.
Egész este velük voltam, befogadtak. Este viszont már haza kellett mennem.
-Szia anya.-mentem be az ajtón.
-Oh kincsem itt vagy.-jött ki a konyhából.-Milyen volt? Láttál valami érdekeset?
Már kezdtem volna bele, mikor félbe szakított.
-Várj, majd éves közben mond el.
Majd leültünk enni. És meséltem.
-Találkoztam 4 kb velem egykorúval, befogadtak és velük voltak.-meséltem.
-Na és hogy hívják a kis barátaidat?-kérdezte anya lelkesen. Nem igen voltak barátaim eddig.
-Öhm John B, Kiara azaz Kie, Pope és JJ.-az utolsó névre félre nyelt.
-JJ?-köhintett.
-Igen, JJ Maybank asszem így hívják.-bólintottam. Ismeri talán? Van vele valami baja?-Ismered?
-Nem.-mosolyodott el.-Együnk csak tovább.
Sziasztok!
Ez egy Outer Banks-os sztori. Remélem tetszik!
Legyen szép estétek/napotok!
YOU ARE READING
Family family /OBX sztori/
FanfictionLexi élete megváltozik mikor vissza költöznek édesanyjával Outer Banks-be. A lány már első nap talál barátokat, de nem gondolta volna, hogy egy családi ügyet is felfed ez által. Remélem tetszeni fog! Lesznek benne trágár szavak! ~Író<3