Ελίζαμπεθ- Γιατί να πάω εκεί? Είναι όλοι τους φτωχοί.
Ρέινα-Που ακούστηκε ένα 12 χρόνο να μένει έγκυος. Να πας στου τσιγγάνους. Εκεί παντρέυονται νωρίς.
Ελίζαμπεθ- Εγώ θα είμαι καλύτερη μαμά από εσένα. Ποτέ σου δεν με αγάπησες και με αποδέχτηκες.
Κασσάνδρα- Υπάρχει καλύτερη λύση. Δώσε το μωρό σε μένα. Εγώ δεν αξιώθηκα να γίνω μαμά. Το μωρό θα ζήσει στα πλούτη.
Ρείνα- Δεν θα δεχτώ να το μεγαλώσεις με τους αγαπητικούς σου. Εσύ θα πάρεις Ρωμά. Πάει και τελείωσε.
Ελίζαμπεθ- Μα είμαι μια βασίλισσα. Τι θα κάνω τον φτωχό τσιγγάνο?
Ο Μάθιου είπε στον Μάξιμο για την επόμενη ζωή του.
Μάθιου- Η νέα σου μητέρα θα γεννηθεί Μάξιμε. Το όνομα της θα είναι Νάντια.
Μάξιμος- Ποια μητέρα μου? Τι είναι αυτά που λές? Μητέρα μας είναι η Αντουανέττα αφού.
Μάθιου- Στην επόμενη ζωή θα είμαστε αδέρφια καρδιάς. Εγώ θα είμαι ο Γαβριήλ και εσύ θα είσαι ο Μανουέλ. Θα είμαι κοντά σου να σε προστατεύω.
Της Ραφαέλλας της έπεσε το φλιταζάνι κάτω μόλις άκουσε αυτό το όνομα και έκαψε το χέρι της. Έκανε κόκκινο σημάδι. Γρήγορα με τα μαγικά της η Λάουρα την γιάτρεψε. Η μικρή Ιζαμπέλα φοβήθηκε που το είδε αυτό.
Ιζαμπέλα- Φοβάμαι πολύ Μάξιμε προστάτεψε με.
Μάξιμος- Ας πάμε καλύτερα μην πάθουμε και κάτι άλλο.
Λάουρα- Δεν θέλω να με φοβάσε Ιζαμπέλα μου.
Ο Μάθιου και η Λάουρα φύγανε. Η Ιζαμπέλα αγκάλιζε σφικτά τον Μάξιμο από τον φόβο της.
Μάξιμος- Ηρέμησε Ιζαμπέλα μου έφυγε η κακία μάγισσα.
Ραφαέλλα- Μην της μιλάς έτσι. Φοβάται η μικρή μου. Αγάπη μου ήπιες το χυμό σου να φύγουμε?
Ιζαμπέλα- Γιατί το έσταξε πάνω σου και μετά σε βοήθησε? Είναι κακιά. Την είδα που σε κοίταζε έντονα. Θα σου έκανε μαγικά.
Μάξιμος- Και ο Μάθιου μου έλεγε κάτι ακαταλαβίστηκα πράγματα. Ότι στην επόμενη ζωή θα είμαστε αδέρφια καρδίας. Μέχρι και το όνομα της μάνας μου είπε.
Επέστρεψαν πίσω στο παλάτι με την άμαξα. Η Βαλέρια τους ενημέρωσε τι είχε γίνει. Η Ιζαμπέλα χάρηκε που η Ελίζαμπεθ δεν ήταν εκεί.
Βαλέρια-Η μητέρα θύμωσε πολύ μαζί της. Είναι πράγματα αυτά για μια δωδεκάχρονη? Δεν είναι καθόλου περίφανη για αυτή. Θα την παντρέψει με ένα τσιγγάνο. Πέρασες καλά Ιζαμπέλα μου? Πρώτη φορά πηγαίνεις σε λούνα πάρκ.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Royal Romance
Lãng mạnΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...