41. Perde 'İlk Yalan'

166 17 2
                                    

22 Mayıs 2022 - İntihar girişiminden 27 gün sonra

Ufuk Candan'ı üst üste aradığı halde cevap alamadığından dolayı deliye dönmüştü. Bir ton da mesaj atmıştı ve geri cevap alamamıştı. Bunun üzerine ne kadar telaşeye düşse de Candan'ın kapısına gidemezdi. Ve hiç durmadan 2 saat boyunca arama sonlandırıldı der demez araya tıkladı. Candan yatağında gözlerini sıvazladı ve yastığın altındaki telefonuna baktı. 

Candan: Manyak mısın Ufuk sen?

Ufuk: Oh sonunda be. Neredesin kızım sen arıyorum kaç saattir?

Candan: Uyumuşum.
Ufuk: Bu nasıl uyuma?

Candan: Of bağırma hâlâ gözlerimi açamıyorum. Sessizdeydi telefon. 

Ufuk: Peki bağırmam. Eee gece nasıl uyuyacaksın şimdi?

Candan: Uyumam ki arkadaşlarla çıkarım.

Ufuk: Çıkmanı istemiyorum. 

Candan: Bana karışma dedim sana kalbini kırarım. Sen sevgilim değilsin bunu aklına sok.

Ufuk: Candan karışmak değil bu iyiliğini düşünmek.

Candan: İyiliğimi düşünme o zaman. Ben hazırlanıp çıkarım şimdi beni arama açmayacağım çünkü görsem de. 
Ufuk: Ararsam aç mutlaka. Adamı sinir etme.
Candan: Sinir olsan ne olacak Ufuk? Beni rahat bırak tamam mı?

Ufuk: Ama Candan... (derken yüzüne telefon kapandı)

Candan: (Gelen mesajlara bakarken yüzünde bir tebessüm belirdi) Deli çocuk (dedi ama bu sevdiğinden miydi?)

Ufuk, Candan'ı düşünmekten bir an olsun kendini alamadığı için ona mektup yazdı. Candan ise arkadaşlarıyla dışarı çıkmadı. Kendini yorgun hissediyordu sabaha kadar yataktan çıkmadı. 

AŞK BÖYLE OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin