Intalnire

18 2 0
                                    

Hei!Eu sunt Emily si sunt o fata de 17 ani timida si cuminte .Ce as putea sa va mai spun despre mine ?Stau intr-o casa cu etaj in mijlocul Londrei .Am o sora de 24 de ani pe nume Darla cu care  as putea spune ca nu ma inteleg tocmai bine .Ca orice surori avem si noi momentele noastre doar ca la noi sunt cam multe.Mama mea Janett in varsta de 42 de  si tata in varta de 44 de ani Jacob lucreaza mereu asa ca nu prea avem timp sa ii vedem .Cu toate astea suntem o famile fericita. 

-Haide mama ,te rog ! spun eu

-Nu Emily.Asculta nu vreau sa mai discutam despre asta.

-Dar de ce nu ?

-Pentru ca tu nu esti de cluburi .

-Esti groaznica ! spun eu .

Mama a intrat intr-o camera uitata in fundul casei si s-a inchis acolo.

-Tata,pot merge intr-un club in seara asta .

-Emily sti regula .

-Haide , Darla are voie .

-Eu sunt mai mare ca tine Em.spune Darla.

-Mai taci Darla !spun eu.

-Nu ai voie ! spune tata cu un glas gros .

Stiam ca nu ii mai puteam schimba decizia asa ca m-am bagat in pat si am astept ca toti sa se culce.Dupa asta m-am imbracat intr-orochie  lejera din matase turcoaz  si niste pantofi  negri .Mi-am ondulat parul si mi-am dat cu un ruj inchis la culoare. Am deschis usa usor si m-am indreptat spre cel mai apropiat club .Chiar daca nu intentionam sa fac asta am baut si eu doua sticle de bere .Alcoolul mi-a dat curajul sa ma bag in vorba cu un baiat misterios care statea la o masa intunecoasa.

-Ce faci ?spun eu.

-Ce ?Cine esti tu ?spune el 

-Eu sunt Emily .

-Hei! Pari draguta .Eu sunt Jason.

-Esti de aici ?

-Pai nu .Sunt din New York dar eu si familia mea ne-am mutat saptamana trecuta aici .Eu stau pe Portobello Road .

-Nu se poate ,si eu ! La ce numar ?

-19.

-Eu la18.Se pare ca suntem vecini .Voi v-ati mutat in vechea casa a Carsanilor.

-Pai vrei sa te conduc pana acolo ?

-Dar mai intai numarul meu de telefon este 076632447 .Al tau ? spun eu .

-076698669.Haide ! zice el .

-Ok .

A doua zi de dimineata mama a venit sa ma cheme la masa .

-Emily masa e gata .

-Ok vin acum .

-Emily ,stai putin. De ce nu ma asculti niciodata ?

-Cum adica ?

-Adica aseara ai plecat in club cu toate ca ti-am interzi asta ! Cum ai putut sa faci asta ?

Nu erai tu cea cuminte ?

-Mama de unde sti ?

-De la Cleo. M-a sunat de dimineata sa ma felicite ca te-am lasat pana la urma in club.

Cleo este prietena mamei .

-Mama imi pare rau .

-Nu ma mai intereseaza scuzele tale .De acum sa nu mai imi spui mama .

-Dar ce trebuie sa fac pentru a ma ierta ?

-De ce ma intrebi .Oricum nu ma vei asculta .

Mi-am facut curaj sa cobor la masa si cu teama i-am zis tatei buna dimineata .

-Emily te rog aseaza-te .spune el. Crezi ca a fost bine ce ai facut ?

-Nu tata ,iar acum regret .V-am suparat si v-am facut de ras .

-Nu e asta problema .Problema este ca nu ne-ai anuntat.

-M-ati fi lasat ?

-Spune-mi un motiv pentru care ai vrut sa te duci la club .

-Pai , cele mai multe colege se duc in fiecare noapte iar eu nu stiu nici macat cum e sa bei mai mult de 2 pahare sau cum sa dansezi mai mult de 10 minute cu lumina stinsa.

-Ne-ai spus vreodata asta ?

-Nu .

-Atunci de ce te-am fi lasat ?Nu aveai motive ,dar asta e un motiv .

- Nu m-am gandit la asta.

-Asculta , ce ai facut acolo ?spune mama

-Am baut 2 sticle de bere si mi-am cunoscut vecinul .Este dragut mama .

Mama s-a ridicat de la masa si s-a dus in camera unde a inceput sa planga .

-Tata ...

-Nu mai zice nimic .M-ai dezamagit .

-Darla , atat de rau este ce am facut .

-Nu vreau sa te mint dar da.

M-am ridicat de la masa si m-am dus in camera mamei si a tatei .

-Mama , nu mi-am dat seama de greseala facuta .

-Tu esti o copila , nu aveai cum sa judeci corect , dar datoria mea ca mama era sa te cresc corect si nu am reusit sa fac asta .

-Nu spune asta , m-ai crescut minunat .

Am cuprins-o intr-o imbratisare iar ea m-a sarutat pe obraz .

-Esti o fata mare care va face aleger intelepte ,stiu asta .

-Mersi mama.

Am coborat jos unde ma astepta tata cu Jason la masa .

-Aaaaa.. Jason . Ce faci ?spun eu .

-Emily ,am vorbit cu tatal tau si am reusit sa il fac sa inteleaga ca a fost doar un experiment .spune el .

-Multumesc Jason dar nu era nevoie de asta.

-Ba da , era .spune el .

Dupa asta Jason a plecat iar eu am ramas de vorba cu tata.

-Imi pare rau pentru ...

-Emily e un baiat dragut .

Hei ! Numele meu este Cremmina si asta a fost primul capitol din noua mea carte.

Sper ca va place.

Pa!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aventuri LondonezeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum