Eunbyeol bangun kerana cahaya matahari menyenarinya. Eunbyeol menggosok matanya.
" Good morning. " Sapa Chanyeol sambil mendulang makanan.
" Chanyeol? " Tanya Eunbyeol terkejut.
" Yes it's me. " Chanyeol mengenyit matanya. Itu membuat muka Eunbyeol merah.
" Are you feeling better now? " Chanyeol duduk di tepi Eunbyeol. Eunbyeol mengangguk.
" Jangan risau okay. " Kata Chanyeol sambil tersenyum.
"Hmm. "
' Dia dah berubah? Apasal dia lain je harini? ' Bisik hati Eunbyeol. Eunbyeol menyebamkan wajahnya ke bantal.
" Eunbyeol? Gwenchana? Okay tak? " Soal Chanyeol prihatin. Chanyeol menarik bantal Eunbyeol.
" Kenapa muka awak merah? Sakit ke? " Chanyeol menyentuh dahi Eunbyeol dengan tapak tangan.
" Tak panas pun. " Chanyeol menggeleng kepala.
" Hmmm. Aku ada masakkan bubur dan buatkan coklat susu untuk kau.. Sorrylah kalau tak sedap. Aku suap kau okay? Buka mulut. Say ahhhh. " Eunbyeol membuka mulutnya dan aummm.
" Sedap?" Jantung Chanyeol berdebar-debar menanti comment Eunbyeol.
" Ermmm. " Eunbyeol memandang Chanyeol dengan muka berkerut.
" Kenapa? Tak sedap? Takpalah. " Muka Chanyeol bertukar sedih. Eunbyeol tersenyum sendirian.
" Anniya. Awak masak sedap. Cuma masin dan terlebih air. " Eunbyeol mencomment masakan Chanyeol.
" Ahhh. Nak makan yang lain? Aku masak. " Eunbyeol menggeleng.
" Ermmm. Chanyeol. Saya takda selera lah. Maaf.. " Eunbyeol tersengih -sengih .
' Comel gila isteri aku ni. * tiba-tiba fikir lain * Bodoh kau Chanyeol. Dia tak okay lagilah. ' Chanyeol mencubit kedua-dua pipi Eunbyeol.
" Yah. Sakitlah. " Eunbyeol mengusap pipinya yang dicubit Chanyeol tadi. Sakit.
" Hehehe. Geram sangat dengan pipi tu. Eunbyeol , saya minta maaf pasal malam tadi. " Suasana janggal bermula. Chanyeol sempat mengetip kuku kakinya.
" Semua ini salah aku. Kalau aku sentiasa di sisi kau semua ini tidak akan terjadi. Kau hampir kehilangan kesucian kau. Dengan lelaki lain. " Air mata Chanyeol menitis. Chanyeol mengelap air matanya dengan laju agar Eunbyeol tidak melihat bahawa dia sedang menangis sekarang.
" Chanyeol. " Panggil Eunbyeol perlahan. Chanyeol mengangkat muka dan memandang muka Eunbyeol.
" Taklah. Bukan salah awak. Salah saya. Saya pakai baju seksi sangat. Sebab tu lah ramai lelaki usha saya. " Eunbyeol cuba membuat lawak. Kemudian dia mengelap air mata Chanyeol. Eunbyeol memegang tangan Chanyeol.
" Eunbyeol , I'm really sorry. Apa yang aku buat kat kau aku menyesal. Aku rasa kaulah wanita yang tabah. Aku dera kau , pergi club , buat kau menangis. Sungguh aku menyesal. Aku - " Kata Chanyeol terhenti apabila Eunbyeol bertindak mencium bibir Chanyeol. Their first kiss okay.
Selepas 10 saat , Eunbyeol melepaskannya. Eunbyeol mengusap rambut Chanyeol.
" Kenapa - " Eunbyeol sekali lagi mencium Chanyeol. Dekat pipi.
" Saya dah lama maafkan awak. " Ujar Eunbyeol sambil tersenyum.
" Tapi a..aku dah buat k..kau ke..guguran. " Suara Chanyeol bergetar-getar.
" Dah memang takdir. Saya tak mampu salahkan awak. Salah saya jugak sebab saya kurang makan. Lagipun saya tak tahu lah saya mengandung. " Eunbyeol berdiri , ingin ke bilik mandi.
YOU ARE READING
[COMPLETED]My Devil Husband! [ Chanyeol ]
RomancePark Chanyeol dan Choi Eunbyeol dijodohkan oleh kedua-dua ibu bapa mereka. Anak Encik Park telah membuat perkara yang tidak baik ini boleh merosakkan nama baik syarikat Encik Choi. Kehidupan Eunbyeol berubah selepas berkahwin dengan Chanyeol. Dia s...