Η Αικατερίνη έβλεπε τα καταρθώματα της Σοφίας στα περιοδικά και ζήλευε. Αν ήταν όμορφη και λεπτή σαν αυτή θα μπορούσε να ήταν στην θέση της.
Αικατερίνη- Αν είχα το σώμα της όλα θα ήταν διαφορετικά. Τώρα το φαγητό με διέλυσε. Δεν ξέρω και ποιοί είναι οι αληθινοί μου γονείς.
Ο Μάξιμος δεν σταματούσε να λέει στην Ραφαέλλα ερωτόλογα στο αυτί της που τόσο την τρέλεναν.
Ραφαέλλα- Αχ με τρελαίνεις Μάξιμε μου με αυτά που λές.
Μάξιμος- Χαίρομαι να σε ευχαριστώ μωρό μου.
Η Λάουρα θύμωσε στον Μάθιου που αποκάλυψε στον Μάξιμο λεπτομέρειες για την επόμενη ζωή του. Που το είπε και το όνομα της μητέρας του.
Λάουρα- Δεν φαντάζομαι να του είπες την κατάληξη της επόμενης ζωής του και ότι εσύ δε θα τον βοηθήσεις καθόλου να ανατραπεί αυτό το αποτέλεσμα.
Μάθιου- Ποιά κατάληξη? Θα έχει τραγικό τέλος? Θα υπάρχει και ο Ματίας στην επόμενη ζωή του?
Λαουρα- Δεν πρόκειτε να σου αποκαλύψω τίποτα άλλο. Εσύ κανονικά σαν Γαβριήλ θα έπρεπε να ήξερες καλύτερα από εμένα αυτά. Πήγαινε τώρα στην Γαλλίδα σου. Είσαι τυχερός που ο Φερνάντο μου απαγόρεψε να την πλησιάσω. Εγώ το μόνο που ανυπομονώ είναι να ακούσω την Ραφαέλλα να μου πεί ότι πήγαν και άκουσαν την καρδούλα την μωρού τους.
Μάθιου- Μου λείπεις πολύ Λάουρα. Αλλά πρέπει να είμαι στο πλευρό της Ντανιέλλας τώρα.
Λάουρα- Εμένα να με ξεχάσεις Μάθιου. Σε καμία ζωή δεν πρόκειτε να είμαστε μαζί. Μόνο η Ραφαέλλα μου, ο εγγονός μου και η μικρή Ιζαμπέλα με ενδιαφέρουν. Σε αυτήν την ζωή τουλάχιστον. Αν πηγάινει ο Μιγκέλ στην θέια μου δεν με νοιάζει. Αυτός ο γάμος θα γίνει λευκός τώρα. Η κόρη μου το δικό της παραμύθι θα το ζήσει. Σε αυτή την ζωή τουλάχιστον.
Μάθιου- Στην άλλη ζωή θα το ζήσει όμως? Αυτή την απόρριψη που μου δίνεις τώρα η κόρη σου στην άλλη ζωή θα την πληρώσει. Αν με επικαλεστεί δεν θα την βοηθήσω. Δεν είμαι μαγητής του φωτός αλλά ο σκοτεινός πρίγκιπας και εσύ ευθύνεσαι για αυτό Μάντελαιν.
Η Ραφαέλλα ανυπομονούσε να κρατήσει τον γιό της στην αγκαλία της. Τον ονειρευόταν συχνά. Το μωρό της είχε όμορφα μπλουκάκια και όμορφο χαμόγελο.
Ραφαέλλα- Ανυπομονώ να δώ τον γιό μας αγάπη μου. Θα έχει το πιο όμορφο χαμόγελο και τα πιο όμορφα μπλουκάκια. Ο Λεονάρνο δεν έχει δίδυμο αδερφό τον Γούλιαμ? Φέρτον εδώ να γνωρίσει την Ιζαμπέλλα. Να χαρεί λιγάκι η μικρούλα μου.
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...