Коли він ще жив на Землі 21 століття, Вень Чжіхао працював у маленькій темній кімнаті, де було надто жарко влітку та надто холодно взимку.
Як віддалений працівник, він мав бути «за викликом» 24 години на добу та наполегливо працювати, щоб заробити гроші для боса в надії, що він зможе піднятися службовими сходами. Його вікно виходило на монотонні фасади сусідніх житлових будинків. Це був дуже не надихаючий вигляд, який він бачив щодня, коли працював понаднормово і не отримував за це грошей. Він майже був готовий померти від перевтоми, коли подав десяту редакцію останнього великого проекту.
Під час першої за багато років подорожі вулицями, заповненими пташиним калом, він був надто втомлений, щоб зупинитися-подивитися-послухати-подумати, перш ніж переходити дорогу...
...
Смерть – це добре. Йому було байдуже.
Початкова реакція Вень Чжіхао на переселення в цей світ була «до біса ні».
Але як тільки він уникнув галасу змагань, він почувався краще.
Його очі милувалися яскравими квітами та соковитою зеленню Секти Золотого Сонця. Він слухав ніжний шелест листя і вдихав квіткові та трав'янисті пахощі садів.
це! З кожним внутрішнім вдихом, зовнішнім вдихом він відчував, ніби його меридіани очищаються, ніби його м’язи наповнюються енергією.
Чи міг він розбити тут табір? Розгорнути постільну білизну, щоб подрімати тут під теплим сонцем?
Усі ті учні, які так старанно тренувалися бити один одного, не оцінили краси свого оточення.
« Ти….дай…дурний… »
Нечіткі слова порушили спокій Вень Чжіхао. Він одразу спохмурнів. Він намагався ігнорувати балаканину, але натомість це все більше й більше засмучувало його.
«...Будь ласка, відпустіть мене…»
«Я бачив, як ти так на мене дивишся... тобі треба заплатити...»
Вень Чжіхао: ...
До біса це! Він почувався вередливим старим у свої двадцять з чимось років. У будь-якому випадку, початковий власник також був підлітком, тому комбінація їхнього віку зробила його тридцятилітнім з гаком, чи не так?
З похмурим обличчям Вень Чжіхао крокував до підлого заворушення в саду.
У кутку саду, біля стіни сховища, було кілька учнів зовнішньої секти в тьмяно-жовтих мантіях, які товпилися навколо іншого учня.
«О, давай, бийся зі мною, чому ти сьогодні такий наляканий?» Найсильніша із молодших культиваторів, молода жінка на ім’я Ву Ціньцінь, усміхнулася. Її очі спалахували зловмисною радістю, коли вона гралася зі своєю жертвою. Її рука легко лежала на мечі, що висів біля її талії, а її мантія шелестіла на вітрі, створюваному її ціркулюючою ці.
Молодий культиватор подивився на неї, сильно придушений гнів не відображався в його світло-карих очах. «Мені потрібно йти, шиджі», — сказав він, занурюючи голову.
«А, давай, Сунь Фую!» — умовляв один із інших культиваторів. «Ву Шидзе витрачає час, щоб допомогти тобі!»
«Забудь про це, просто перевір його кишені, я знаю, що в нього є духовні камені. Ву Шидзе використала би їх краще».
Очі Сунь Фую спалахнули панікою, коли інші культиватори штовхнули його до стіни. «Я їх чесно заробив!»
На лобі Вень Чжіхао пульсувала кровоносна судина. Ці кляті діти! (Вони були підлітками.) Що в біса з цією типовою сценою знущань у сянься?
«Що ви робите, діти?» Вень Чжіхао насупився. Він зовсім забув, що його нинішнє тіло було лише на два чи три роки старше за інших учнів зовнішньої секти, які зібралися тут.
Ву Ціньцінь щетинилася. «Хочеш битися? Бачачи вас тут... ви, мабуть, знову програли Ван Шісюну, а?»
Правильно, Ву Ціньцінь знала оригінального «Вень Чжіхао», і вона знала, що він надзвичайно безталанний і його легко спровокувати.
«Ви смієте порушувати спокій садів? Ти смієш витягнути тут свій меч?» Вень Чжіхао дивився на «маленьких дітей». У грудях закрутилась досада. Він хотів огризнути їх, але вчасно згадав, що не можна говорити так різко з маленькими дітьми, бо це погано для їхнього виховання. зітхання!
Пом’якшивши голос, він сказав: «Чому б нам усім просто не розійтися? Сварка — це марна трата нашого часу».Ву Ціньцінь звузила очі. Вона відчула настороженість у холодній і спокійній поведінці Вень Чжіхао. У минулому Вень Чжіхао рвався би до бою, його ці хаотичне та безладне. Він щоразу програвав їй. Але зараз ці Вень Чжіхао був як хвилі на пляжі. Занадто спокійний і занадто стійкий.
Ву Ціньцінь не була настільки дурною, щоб кинутися в бійку. Вень Чжіхао, мабуть, придбав магічний артефакт і навмисне спонукав її битися в битві хитрощів.
Ву Ціньцінь глузливо посміхнулася. «Звичайно, я буду великодушною і врятую вас від повторної втрати обличчя». Недбало кивнувши головою, вона звернулася до друзів. «Військові брати і сестри, давайте зробимо щось веселе».
Після цього вона та її група пішли.
Вень Чжіхао закотив очі. Діти в наші дні. Він чемно кивнув молодшому учневі Сунь Фую й повернувся до зелені саду. Його очі знову засяяли, коли він почув цвірінькання птахів.
Знову мир і тиша!
На щастя, Ву Ціньцінь не хотіла битися, тому що Вень Чжіхао не знав, чи має його тіло бойову пам'ять оригінального «Вень Чжіхао»!________________________________________
bafflinghaze : Гадаю, я буду просто перемикатися між використанням китайських термінів (як-от shijie) та англійськими (martial sister), коли захочу... (хіба що у мене є дійсно тверда думка?)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Short StoryАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...