Очі Сунь Фую дивилися на спину Вен Чжіхао, коли той відходив.
Вень-шисюн 1 йшов спокійно й не поспішаючи, ніби вже забув про цю справу.
Він повинен бути дуже сильним, щоб бути таким безтурботним.
Ноги Сунь Фую пішли за ним.
Він теж бачив Вень Чжіхао раніше. Вень Чжіхао найдовше протримався на тренувальному полі з мечем. Раніше він ніколи не дивився в бік Сунь Фую, а у Сунь Фую були свої проблеми, на які треба було звернути увагу, тому він також ніколи не звертав уваги на Вень Шисюна.
Дотепер. Вень Чжіхао був першою людиною...
Ах! Сунь Фую забув подякувати йому! Чому він був такий дурний і забудькуватий?? Ось чому він був один.
Але він не повинен йому заважати...
Волосся та мантія Вень Шисюна були розпатлані, але він здавався повністю розслабленим, голова була нахилена догори, ніби щоб вловити сонячне світло, як дух рослини.
Сунь Фую не зміг зрозуміти схему рухів Вень Шисюна. Він щось шукав? Чи тому він відлякав Ву Ціньцінь та інших?
Що б не робив Вень Шисюн, він явно не поспішав. Його довгі пальці ліниво пестили листя та квіти, і його аура була задоволена.
Це тому, що Вень Чжіхао справді був задоволений. Стреси та тривоги його минулого світу розтанули в ніжному зануренні в красиві пейзажі. Він підозрював, що сади в секті Золотого Сонця були побудовані для зменшення серцевих демонів.
Саме в такому задумливому стані розуму Вень Чжіхао отримав більше оригінальних спогадів «Вень Чжіхао». З пустою цікавістю Вень Чжіхао поворушив руками, імітуючи меч.
Здавалося, що він справді міг пригадати деякі з основних форм культивування меча. Однак оригінальний «Вень Чжіхао» так багато працював, щоб просунутися. Прогрес ставав усе важчим і важчим, і «новий» Вень Чжіхао не бачив сенсу.
Він воліє робити мінімум і добре жити. Він ніколи не збирався бути найсильнішим. Він не народився з талантом володіти мечем. То навіщо намагатися стати найсильнішим?
У житті було багато цікавіших речей, ніж тренування з мечами 23 години на добу...
Наприклад...їжа.
________________________________________
bafflinghaze: Лол, це не стане ще однією присвяченою їжі історією, але їжа буде <( ̄︶ ̄)>
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Historia CortaАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...