У Секті Золотого Сонця був великий банкетний зал, де подавали спеціально вишукану їжу для учнів, які ще не практикували інедію і все ще потребували їжі.
Оригінальний «Вень Чжіхао» досяг незначного рівня інедії, тому йому потрібно було їсти лише раз на тиждень. Однак спеціально очищена їжа Секти Золотого Сонця була... досить простою. Ймовірно, це було для того, щоб спонукати учнів вивчати інедію та зменшити прихильність до «смертних» речей, таких як їжа, і таким чином покращити вдосконалення.
Але оскільки покращення вирощування не було проблемою для Вень Чжіхао, він волів би щось смачненьке.
(А хто попросив оригінального «Вень Чжіхао» приєднатися до тієї секти, де смачної їжі уникали?)
Проте, як Вень Чжіхао не намагався «пригадати», він не міг знайти спогадів про розташування кухонь. Однак він підозрював, що це буде поруч із банкетним залом. Отже, обійшовши людний передній фасад банкетного залу, Вень Чжіхао попрямував до задньої частини через невеликі бокові ворота, трохи приховані серед великої зелені.
Запах їжі був нагородою. Якимось чином він навіть відчув запах щойно звареного рису.
Усвідомлюючи його вигляд, Вень Чжіхао погладив своє волосся та витер пил з мантії, готуючись попросити трохи їжі у кухарів. Якщо це не вийде, то він міг би спробувати щастя, шукаючи соус чилі в селах і містах звичайних смертних за межами секти — це було не терміново, оскільки Вень Чжіхао сам по собі не був голодним . Він просто хотів їсти.
План вирішив, Вень Чжіхао попрямував до напіввідчинених простих дверей, крізь які виходив запах їжі. Він збирався постукати, коли двері повністю відчинилися зсередини.
"А?" Тітонька-кухар зупинилася. Вона була схожа на жінку середніх років, з акуратно зачепленим волоссям і в тонкому фартушку. Вона несла два відра каламутної води.
«Добрий день, тітонько шеф-кухар», — сказав Вень Чжіхао, злегка вклонившись. Не надто, інакше це здасться глузливим.
«Юний майстер-культиватор, вхід до банкетного залу з іншого боку».
Вень Чжіхао похитав головою. «Чи є у тітоньки шеф-кухаря гострі та солодкі страви? Якщо тітонька-кухар дозволить, цей молодший учень також готовий готувати!»
Вень Чжіхао сподівався, що ця людина середнього віку з тих людей, які завжди люблять годувати інших, і він сподівався, що його на вигляд 19-річне обличчя допоможе їй завоювати.
(А якби це не спрацювало, він міг би просто втекти і більше ніколи не побачити цю людину.)
Тітонька-кухар, смертна жінка на ім’я Лю Цзін, дуже, дуже звикла до важливих молодих культиваторів (і важливих старих культиваторів), які вимагали особливої їжі. «Кулінарія» для секти навряд чи була приготуванням їжі та більше відмірюванням інгредієнтів для ліків.
Дивлячись на цього молодого пустотливого культиватора, Лю Цзін пом’якшала.
«Деякі з наших співробітників мають великі каструлі з посудом». Вона перелічила деякі з них і спостерігала, як очі Вень Чжіхао дедалі більше розширювалися від очікування, наче він уже уявляв смак у роті.
«Чи можна мені трохи?»
Лю Цзін засміявся, дивлячись на його палкий вираз обличчя. «Ен, ми можемо приготувати для вас коробку посуду».
Вень Чжіхао негайно кивнув. Він погладив свою мантію і не забув перевірити рукава. «Скільки це коштує?»
Лю Цзін негайно похитала головою. «Ми не будемо брати плату з учнів. Проходь, проходь».
Вень Чжіхао слухняно пішов слідом за Лю Цзін. Кухня була великою довгою кімнатою, де метушилося багато простих робітників. Лю Цзін знайшла одну з подорожніх коробок з їжею та наповнила її різними стравами. Вона також сумлінно спакувала маленьку бамбукову трубку з духовною водою та кілька столових приборів.
Вень Чжіхао кивнув із блискучими очима, коли вона дивилася на нього. «Чи можу я щось для вас зробити?» Його голос був неочікувано серйозним.
Лю Цзін похитала головою. «Юний майстер-культиватор, наша робота — вас нагодувати. Оплата не потрібна. Ідіть і насолоджуйтеся їжею».
«Так, тітонько». Вень Чжіхао взяв запакований ланч і вийшов.
Однак він зробив маленьку нотатку в своєму серці.
Під час своїх досліджень він уже подумки позначив місця, які були добре відвідувані, а ті, які ні. Вень Чжіхао крокував до одного із затишних місць. Коли сонце над головою, листя дерева відкидало плямисту тінь, тому було не дуже жарко.
Вень Чжіхао вже сідав, коли помітив рух. Піднявши голову, він зрозумів, що це той хлопець із минулого.
«Що ти робиш у кущах? Вийди, ба».
Сунь Фую повільно вислизнув. «Вітаю шисюна ...я...»
Вень Чжіхао ледь помітно посміхнувся. Цей шді трохи нервував. «Пора обіду. Ти голодний? Сідай.
Сунь Фую одразу похитав головою. «Я не буду тебе турбувати, Шисюн. Цей шиді хотів подякувати тобі за цю справу раніше, і все»
«Все добре, дрібниця», — весело сказав Вень Чжіхао. Він подивився на вибір продуктів у своїй коробці й вибрав пухку м’ясну булочку. «Шиді, йди сюди».
Сунь Фую зробив крок ближче. Його очі розширилися від здивування, але він зміг впіймати булочку з м’ясом, яку Вен Чжіхао кинув у нього.
«Легко тримати, легко їсти, гаразд?»
Сунь Фую кивнув, стискаючи булочку з м’ясом. «Дякую, Шисюн!» Він схилив голову і втік.
Очі Вень Чжіхао пом'якшилися від веселості. Такий ніжний хлопець... можливо, тому з його знущалися. Він сподівався, що той зможе отримати певну впевненість у майбутньому. Але це не входило в відповідальність Вень Чжіхао.
Натомість зараз він зобов’язаний насолоджуватися їжею, він наполегливо працював, щоб її отримати!
Окрім ще кількох м’ясних булочок, був також рис і багато гарнірів, зокрема смажена яловичина, тушкована свинина, смажений на часнику шпинат, мариновані овочі…
Вень Чжіхао взяв палички і спробував кожну. Ах!! М'ясо було таким ніжним, овочі мали трохи солодкуватий смак, навіть рис був ніжним і милим. Їжа зарядила його теплою енергією.
Очі Вень Чжіхао викривилися у задоволені півмісяці.
Тим часом Сунь Фую нарешті припинив тікати. Він жорстоко вилаяв себе. Втікати, як це було по-дитячому?! Він не міг не поглянути на м’ясну булочку.
У грудях трохи закисло. Минуло кілька років, як його забрали з вулиці, кілька років, як він справді голодував. Секта вміла добре годувати молодших учнів, і здатність Сунь Фую повільно зростала, а це означає, що йому не потрібно було їсти так багато, замість цього доповнюючи своє тіло зовнішньою ці .
Але щоб Вень Шисюн дав йому цю м’ясну булочку… Сунь Фую відкусив, і м’яка солодкість булочки та пікантність м’яса заполонили його смакові рецептори. Це було добре.
Серце Сунь Фую затремтіло. Що мав на увазі Вень Шисюн для цього?
______________________________________
здивування:
Маленький кролик Сун Фую кусає свою м’ясну булочку.
(Дати йому маленьке серце? )
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Short StoryАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...