Próbáltam még kicsit vissza aludni..
Mikor le hunytam a szemem..minden el sötétült.. a fények csak úgy ingáztak jobbra balra és bécsi keringőt táncoltak a színekkel..
Egyszer csak fel keltem.Billie a konyhában ült és egy csókkal fogadott..fura volt..hisz pár órája ő maga ellenkezett..
Oda adta a kávém amit ő készített...megvárta amíg megittam,a kezei a vállam pihentek...néha el simította a hajam és végig simította a vállam..kellemes borzongás volt.
Benny egyszer se hívott.Se őt,se engem.Minden olyan csodálatos volt...Csak ő..és én.Kellemes hűvös járta át a lakást,és ha túl hűvös lett Billie karjaiba tudtam rohanni..Nem tudom mi történt,de bele mentem a játékba.Rendeltünk kaját...majd este fele az ágyamban pihentünk..össze bújva.Ő könyvet olvasott én pedig csak néztem és játszottam a vállán csücsülő tincsekkel...és csak fel-fel néztem ahogy koncentrált a könyvre.. Olykor rám nézett és el mosolyodott.A takaró alatt a lábunk szinte egymásba fonódtak.Csak hallgattuk ahogy a kint esik az eső,és a levelek egymásnak esnek.
Éreztem hogy kezdek álmosodni..De egyszer csak..
-Y/n!Hahó..kellj fel..hívnak.
Ébresztett Billie..De mi folyik itt..ez mind csak álom volt?Még mindig érzem a takarót és Billie puha haját..Most miért nem ölel meg?Csak a fantáziám játszott...
Benny hívott..Ki nyomtam..
-Minden rendben.-kérdezte Billie
-Persze..Ja..
-Mit álmodtál kérdezte el mosolyodva.
-Tessék?
-Mosolyogtál álmodban..
-Oh..
-Akkor inkább úgy kérdezem..Kivel álmodtál.-Ült le mellém.
-Hát...
Billie egyre kényelmesebben helyezkedett el a kanapén..még mindig az járt a fejemben..ahogy azt a könyvet olvasta.
-Nem emlékszem.
-Kamu.-vágta rá Billie
-Mi?Nem..-néztem el..
Billie megfogta az arcom és és közel húzott magához..nagyon közel.
-Nézz a szemembe..
-Oké?..
-Rólam álmodtál?
Éreztem hogy a pupillam a kétszeresére tágult..Billie el engedte az arcom majd nevetni kezdett
-Csak szivatlak...
-Haha..