Kitsune No Kami: Character List

12 0 0
                                    

Kitsune no Kami
Character
List

Atarashi Kazuki

Full Name: Atarashi Tsukiji Kazuki

ENG Name: Kazuki Tuskiji Atarashi

Birthday: November 6

Race: Unknown

Presumed Race: Japanese

Sex: Male

Height: 6.1

Skin Color: Light Skin Brown

Eye Color: Left eye Red/Right eye Blue

Hair Color: Sliver

Age: 25

Real Age: ???

Parents: ???

Personality: Loner/Yami/ bored/ Separated from existence and oftenly questions everything even though he has the power to change it.

Loves: Ramen, A Challenge, His kids which includes Mayra Atarashi (Daughter) Kento Atarashi (Son), Psychology learning: Clinical Psychology, Social Psychology, Developmental Psychology, Cognitive Psychology, Personality Psychology, Forensic Psychology, Educational Psychology, Abnormal Psychology, Industrial-Organizational Psychology (I/O), Experimental Psychology, Health Psychology, Sports Psychology, Counseling Psychology, and Rehabilitation Psychology. Hand to hand combat learning Kung Fu, Taekwondo, Brazilian Jiu-Jitsu, Aikido, Pencak Silat, Kalaripayattu, Kendo, Shuai Jiao (Chinese wrestling), Muay Thai, Savate, Boxing, Wrestling (Greek, Roman), Judo, Wing Chun, Sword Combat.

Love interest: Mizu (Wife)

Hate's: Humans/demons/Angels / AKA everything

Abilities/Skill's: Lighting Stream, Omnipresent, Omnipotent, Supernatural Intelligence, Story Manipulation, Ability Negation, Ability Manipulation, Skill Manipulation, Skill Negation, Light Novel interference, Immortality, Memory control, Dimension Warping, 4th Wall Interaction/Interference, Soul Manipulation, Spirit Manipulation, Parallel Dimension Control , Parallel World Control, Rewrite All Fiction , All Reality, Skill/Ability Creation, Skill Destruction, Ability Destruction, Omni Fusion, Infinite World Breaker, Anime Skills /Abilities Negation, Multi Dimensional Destruction, Multi Dimensional Time Control, Multidimensional Adaptability, Manipulation Immunity, Character Manipulation, Character Customization Multi Dimensional Damage, Time Control, Time fast far ward, Time Replay, Time Rewind, Universal Greed, Boundless Flame Ability Creation, etc.

Bloodline Ability: Eclipse, Unknown, Solar Eclipse, Lunar Eclipse, Unknown Eclipse

Status: Alive
—————————————————————————
Kitsuki Mizu

Full Name: Kitsuki Kitsune Mizu

ENG Name: Mizu Kitsuki

Birthday: May 21

Race: Demi human Fox / Elemental Holder Fire

Sex: Female

Hight: 5.8

Skin Color: white

Eye Color: Crimson Red/Sun Yellow

Hair Color: Blood Red

Age: 22

Parents: Deceased

Personality: Sweet/Dangerous/Cold/ Try's to achieve the impossible and break everything with her own will

Loves: ice cream, Rory (Best Friend), Her kids which includes Mayra Atarashi (Daughter) Kento Atarashi (Son), Hand to hand combat learning Kung Fu, Taekwondo, Brazilian Jiu-Jitsu, Aikido, Pencak Silat, Kalaripayattu, Kendo, Shuai Jiao (Chinese wrestling), Muay Thai, Savate, Boxing, Wrestling (Greek, Roman), Judo, Wing Chun.

Kitsune No KamiWhere stories live. Discover now