Hoofdstuk 1

25 1 3
                                    

Als ik de klas uit loop haal ik snel uit mijn tas mijn telephone. 14 berichtjes staat er op mijn scherm. Ik lees ze even snel door tot dat ik een berichtje van Thomas zie langs komen, ik tik het berichtje aan en lees; "Hi schatje, heb je je wiskunde les overleefd? Zal ik je straks weer bijles geven? Xx". Ik voel me van binnen helen maal blij worden. Snel antwoord ik terug:" Hi, ja heb het half over leeft, meneer Bruisel is ook zo saai! Is goed heb zin in de bijles! Afspreken bij mijn kluisje?" Ik wil mijn telephone weer in mijn tas doen als ik hem weer voel trillen. Snel pak ik hem, een berichtje van Thomas." Is goed schatje, zie je daar!" Ik voel mijn vangen rood worden. Ik berg mijn telephone weg in mijn tas en haast me naar mijn kluisje. Als ik aan kom is Thomas er al." Heyy schatje." Terwijl Thomas het tegen mij zegt gaat hij met zijn hand door mijn haar. Dan drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik leg mijn handen om zijn hals. Achter ons hoor je een paar kinderen fluiten.

Even later laat ik me zelf op het bed van Thomas neer vallen. Benden is Thomas chips en cola aan het halen. Ik kijk de kamer van Thomas rond. Aan de meeste wanden van de muren hangen sexy meisje. Terwijl ik de kamer rond kijk merk ik niet dat de deur open gaat en Thomas naar binnen stapt. Ik schrik op als het dienblad neer komt. Dan komt Thomas naast mij liggen. Hij legt zijn hand om mijn hals. Deze keer druk ik mijn lippen op de zijnen. Als Thomas zijn lippen er af haalt begin ik uit dagend te giechelen." Je kan goed bijles geven Thomas." Als ik uit Gepraat ben druk ik mijn lippen op de Zijne. ik ben nog niet uit gezoend maar Thomas drukt me weg. Verbaasd kijk ik Thomas aan, als ik mijn mond open wil doel echt hij zijn vinger op de mijne."Zoë ik moet met je praten." Thomas zucht diep en gaat veder." Mijn ouders hebben een huis gevonden in Denemarken. Het is handiger voor mijn vaders werk en..." Voor dat Thomas is uit gepraat onder breek ik hem:" Watt?! Ga je nu naar Denemarken verhuizen! Maar we wilde samen nog zo veel doen." Voor dat ik veder kan praten valt er een traan naar beneden.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 15, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De laatste kansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu