26. Η Ιζαμπέλλα επίσημα κόρη της Ραφάελλας+ Μάξιμου. Γιορτή της Ραφαέλλας.

3 1 0
                                    

Ο Μάξιμος ήθελε να πάρει την Ραφαελλά στην μαμά του Αντουανέττα.  Ήθελε να έχουν καλές σχέσεις τώρα που θα ερχόταν το μωρό. Η Αντουανέττα μόλις τον είδε τον αγκάλιασε σφικτά και αγνόησε επιδικτηκά την Ραφαέλλα.

Μάξιμος- Μαμά θα γίνεις γιαγία σύντομα. Η Ραφαέλλα περιμένει το μωρό μου. Ο εγγονός σου ο Θιοδώρ έρχεται. Το όνομα του παππού θα του δώσουμε. Του πατέρα σου. Δεν είσαι χαρούμενη για αυτό. Πές κάτι μαμά.

Αντουανέττα- Και γιατί όχι Σέργιο? Να τιμήσεις το όνομα αυτού που σε δέχτηκε σαν γιό του? Αυτή σε μάγεψε?

Η Ραφαέλλα κατάλαβε ότι ήταν ανεπυθύμιτη. Βγήκε έξω στην αυλή και άφησε τον Μάξιμο να μιλήσει μόνος του με την μητέρα του. Η Ραφαέλλα πέτυχε τον Γουίλιαμ να κάθεται έξω με το κεφάλι του χωσμένο σε ένα βιβλίο. Τον πλησίασε για να του μιλήσει για την μικρή Ιζαμπέλα. Θα του πρότεινε να γινόταν ο δάσκαλος της και να της μάθει πράγματα. Ο Γουίλιαμ την είδε και της έκανε υπόκλιση.

Γουίλιαμ- Με συγχωρήτε που δεν σας πρόσεξα τόση ώρα πριγκίπησσα. Ήμουν αποροφημένος σε αυτό το βιβλίο.

Ραφαέλλα- Θα ήθελα να σου γνωρίσω την μικρή μου αδερφή την Ιζαμπέλα.  Θέλω να γίνετε καλοί φίλοι.

Γουίλιαμ- Έχω ακουστά αυτό το όνομα από τον Λεονάρντο. Τώρα είναι στεναχωρημένος επείδη του λείπει μια κοπέλα. Με έδιωξε από το δωμάτιο που μοιραζόμαστε. Αυτή η Ελίζαμπεθ θα του έκανε κάποιο μαγικό ξόρκι. Εχώ διαβάζει για αυτές τις μάγισσες.

Ραφαέλλα- Επείδη βλέπω ότι γνωρίζεις πολλά για διάφορα πράγματα θα ήθελα να γίνεις ο δάσκαλος της Ιζαμπέλας μου. Να της μάθεις διάφορα πράγματα.

Γουίλιαμ-Θα της μεταβιβάσω τις γνώσεις μου. Πάντα ήθελα να γίνω δάσκαλος. Θα ήταν μεγάλη μου τιμή αυτή πριγκίπησσα.

Ο Γουίλιαμ της ξαναέκανε υπόκληση. Ο Φελίπε τους πλησίασε ντυμένος παλιάτσος. Είχε κωμικές εκφράσεις και κινήσεις. Μιμόταν καταπληκτικά τον Γούλιαμ. Η Ραφαέλλα γέλασε που το είδε αυτό.

Φελίπε- Πριγκίπησσα εγώ μπορώ να κάνω την μικρή πριγκίπησσα να χαμογελάσει. Είμαι παλιάτσος ξέρετε. Προς το παρόν δεν έχω πάει ακόμη σε τσίρκο. Δεν νομίζω να μου το επιτρέψουνε.  Αντί για άρχοντας να θέλω να είμαι ένας καραγκιόζης.

Ραφαέλλα- Εσένα θα σου γνωρίσω την αδερφή μου την Αικατερίνη. Θα συμπαθήσετε ο ένας τον άλλο. Ακούω βήματα θα έρχεται ο Μάξιμος μου. Σας περιμένω στο παλάτι μου να γνωρίσετε τις αδερφές μου σύντομα. Μάξιμε μου όλα καλά αγάπη μου?

The Royal RomanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz