- 47.rész -

17 5 26
                                    

D, azonnal leugrott az ágyról majd felöltözött. Felkapta fegyverét majd maga elé tartva sétált a bejárati ajtóhoz. Erre én is gyorsan felkaptam magamra a ruháimat. Mondjuk a pólómnak lőttek, ezért gyorsan kivettem D szekrényéből egy újat és magamra húztam.

- Yana! Ki ne merj jönni onnan, míg nem szólok! Értetted? - nézett rám hátra fél szemmel.

- Rendben... - válaszoltam halkan, mire bólintott.

Hirtelen megszólalt a csengőnk, amit hangos kopogás követte. Én a hálószoba ajtajából figyeltem a történéseket, míg D lassan közelített az ajtóhoz. Mikor az ajtóhoz ért lenyomta a kilincset majd kirántotta. Testével, azonnal eltakarta látványomat.

- Te meg mit keresel itt?! - kérdezte majd lazán leengedte karját.

- Azért jöttem ide, mert... - magyarázta volna, mire D csak intett fejével, hogy menjen beljebb. Kibújtattam fejemet kíváncsian majd, amikor megláttam, hogy kiérkezett szemeim felcsillantak. Szélsebesen kezdtem rohanni felé majd ráugrottam.

- Neked is szia! - nevetett fel hátamat simogatva.

- Nem gondoltam, hogy eljössz! Mondjuk azt sem, hogy még életben vagy. - vallottam be az őszintét, mire orron pöckölt. - Ez fájt! - simogatta meg orromat.

- Ne nézz le engem! Amit kívülről látsz az csak is megtévesztés. Valójában egy igazán belevaló, macsó és tökös srác vagyok.

- Az a baj tudod, hogy csak a nagy egodat látom, de azt úgy... színültig! - húztam az agyát, mire játékosan meglökött.

- Oké JK, mondd mi történt. - szólt közbe D és karba fonta kezét szigorúan maga előtt. Az említett, azonnal vigyázba vágta magát.

- Azért jöttem, hogy elmondjam a fejleményeket.

- Hallgatom.

- Várjunk ti tartottátok a kapcsolatot?! - akadtam fenn hirtelen majd rosszallón D-re néztem. Most ő komolyan tudta, hogy... De mióta? Miért nem mondta?! MI TÖRTÉNIK??

- Nem mondta D, hogy... - fordult felém JK, mire Agust D megállította.

- Ne merj neki semmi meggondolatlan mondani vagy különben megöllek.

JK, azonnal elhallgatott majd elhúzta száját és újra a főnöke felé fordult, ezzel engem el mellőzve.

- Na jó nekem itt telt be a pohár! - ordítottam el magamat majd megfogtam magamat és kirohantam a házból. Semmi nem érdekelt. Tudtam D teljesen ki lesz rám, de most ez teljesen hidegen hagyott. Hogy tudta ezt az egészet titokban tartani és semmit sem szólni nekem az egészről? Akkor ehhez képest, amit én csináltam az semmi! Hogy mit tettem?



*1 héttel ezelőtt*

D nincs itthon, mert dolgozni van, ezért egyedül vagyok itthon már lassan 6 hónapja. 6 hónapja senkivel sem beszéltem és nem is találkoztam. Teljesen bezárva érzem magamat, amiről D tehetett. Ő tette ezt az egészet velem. Önfejűen és makacson csak is engem hozott el! Peddig a többiek... A többiek is ugyanúgy fontosak!

A könnyeim újra előtörtek belőlem. Borzasztóan magányosnak éreztem magamat. Hiába laktam együtt D-vel, olyan volt mégis mintha egyedül laknék. Reggel korán elment és csak este felé tért haza. Mi ez, ha nem teljes egyedüllét?

Szemeim a gyűrűre siklottak. Annyira gyönyörű volt. Tényleg anyá-é volt apa előtt? Ő adta neki? Házasok voltak? Elég valószínű. Miért volt fontos anyának ez a gyűrű? De a jobb kérdés miért van benne az én nevem? Tudták már, akkor hogyha lesz egy lányuk, akkor Yana-nak fogják hívni? Valahogy sehogy nem fért a fejembe az egész. Lehúztam a gyűrűt az ujjamról és csak forgatni kezdtem. Mi lehet ez az egész? Valami biztosan eltereli a figyelmemet, de mi?

Yana, ahol a pokol és a menny találkozik?

Pokol és a menny? A jó és a rossz? Mi a jó és mi a rossz? És ez mind bennem találkozik? De hisz ez minden emberben meg van az a kettő nem?

"Nem, egyedül csak benned."- súgta a hang a fejemben.

"Hogy érted ezt?" - kérdeztem vissza.

"Gyere el az egy utcával arrébb lévő hangszerboltba és meg tudod."

"Hogy tessék?" - kérdeztem vissza, azonban válasz már nem jött kérdésemre.

Visszahúztam az ujjamra a gyűrűt majd felöltöztem és kimásztam az ablakon. Máshol nem tudtam, mert mindent bezárt D, hogy esélyem se legyen elhagyni a házat. De ez ma megváltozott. Talán minden megváltozott mostantól... 

Rengeteg minden történik új fennt. Sokan Hobi-ra számítottak, de mégsem ő jött. Neki is lassacskán majd eljön az ideje, ne aggódjatok. 🤭😏❤️  De remélem, azért JK-nek is örültök. 🫣❤️

Mit gondoltok arról, hogy D elsimliszte Yana előtt, azt hogy JK életben van? Volt valami különösebb oka?
Vajon mi várhat a hangszerboltban Yana-ra?
Sok-sok kérdés, amire ígérem, minél hamarabb választ kaptok majd.🤭❤️

További szeretném megköszönni az 2k reads! Fantasztikusak vagytok és nagyon-nagyon jól esik, hogy ennyien olvassátok a könyvemet.❤️❤️✨️

- D -Day - (Agust D ff.)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن