Tipam la el, dar Gale parca nici nu ma baga in seama. Aveam impresia ca se uita prin mine si ca nu ii pasa ca ma agit atat. Si apoi mi-am dat seama. Statea in spatele meu.
Cu un pistol.
S-a facut liniste. Nu mai pot sa imi aud decat propria respiratie greoaie. De cand a luat viata mea o intorsatura ca asta ? Mintea si sentimentele mele se deterioareaza si, probabil, dupa ziua de azi, si capul meu. Si cand zic "cap",chiar ma refer la cap. O sa zboare pana in Elvetia daca tipul asta apasa pe tragagi. Haide copil-tampit-fiu-de-mafiot ! Faci si tu ceva?
- Jace, da-i drumul ! Ea nu e implicata in toata treaba asta...
Salvatorul meu...jalnic !
-Atata timp cat tu esti implicat este si ea. Nu e prietena ta? Sau poate gresesc? Ok, am inteles...am confundat-o. Atunci ea poate sa vina cu mine acasa. Ma distrez si eu putin in noaptea asta.
Asta a fost picatura care mi-a pus capac. Mi-am indoit piciorul in spate si l-am lovit, uitand de pistol. Si tinand cont locul, faptul ca port ghete cu toc, forta ,pistolul care i-a cazut din mana, gemetele si momentul cand tipul a plonjat pe jos..cred ca l-a durut ! Si chiar foarte toare !
Iar Gale...rade ?
-Chiar am vrut sa iti spun ca nu prea te poti juca cu Anda. Se pare ca ti-a spus ea inainte.
Mi-am incrucisat bratele la piept si am facut o fata de copil rasfatat. Gale si Mo l-au luat de pe jos pe Jace si jumate l-am tarat, jumate l-au carat pana in masina.
Nestiind ce sa fac, am fugit dupa ei. Mo s-a urcat cu Jace pe bancheta din spate, iar eu pe scaunul din fata.
-Voi chiar aveti prea mult timp liber. De unde naiba ii scoate-ti pe astia? i-am intrebat deja enervata de toti oamenii noi.
-Cred ca ti-am mai explicat odata de unde vin oamenii. Mai ti minte in bucatarie cand am vrut sa iti zic de unde am venit...
-BINE ! Am prins ideea! l-am intrerupt din marele discurs pe care mereu vrea sa mi-l tina. Asta nu-i momentul de glume. Masina a pornit spre nu-stiu-unde.
-Stai putin, tu nu sti de unde vin...
-Mo, daca cineva nu vrea sa-l auda pe Gale cu explicatiile lui de cacat despre subiectul asta nu inseamna ca nu stie ce vrea sa spuna! l-am intrerupt si pe el plictisita de discutie.
-Nu o enerva, Mo , continua si Gale toata porcaria asta, eu sunt ala care doarme cu ea diseara.
-Si tot tu esti ala care o sa doarma intr-un put cu un leopard flamand. Vrei dracului sa te concentrezi la drum si sa taci ?!
Copil handicapat cu chef de glume in timp ce pe bangheta din spate e un cretin care a incercat sa-mi zboare creierul.
Daca pana acum toate sentimentele mele erau o adunatura de spaghete cu sos de rosii in creier, in momentul de fata sunt iar fata aia care are tupeul sa te tunda in timp ce dormi. Nu ca nu am facut-o pana acum. Uneori nu e usor sa descoperi dupa 17 ani ca parintii te-au mintit mereu. Si chiar nu sunt buni mincinosi, doar totusi eu i-am crezut. Si acum pot sa vad ca toti din jurul meu m-au mintit intr-o oarecare masura.
Linistea care se lasase peste masina a fost sfasiata de telefonul meu.
-Da, mami.
Baietii au inceput sa chicoteasca la auzul vocii mele cu care raspunsesem si din cauza faptului ca am zis "mami". Prin urmare, Gale si-a luat si o palma in secunda urmatoare.
-Pe unde esti? In ultimele zile nu prea mai stiu nimic de tine. Scumpo, s-a intamplat ceva?
Nooo, nimic. Totul e perfect normal. Tu si tata mintiti de rupeti. La subsolul casei noastre sunt 85% sigura ca e depozit de arme, iar prietenii mei cei noi sunt din "clanul rival". Sunteti toti niste idioti cu creierul violat de cartofi si incep sa cred ca va mostenesc.
In loc de asta am spus:
-Nu, totul e ok. Cred ca in seara asta dorm la o prietena.
-Bine, nu-i nimic. La cine? O cunosc?
M-am uitat la baieti cu speranta de a ma ajuta. Gale e in pana de creativitate fix acum, iar Mo care isi tot plimba privirea prin masina a scos cea mai mare prostie pe care o putea scoate pe gura.
-Jace... lica. Jacelica.
Iar eu ca o idioata fara imaginatie pe moment... asta am spus.
-Cine? intreba mama in asteptarea unui raspuns plauzibil.
-Nu te mai aud. Intru intr-un tunel. Pierd semnalul, scuze. Te sun mai incolo. Pa!
-Anda, daca te duci undeva la noapte cu baiatul ala, Gale...
Si telefonul s-a inchis. Ce zi proasta am!
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...