1. Toto je moja oficiálne druhá dokončená fanfikcia a zároveň je toto moje prvé pokračovanie nejakého už môjho vydaného príbehu.
2. Úprimne... Niektoré časti pri písaní boli dosť ťažké... Mal som občas problém prísť s tým, čo napísať...
Išlo hlavne o to, že v istých scénach som nechcel, aby to vyzeralo klišé... Alebo, aby to nedopadlo nezmyselne...
Snažil som sa to napísať najlepšie, ako som vedel... To už, či sa mi to podarilo, tak...
Jednoducho... Nevedel som občas, čo napísať... Alebo lepšie povedané... Nevedel som, ako na niektoré otázky, ktoré boli v príbehu položené odpovedať...
Keď sám odpoveď nepoznáš, tak je to potom ťažké... Takže vymyslieť, niečo, aby to nebolo klišé alebo hlúpe... nebolo vôbec ľahké...
Ale... mám pocit, že sa mi to aspoň trochu podarilo... Nie je to perfektné... To viem... Ale nie je to ani zlé podľa mňa...
Musel by som byť v tomto jednoducho lepší... čo nie som...
Ja som s tým osobne ale spokojný... A to je hlavné...
3. Snáď sa vám daná skladba aspoň trochu zapáčila a snáď sa vám to, do tej danej scény aspoň trochu hodilo... a vyvolalo nejaké tomu podobné pocity...
4. Pôvodne mal tento príbeh byť na jednu časť... Lenže wattpad povoľuje na jednu časť maximálne 5000 slov... No a môj príbeh sa veľmi rýchlo pri písaní rozrastal a nakoniec dovŕšil až viac než 7100 slov... Čo pre niektorých, ktorí píšu aktívnejšie príbehy môže byť dosť málo, ale pre mňa to je vcelku dosť... Takže som sa nakoniec rozhodol, že to rozdelím na tri časti.
5. Obrázok, ktorý je na obale knihy je podľa mňa strašne nádherný a krásny... Keď som ho prvý krát objavil, tak som sa naň ho len v úžase díval... Bol tak anjelsky okúzlujúci a krásny, že som hneď vedel, že ho použijem ako obálku...
Sú jednoducho, ako dvaja anjeli, ktorí splynuli do jedného.
6. Ako som písal v už prechádzajúcom bonuse v predchádzajúcom príbehu "Jeden deň, jeden moment", tak písanie momentov medzi Sunset a Adagio ma veľmi bavilo...
Bolo to jednoducho tak strašne krásne, milé a usmievavé... Človeku to jednoducho vykúzli úsmev na tvári.
7. A ako som písal tiež minule...
Tak človek by si prial mať v živote niekoho, ako bola Adagio pre Sunset v týchto dvoch príbehoch...
Človek by si to naozaj veľmi prial...
To bude asi všetko... Snáď sa vám tento príbeh páčil... Snáď vám nejaké scény a momenty vykúzlili aspoň menší úsmev na tvári...
Ak by ste mali akékoľvek otázky alebo niečo, s čím by ste sa chceli podeliť, tak môžte kľudne napísať komentár a ja si ho veľmi rád prečítam.
~~(8:> <:8)~~
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeden Hrejivý Pocit
RomansaUPOZORNENIE: Toto je pokračovanie môjho predchádzajúceho príbehu menom "Jeden deň, jeden moment". Najprv si prosím prečítajte ten príbeh a až potom si prečítajte tento. Sunset potom, čo prespala u Adagio a strávila u nej bezpečné a krásne chvíle, ta...