Merhaba hayatımın anlamları. Bugün o kadar yoruldum ki. Ayrıca 2 kez tatbikat yaptılar üniversitede. Onda da in çık yoruldum biraz. Ondan bölüm gecikti birazzcıkkk
AYRICA malatya depremini yaşayan, etkilenen herkes için geçmiş olsun. Allah kimseye tekrar yaşatmasın bunları. Keşke hepimizin güvende olduğunu bilebilsem. Keşke öyle olsak. İtfaiyeci abiler zaten öyle bi konuştular ki resmen panik atak geçirdim aq
Burası da tam deprem bölgesi çünkü. İzmir, kocaeli, yalova, sakarya güzergahı...
Allahım korusun diyorum başka bir şey diyemiyorum ki.
Hepiniz çok dikkat edin lütfen.
Yorum sınırı: 120
İnstagram bölümü var.
—-
"Tamam." Yaptığım tek şey onu onaylamak oldu. Beni işaretlemesinin yabancısı değildim. Bunu arada yapardık. Gözleri şoför koltuğuna döndü ve onların bizi izlemediğine emin oldu. Sonra yavaşça boynumdaki koku bezine yaklaştı. İrkildim çünkü hep bileğimizden işaretlerdik. Yine de iki kişinin ,bunlar şoför ve koruma oluyordu, gözetimi altındayken buna ses çıkarıp onu bozmadım.Dudakları hafif bir temasla boynuma dokunduğunda içim bir hoş oldu. Bilerek mi her şeyi ağırdan alıyordu? Alfa ben kızgınlıktayım unuttun mu? Avuç içini karnımın üzerine koyduğunda güçsüz bir nefes aldım. Kalbim hızlıca çarpmaya başlamıştı. Sonra ıslak dilini hissettim. İstemsizce huylanıp hareketlendiğimde diğer eli çenemi tutup beni sabitledi.
Dili tüy gibi bir dokunuşla koku bezimde daireler çizdi. Nefesim düzensizleşti, soluğum sıklaştı. Yutkunmamak için zor durdum. Yavaş yavaş onun gibi kokmaya başladığımda son hamlesini yaptı. Tenimi dudaklarının arasına alıp bir kez emdi ve bıraktı. Ardından dibimdeki varlığı uzaklaştı. "Çıkabiliriz." Dedi korumaya doğru. Koruma gözlerini aynadan onun gözleriyle birleştirdi ve kısa bir baş hareketi onaylamasıyla arabadan indi.
"Elimi asla bırakma." Dedi bana dönüp. Başımı sallamakla yetindim. Ne de olsa o bu konuda bilgiliydi ve güvende olmamı istiyordu. Koruma kapıyı açtığında "Özellikle ona çok dikkat edin." Diyerek emir verdi. Onu belki de ilk defa bu kadar ciddi görüyordum. Önce o indi arabadan ardından da ben indim.
İnstagram:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL ~ Jikook
FanficAlfa şarkıcı Jeon Jungkook ve arkadaşı omega Park Jimin. Zaman ilerledikçe ikisi de arkadaşlıklarının farklılaştığını hisseder.