Deveto poglavlje

437 27 7
                                    

Jasne sunčeve zrake padale su na njezino anđeosko lice i tjerale je da se razbudi. Lagano otvorivši oči,shvatila je da se nalazi u naručju muškarca. Njenog muškarca. Ležala je naslonjena na njegov mišićavi torzo, odakle je imala pogled na njegovo lice. Pomnije ga je proučavala . Gusta crna kosa,krupne smeđe oči ukrašene parom dugih gustih trepavica, i te usne. Pune ružičaste usne koje je tjeraju da svaki put pada u trans. Predosjećala je da je ovaj muškarac doživio mnogo toga u svom životu, ali nije htjela zabadati nos ondje gdje joj nije mjesto. Po glavi su joj se prevrtala razna pitanja. Njezin život se uvelike promijenio otkad ga je upoznala. Sada su sve njezine nade bile uslišane. Pokraj sebe je imala sestru i svog muškarca. Da , napokon je sama sebi rekla da jd pronašla svoju drugu polovicu.

Maya je sjedila na crnoj satenskoj sjedalici i češljala svoju bujnu plavu kosu. Na sebi jr imala svilenu haljinu nebesko plave boje koja je savršeno isticala njezine krupne oči urešene dugim trepavicama. Razmisljala je o sebi, o svom životu , o svojoj sestri, ali ponajviše o kraljevom slugi vojniku, dečku koji je spasio. Christian. Jezik joj se ispreplitao dok je izgovarala njegovo ime. Taj snažni muskarac učinio je da se osjeća sigurno pokraj njega. Njegova zatna čupava kosa i snene oči boje lješnjaka davale su mu dozu šarma , ljepote i uzvišenosti. U dubokoumnom razmišljanju i svom muškarcu iz snova prekine je kucanje na vratima. Kaze jedno tiho " naprijed". Iznenađenje je zamalo ne baci na pod , ali je sjedila kad je vidjela čupavu glavu koja je provirila kroz vrata. " djevo, trebate li nešto?" Upita je promuklim jutarnjim glasom, od kojeg joj se sve dlake nakostriješiše. Gracioznim pokretom došeta u sobu i stane joj se približavati. Srce joj je kucalo sve jače i jače. "Dobro sam, hvala na pitanju," od njegove blizine jedva progovori. Kako bi smanjila napetost podigne se sa stolca i stane pokraj prozora, praveći se da nešto gleda. Nicholas joj se i dalje približavao, sve dok ih nije djelilo nekoliko centimetara. Osjetila je njegov dah na svojoj koži,ppmijesan mirisom mente i njegovog mosusa. Zarko ga poželi tada poljubiti da osjeti njegov miris u sebi. Tada joj se Nicholas približi još bliže i utisne joj poljubac na rame. Lagano je ljubi, dok ona pokušava smanjiti disanje. Tada je lagano okrene i oprezno pribije uza zid, držeći joj ruke iznad glave. Pogleda je u oči i vidi požudu i strast,i tada više ne mogavši izdržati strasno priljubi usne uz njene. Nasloni se na nju, dok je ina jasno i kroz debeli sloj haljine mogla osjetiti njegovu erekciju. Oboje su pokušavali doći do zraka. Lagano ju je stisnuo uza zid , od čega je glasno uzdahnula. Kad su oboje ostali bez zraka , malo su se primirili. Tada je Christian isprepleo prete s njezinima i upitao je " želiš li ići u šetnju?" Uz znak potvrde kimnula je glavom, a on ju je držeći za ruku izveo iz sobe.

Javadd je teškom mukom otvorio oči, a prvo što je ugledao izmamilo mu je osmijeh na lice. Ne onaj osmijeh pun arogancije i bezobrazluka, već onaj pravi istinski i iskreni osmijeh koji je rijetko krasio njegovo lice , ali otkad je ona došla , puno toga se promijenilo. Da, bio je svjestan toga da je ovo samo početak. Znao je da će ju povrijediti još mnogo puta , ali će je i voljeti. Zato mora preživjeti nadolazeći rat sa svojim rođakom. Za svoju Jocelyn. Djevojka se presvlačila u zagasito crvenu haljinu misleći kako Javadd još uvijek spava. Ali vidio ju je , sve savršenstvo koje je sinoć samo on ljubio i dirao. Sve je to njegovo. Kada se je obukla , okrenula se da provjeri da li Javadd još uvijek spava , a on je odmah zatvorio oči kako Jocelyn ne bi ništa posumnjala. Neprimjetno je legla do njega na krevet. Promatrala je njegovo tijelo i brojne tetovaže. Prelazila je prstima po njima i nježno ih ljubila. Javadd se više nije mogao pretvarati , pa ju je povukao natrag, tako da je pala ispod njega. Stravstveno ju je ljubio, dok je ona glasno uzdisala. Tada joj šapne na uho. "Idemo,.imam iznenađenje za tebe." Bez riječi povuče je iz kreveta , obuče se i otiđu.

"Ovdje je prekrasno!" Oduševljeno je Maya uskliknula." Znao sam da će ti se svidjeti" ponosno joj odvrati Christian. Čarobna zelena šuma obrasla mnoštvom stabala , a malo dalje veličanstveni vodopad. Maya odnah zakorači na kamenje prema vodopadu, a Christian se požuri prema njoj." Maya , stani! "Ali Maya nije slušala . Odjednom noga joj klizne ispod kamena , ali je Christian nježno uhvati u naručje . Tada je podigne, a ona ga za zahvalu poljubi u obraz. Tada su oboje znali da su stvoreni jedno za drugo. Poljubili su se dugo si strastveno, dok se voda sljevala niz njohova tijela. Chrostian strasno otkopča korzet na njezinoj haljini , a zatim i preostali materijal. Maya skine njegovu košulju i pomogne mu skimuti hlače. Stajali su mokri i goli. Ljubio je svaki dio njezina tijela dok mu se ona bezuvjetno predala. Stiskao je njezine bradavice, na što je glasno jecala. Dvoje mladih, napokon je pronašlo svoju drugu polovicu.

"Javadd , kamo me vodiš?" Nestrpljivo je ispitivala Maya dok ju je Javadd vodio za ruku u nekom nepoznatom pravcu, a na očima joj je bio povez." Sačekaj draga , pa ćeš vidjeti". Nakon pet minuta stigli su na odredište. Javadd joj strgne povez. Doveo ju je u malu , skromnu ali lijepu crkvicu ukrašenu bijelim cvijećem. Javadd klekne ispred je i kaže dugo očekivano pitanje: "Jocelyn,hoćeš li ss sada , ovdje, pred Bogom, udati za mene ?"

Ljudineee, znan preeglupa sam stvarno oprostite ali od sada ce nastavci ic svako dva - tri dana. Poslušajte pjesmu, meni je stvarno preelipa. Nadam se da me nista zaboravili. Voliim vas!!! Danas posveta za SemKamy hvala na predivnom komentaru, follujte je i tako dalje. Znate što va je činiti. Pussaaaa!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Little princess (z.m.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora