part 4

77 7 0
                                    

Λοιπόν είναι αλήθεια;Θα φύγουμε από εδώ;
Εκείνη την ώρα σιωπή κάλυψε την συζήτηση,οι γονείς μου με κοιτούσαν με ανοιχτό το στόμα και δεν ήξερν πως να μου το πουν γιατί μάλλον ήθελαν να μου το φέρουν με το μαλακό...Ο μπαμπάς μου όμως μετά απο λίγο αποφάσισε να πάρει το λόγο.
Μπαμπάς:Δεν θέλαμε να το μάθεις έτσι αλλα τώρα που ήρθαν έτσι τα πράγματα δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε..:/Σε αυτήν τη μεγάλη αλλαγή που θα υποστεί η οικογένειάς μας θα είμαστε ολοι μαζί και ο ένας θα βοηθάει τον άλλον σε αυτή τη δύσκολη φάση...και δεν θα φύγουμε αμέσως, πρώτα θα φύγω εγώ και μετά θα έρθετε εσείς ένα χρόνο ακόμη θα μείνετε σίγουρα εδώ!
Εγώ(Μαρίλεια):Δηλαδή θα μεινω κι άλλο εδώ:)?και ξέχασα το κυριότερο..που θα πάμε;
Μπαμπάς:Θα πάμε στην Αγγλία εγώ θα μείνω στο θείο Οδυσσέα μέχρι να βρω ενα σπίτι και μία δουλειά..κάθε αρχή και δυσκοληη..και μην στεναχωριέσαι για την Αλεξάνδρα όποτε θέλει θα ερχετε να μας βλέπει να κανει και διακοπές!
Εγώ:Μπαμπά εγώ δεν γίνεται να μείνω εδώ να νένω στη γιαγιά;Δεν θέλω να έρθω στην Αγγλία..(λέω με ένα ναζιάρικο βλέμμα όλο πονηριά)
Μπαμπάς:Λίγο δύσκολο αλλά δεν ξέρω ακόμη μικρή μου..Άντε τώρα πήγαινε στο δωμάτιο σου τώρα να κοιμηθεις.
Εγώ κατευθείαν στο δωμάτιο χωρίς αντίρηση για να του δείξω πως θα είμαι καλό παιδάκι αν κάτσω εδώ:'.Μόλις μπήκα στο δωμάτιο μου πρώτο μέλημα μου ήταν να πάρω τη κολλητή μου να της πώ τα ευχάριστα νέα!!

Συγγνώμη που κάνω μικρά παρτ αλλά δεν έχω πάρα πολύ χρόνο προσπαθώ να ανεβάζω ένα καθημερινά όμως:)Αν μπορείτε κάντε like και comment για να μου πείτε τη γνώμη σας;)Σήμερα δεν σας άφησα σε αγωνία:*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ο αποχωρισμόςWhere stories live. Discover now