1.

139 16 6
                                    

Ahojte, volám sa Claire a som otaku. Milujem vštko čo sa týka Japonska. Milujem Mangu, Anime, Videohry a hlavne Japonsko. Videla som už vela Anime ale najviac sa mi zapáčilo Fairy Tail. Občas som premýšlala aké by to bolo, kebyže na svete existujú mágovia ako vo Fairy Tail. Alebo kebyže postavy z tohto Anime prídu do nášho sveta. No samozrejme stať sa to nemohlo hneď z dvoch dôvodov: 1)  Mne sa sen nikdy nesplní      2) Zázraky sa nedejú

Ale späť kumne. Moji rodičia sú bohatí, ale niesú moji biologický. Mám pocit že ma nemajú radi, nechápem prečo si ma adoptovali. Netrávia somnou čas a mama je ku mne dosť nepríjemná. Ponižuje ma. A otec? Pff... On je stále v práci, väčšinou nieje doma. No, má to jednu výhodu, aspoň neotravujú s blbosťami a nechávajú ma na pokoji.

V škole to je lepšie, síce nepatrím medzi populárne dievčatá ale nepatrím ani medzi tie, čo si ľudia nevšímajú. No nájdu sa aj taký ľudia ktorí ma strápňujú a nadávjú mi, ako napríklad Jessica. Jessica je najobľubenejšie dievča zo školy. Ale nechápem ako ju ľudia môžu mať radi keď sa k väčšine ľudí správa tak ako sa správa.

No, ale dosť zbytočného kecania. Začneme s príbehom. Pekne od začiatku:


,,Áh.. konečne víkend, konečne žiadne domáce úlohy, žiadne učenie." povedala som si keď som prišla domov. ,,Claire!" volala na mňa mama ,,Zajtra ku nám príde moja kamarátka Laura tak si uprac izbu, oooh.. a príde aj jej dcéra Alex!" Ooh, nie, Laura niee. Nechápem ako s ňou môže byť moja mama kamarátka. A čo Alex! Alex sa pred Laurou a mojou mamou tvári že je to poslušné dievča, ale v skutočnosti to je nevychovaná krava. ,,Dobre!" odpovedala som, aj keď som jej chcela povedať nech si strčí Lauru aj Alex do.... no vy viete kam.Hneˇpotom som išla do izby aby som si zaˇala upratovať. Trvalo mi to dosť dlho, aj keď som v izbe nemala taký neporiadok. Skončila som okolo siedmej, a to som mala ešte ísť do mesta k fotografovi nech ma nafotí v mojom kostýme na cosplay pretože dnes mi prišiel kostým na Erzu Scarlet z Fairy Tail. No nič, pôjdem tam zajtra. Ešte som musela utrieť prach, čo mi trvalo ďalšiu pol hodinku. Konečne som mala izbu čístú a upratanú. Išla som sa osprchovaťa premýšlala som o Fairy Tail a len tak som zničoho nič povedala: ,,Prosím nech sa Fairy Tail stane skutočnosťou." hneď ako som túto vetu povedala, ma začala bolieť hlava a tak som sa rýchlo vysprchovala a išla si ľahnúť do postele. Dlho som nevedela zaspať a tak som sa zamyslela. ,,Prečo ma bolí hlava? Je to divné, že hneď ako som povedala že chcem aby sa fairy tail stalo skutočnosťou. Čo ak sa zobudím a zrazu bude v mojej posteli spať Natsu? Ááh, to je nezmysel." Po hodine premýšlania som konečne zaspala. 

Ráno ma zobudilo hlasité búchanie na dvere. Išla som otvoriť. Vo dverách stála moja mama. ,, Claire! dnes príde Laura s Alex, tak sa správaj slušne." povedala mama. ,,Aaa kedy prídu?" spýtala som sa rozospato. "O šiestej" odpovedala a konečne odišla. Zavrela som dvere a išla si ešte ľahnúť, aj keď som vedela že nezaspím. ,,Hmm.. tak nakoniec Natsu nieje v mojej posteli." povedala som si pre seba. Išla som urobiť rannú hygienu. Vrátila som sa z kúpeľne a prezliekla sa do šiat. ,,Aaa dnes musím ísť k fotografovi." tak som si hneď šaty vyzviekla a obliekla si cosplay a dala som si hneď aj parochňu. Vyrazila som a šla som taxíkom. Konečne som dorazila do štúdia. ,,Konečne ste tu slečna.." ,,Slečna Klein" ,,..Klein, kde ste bola  včera? očakávali sme vás" ,,Ospravedlňujem sa ale mala som povinnosti" Začali sme s fotením. Trvalo to asi hodinu. Keď sme skončili tak som sa prezliekla do oblečenia čo som si so sebou priniesla. Nechcela som ísť domov a tak som išla do parku. Samozrejme som tam stretla Jessicu s jej partou ktorú tvorili Emma a Vanessa. ,,Ale ale kto sem prišiel? Naša kamarátka" ozvala sa Vanessa hneď ako ma uvidela. Otočila som sa že pôjdem na odchod keď  vtom ma za ruku chytila Emma a povedala ,,Ty tu nechceš by s kamarátkami? No ták, bude zábava!" neodpovedala som a snažila sa oslobodiť z Emminej ruky ale držala mi ju moc silno. Nakoniec mu druhú ruku chytila aj Vanessa. ,,Poď budeme sa hrať" povedala Jessica. Bála som sa čo urobí, ona je schopná všetkého. Ale to čo mi urobila som nečakala. Čakala som že mi vyzlečú tričko alebo že ma hodia so rybníka ale Jessica do mňa začala hádzať vajíčka. Ešte nikto do mňa nehádzal vajíčka. Začala som plakať a kričať nech ma pustí, no keď sa jej minuli vajíčka tak prehlásila: ,,Dobre, pusťte ju" Emma a Vanessa poslúchli. Rýcho som utiekla. Utekala som celú cestu až kým som neprišla domov. Prišla som domov a otvorila dvere, mama namiesto privítania namňa zvrieskla: ,, To čo máš na sebe?! Okamžite sa choď osprchovat a prezliecť!!" poslúchla som ju a išla sa osprchovať. Keď som sa dosprchovala šla som si pre oblečenie do izby. Išla som otvoriť dvere a zrazu som započula rozprávať sa asi troch ľudí. Vtrhla som tam a nemohla uveriť vlastnym očiam. Na mojej posteli sedeli Gray Fullbuster, Natsu Dragneel a Erza Scarlet. Všetci na mňa pozerali. Rýchlo som zavrela dvere. Stále na mňa pozerali a ja na nich. Rozhodla som sa že prelomím ticho a tak som začala: ,,Ahojte." ,,Ahoj! Ja som Natsu a toto sú Gray a Erza. A ty si?" ,,Ja som Claire, a-ale ako ste sa sem dostali? ,,Ja neviem" ,,A-a kde sú ostatní?" ,,To tiež nevieme, musíme ich nájsť" ,,Dobre, pomôžem vám ale teraz tu musíte ostať, oooo.. to už je 6 hodín. Prosím, ostante tu do rána" chcela som aby u mňa ostali, je neuveritelné že sa Fairy Tail stalo skutočnosťou. ,,Heej Claire, Kde si?" počula som kričanie od schodov.  ,,Musíte sa schovať! Rýchlo než vás Alex uvidí! Erza skry sa pod postel, Natsu choď do skrine a ty Gray, ty choď..." moje rozprávanie prerušilo otvorenie dverí v krorých stála Alex. Našťastie sa Natsu a Erza skryli. Ale čo Gray?


   Tak toto je nový príbeh o Fairy Tail. Viem teraz to bolo nudné a tak ale na budúce to bude  lepšie, prisahám, dalšiu časť pridám bud. týždeň

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fairy Tail in real lifeWhere stories live. Discover now