Loading

416 17 12
                                    

Ybybybyb

En beğendiğim yorum türü. Ne kadan da dürüst okuyucular diyip manyıyorum kwepelwod hadi size ybybybyb

Bi ara bölümü bugün bekleyin demişim ama beş aydır no bölüm. Piç yazar itemi.

Neden bölümü yayımlayamadığımı yalansız bölüm sonunda yazacağım onu da okuyarak daha fazla beklemeyin şimdi.

LMF finali yaklaşıyooor!

6 Hafta Sonra

The Heart Wants What It Wants, yani For You yayımlanalı çok uzun zaman oldu. Arada film çekimleri yapıldı, şimdi de yeniden stüdyodayım.

Evet, yeniden stüdyodayım. Az önce Zedd ile olan bir şarkımı bitirdim. Şu ünlü DJ. Onunla çok iyi anlaştık. Çok yakın arkadaşlar olduk diyebilirim. Tek sorun şu ki, kıskanç sevgilim onu yanımda görmekten nefret ediyor. Şarkı sözlerini ilk okuduğunda bana "Bu düeti gerçekleştiremezsin. Baksana, üstü kapalı sana yazıyor." demişti. Bunun doğru olmadığını ikna etmeye çalışmıştım onu fakat beni dinlemeyi reddediyordu. Eğer dinleyebilseydi, Zedd'in eş cinsel olduğunu çoktan öğrenmişti.

Onun dışında özel hayatım da harika gidiyor. Tabii, Demi'nin kazara Jason'a öğrettiği o küfürü hala unutmadım. Kelime haznesine bu kadar erken yaşta böyle bir kelimeyi öğrenmesi hoşuma gitmedi. Bu yüzden Demi bana karşı biraz mahcup bakıyor, fakat fazla bir sorun yok. ALT TARAFI (!)HENÜZ BEŞ YAŞINDAKİ OĞLUMA KÜFÜR ÖĞRETTİ. Nesi sorun olabilir ki.

Pekala, onun da dışında film çekimleri var ve... Dizi izlemeye bile zar zor ayırabiliyorum. İzleyebildiğimdeyse, şey, Pretty Little Liars'ın altıncı sezonundan devam ediyorum. Teen Wolf ve The Vampire Diaries bitti fakat Pretty Little Liars 11. sezonuyla devam edecek. Neden buna bu kadar girdiğimi elbetteki merak edenler olacaktır fakat diyebileceğim tek şey... Yalancılardan birinin ikizi ortaya çıkacak ve beni yalancılardan birine o kadar çok benzetiyorlar ki, kadroya dahil oluyorum. Kim dersiniz?

Lucy Hale! Waverly Büyücüleri'nde bir dönem oynamıştı ve onunla çok iyi anlaşmıştık. Arkadaşlığımız hala devam ediyor, Ashley Benson da arkadaşlarımdan birisi ve Yalancılar ekibiyle gerçekten de çok iyi anlaşıyorum, onların ekibine dahil olmak benim için büyük bir zevk. İşte bu yüzden henüz izleyecek dört sezonum var. Çok da değil, değil mi?

Çok da uzatmadan kaldığım bölümden devam etmeye karar verdim. Henüz altıncı sezona başlamıştım ne yazık ki. Fakat şimdiden favori bir bölüm seçecek olursam, elbette ki Dollhouse'u seçerim.

Kızlar, Dollhouse'dan kaçmayı başardığında gözlerimi kapatan iki el beni ürkütmüştü. Öyle ürkütmüştü ki hatta, oturduğum yerde sıçramıştım. A gibi bir kötünün olduğu diziyi izlerken, bana yaklaşmayın. Lütfen. Sonra yumruk yiyen siz, mahcup olan ben oluyorum.

"Aman Tanrım!" Korkudan yumrukladığım Justin yere çökerken, ben sadece kaşlarımı endişeyle çatıp "Justin!" diye ona seslenmekle yetinmek zorunda kalmıştım. Kulaklıklarımı çıkarıp ayağa kalktım ve yanına gittim. Elimi uzatarak bana tutunmasını sağladım ve onu kaldırdım. "İyi misin?" Burnunu tutarak bana cevap verdi. "Bu kadar narin bir el nasıl böyle ser vurabilir, anlayamıyorum." Burnunu tuttuğu için sesi komik çıkmıştı, güldüm. "O tamamen senin suçun, aptal!" Gülmemi durdurdum. "Pretty Little Liars izlediğimi biliyorsun." "O kadar da korkunç değil o, yapma..." "Daha önce izlediğim bazı dizilere de böyle demiştin... Hatırlarsın ya. İzledikten sonra ölümüne korktuğun. Ayrıca, o dizinin bir parçası olacağım. Küçük görmemeni öneririm..." Hafifçe göğsüne vurduktan sonra eski halime geri döndüm.

Love Me Forever (FOL Devam Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin