27.Η Βερόνικα προκαλεί αναστάτωση.Η Ιζαμπέλλα νιώθει το μωρό της Ραφαέλλας.

4 1 0
                                    

Ραφαέλλα- Βερόνικα τι δουλεία έχεις εδώ?  Ήρθες να πάρεις τον θρόνο? Σε παρακαλώ μην κάνεις αναστάτωση. Θα σου δώσουμε ότι θέλεις. Να σεβαστείς ότι είμαι έγκυος. Έχω ένα αθώο πλάσμα μέσα μου. Είναι η γιορτή μου και μπορείς να μείνεις εδώ αν θέλεις. Είναι και το δικό σου σπίτι εδώ. Θέλεις να σου βάλω γλυκό να φάς? Θα με χαροποιούσε αυτό. Σου μιλάω με ειρηνικές διαθέσεις.

Βερόνικα-Εσύ η ίδια θα με σερβίρεις ή ο υπηρέτης σου που έχει το θράσος να ζαχαρώνει την Βαλέρια? Τι κατάντια είναι αυτή? Τι κάνεις εσύ Βαλέρια με του υπηρέτη και τον φιλάς? Μπορείς να έχεις όποιο πρίγκιπα θέλεις.

Η Βαλέρια και ο Τόμμας είχαν έρθει κοντά το τελευταίο καιρό γεγονός που εκνεύρισε την Βερόνικα. Θα το ανεχόταν να παντρευόταν αυτή πριν από εκείνη.

Βαλέρια- Συγνώμη αδερφή μου αλλά τον αγαπάω. Πώς να με προσέξει κάποιος πρίγκιπας αφού εσύ τραβάς όλη την προσοχή πάνω σου?

Βερόνικα- Εγώ ήρθα εδώ να διεκδηκήσω το θρόνο μου. Που δικαιωματικά μου ανήκει. Εσύ Μάξιμε πάρε την γυναικούλα σου και την αγία οικογένεια που φτιάξατε και ξεκουμπιστήτε από εδώ. Όσο για το γλυκό εγώ δεν τρώω. Θέλω να διατηρίσω το όμορφο μου σώμα. Δεν θέλω να χοντρύνω σαν εσένα που ο Μάξιμος τώρα θα σε έχει για μηχανή αναπαραγωγής. Ο Ματίας που είναι? Πίσω από την πόρνη που γκάστρωσες Μάξιμε? Η Ραφαέλλα σου το ξέρει όλα αυτά? Ξέχασα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά αδερφούλα. Θα πιώ στην υγεία σου αφού εσύ δεν μπορείς.

Ξαφνηκά άκουσε ένα γέλιο. Ήταν της αδερφής της Αικατερίνης. Ο Φελίπε την έκανε να γελάει. Τον είχε δεί και στον οίκο ανοχής να κάνει τον παλιάτσο. Του άρεσε η τραγουδίστρια Έμιλι που δούλευε εκεί.

Μάξιμος- Να μείνεις μακρία από τον αδερφό μου και κυρίως από την αδερφή σου. Είναι ο συνοδός της Αικατερίνης. Ο καβαλίερος της.  Στο μέλλον μπορεί να είναι περισότερα.

Βερόνικα- Τι δουλεία έχει ένας γοητευτικός νεαρός άνδρας παρέα με μια χοντρή σαν την Αικατερίνη? Αυτός αξίζει να έχει μια καλλονή δίπλα του.

Η Λάουρα εκνευρίστηκε που ήταν εκεί η Βερόνικα.

Λάουρα- Αρκετά μίλησες. Αναστατώνεις τους πάντες. Ειδικά την Ραφαέλλα και το μωρό της. Και την μικρή Ιζαμπέλα. Ξεκουμπίσω τώρα αμέσως αλλίως ξέρεις τι είμαι ικανή να σου κάνω.

Μάξιμος- Ραφαέλλα μου πάμε μέσα να ηρεμήσεις.

Ιζαμπέλα- Θέλω να έρθω και εγώ μαζί σας μπαμπά.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now