1

223 8 0
                                    

evettt anlık bir gazla aklıma bir fikir geldi rc oynayan vardır elbette aranızda göklerin sırrını aslaza uyarlayarak yazmaya karar verdim umarım beğenirsinizzz

~~~~

Asi gözlerini açtığında bir ormanın içindeydi. Neyden kaçtığını bilmeden koşuyordu durmaksızın. Hatırladığı tek şey kendini takip eden bir arabaydı. Yoldan çıkıyordu ardından. Ağaca çarptığını ve kaburgalarının kırıldığını hatırlıyordu.

Şu an neyden kaçıyordu peki? Ölmüş müydü? Yoksa bu komadan uyanmadan önce gördükleri o saçma rüyalardan biri miydi? Hiçbir şeye anlam veremiyordu.

Birden gördüğü boşlukla durdu. Uçuruma ulaşmıştı. Ya geldiği yöne tekrardan dönecek ve ormanın içinde ilerlemeye devam edecekti ya da uçurumdan atlayacaktı. Rüya bu dedi. Kaçtığın yere dönme ve atla o uçuruma. Aklına başka düşüncelerin ulaşmaması için tek bir an daha düşünmeden kendini attı o uçurumdan.

Havanın cildini sıyırdığını hissediyordu. Sanki yüzlerce keskin bıçak yüzünü kesiyordu. Sırtında dayanılmaz bir acı hissetti. Ne olduğunu anlamadan düşmesi durdu ve aksine yükselmeye başladı. Ancak hissettiği tek şey acıydı. Sanki tüm sırtını komple kesip çıkarmışlar gibi hissediyordu.

Atladığı uçurumun tepesine tekrardan vardığında dizlerinin üzerine çöktü. Kafasını eğmiş nefes almaya çalışıyordu. Görüş açısına bir çift bot girdi ve sesini duydu. "Tebrikler tanınmayan. Melekler ve Şeytanlar Okulu'na girmeye hak kazandın."

skyfallHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin